Здравейте колеги, вчера ми се получи много странен дефект.
В заглавието не можах да обясня по-ясно (има ограничение за броя букви), но сега ще обясня какъв е проблема. Надявам се някой да може да каже на какво евентуално може да се дължи, за да знам дали всичко е ок или да търся причината другаде. Не съм сигурен дали тази тема не трябва да иде в рвздела за газови, но това не мога да преценя, защото не съм сигурен къде е проблема.
Ето какво се случи вчера: Ще тръгвам нанякъде, опитвам се да запаля на газ (обикновено паля на газ) обаче не става, а никога не съм имал проблеми, дори в студено време. Превключих на бензин - веднага запали. След това обаче загасих колата и превключих на газ и след това запали без проблем. Потеглих, но след известно време каране ми направи впечатление че имам прекалено много мощност в двигателя, все едно карам на бензин, а не на газ. Тогава се светнах че проблема може да е в превключвателя газ/бензин - преди известно време бях бутнал кабела, той беше излязъл малко и колата не искаше да пали на газ. Пипнах кабела и усетих че е леко изваден. Така както си бях в движение натиснах куплунга за да си влезе нормално в гнездото. Не усетих промяна в работата на двигателя, но тогава на таблото ми светнаха две лампи - на акумулатора и на маслото. Сигурен съм че няма проблем с тях, защото алтернатора ми наскоро мина профилактика, акумулатора е ок, освен това наскоро сменях и масло, проверявам отвреме на време как му е нивото, а и охлаждането е ок, така че по принцип всичко е ок. Предположих че след като съм наместил куплунга, може нещо да се е ошашкало в компютъра и затова реших да спра на първото удобно място, да загася колата, да наместя куплунга пак, да запаля и да тръгна...да ама като тръгнах да спирам усетих как педала на спирачката се втвърди и не можех да го натисна, така че естествената ми реакция беше да пусна аварийките и да спра плавно с ръчната спирачка. След като загасих колата и я запалих отново (на газ) не съм имал никакви проблеми (а вчера карах много). Сигурен съм че в спирачната система нямам проблеми, спирачна течност имам (пък и ако нямам би трябвало педала да хлътне, а не да се втвърди).
Предполагам че причината ще да е ошашкване на компютъра, но все пак ще съм благодарен за някое компетентно мнение.
Golf3, MI, 1997г. - има ли връзка между газово и спирачки ?
-
- Мнения: 46
- Регистриран на: Нед 17 юни 2012 20:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
- pas1.8mi
- Мнения: 5208
- Регистриран на: Нед 10 окт 2004 14:08
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: 1.8T AEB 1999
- Местоположение: София,Плевен
Re: Golf3, MI, 1997г. - има ли връзка между газово и спирачки ?
Провери за скъсване маркуча,който свързва сервото на спирачките и смукателния колектор!
-
- Мнения: 1385
- Регистриран на: Чет 23 сеп 2010 21:48
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Golf3, MI, 1997г. - има ли връзка между газово и спирачки ?
След като са ти светнали масло и акумулатор и са ти изчезнали спирачките би трябвало да ти е изчеснала и хидравликата в следствие на изгазване на двигателя
-
- Мнения: 46
- Регистриран на: Нед 17 юни 2012 20:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
Re: Golf3, MI, 1997г. - има ли връзка между газово и спирачки ?
там е работата че двигателя не ми е гаснал и хидравликата на кормилото си работеше...странна работа, аз си мислех за някакво шашкане на компютъра, макар че не съм съвсем сигурен кой/кое управлява работата на спирачките.
впрочем оттогава проблема не се е проявявал отново...
впрочем оттогава проблема не се е проявявал отново...
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: tdi fen и 63 госта