Вчера и смениха гарнитурата на главата и днес нещо не ми харесва как работи.
Като я запаля и се опитам да потегля с малко газ и започва да губи обороти и гасне.
Дори и да съм в леко нанадолнище пак гасне ако не подам повечко газ.
Преди малко установих че оборотите ми падат с 100-150 при натискане на копчето за стъклата.
Пробвах и с пускане на парното. Като го пусна и пак намалят оборотите но съвсем малко.
При стъклата като натисна и двете копчета (за двата предни прозореца) и ги задържа малко докато се свалят стъклата и оборотите падат с 100-150. Пробвах да натисна няколко пъти последователно копчетата и оборотите направо се сринаха и изгасна

При смяната на гарнитурата бяха защипали един кабел вътре в 3-ти цилиндър и така си поработи с него.
До колкото разбрах този кабел е за някакъв подгрев (влиза под моното в едно като таралеж).
Кабела се беше постопил и смачкал малко дори беше замазал свеща.
Някои може ли да ме насочи къде да търся проблема ?
Също така вчера измих и двигателя за да махна течовете от старото масло.
Мивката или горе споменатия кабел могат ли да са причината за падането на оборотите при повишена консумация на ток ?