Ксенон работна температура?!

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
lexone
Мнения: 111
Регистриран на: Чет 15 май 2008 9:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Ксенон работна температура?!

Мнениеот lexone » Пон 06 авг 2012 11:55


Здравейте колеги :D

Преди няколко дена си сложих ксенон на голфа (MK4) и ми направи впечатление при монтажа, че фара с ксеноновата крушка загрява с около една трета повече от колкото този с халогенната. :shock Навсякъде пише, че ксенона е с по-ниска работна температура, а как фара се нагрява повече? Възможно ли е да се повреди рефлектора?

П.С. Халогенните ми крушки са Philips 55W, а ксенона 4300к 35W H7




batVenci
Мнения: 919
Регистриран на: Пет 09 дек 2011 19:55
Автомобил:
Двигател:

Re: Ксенон работна температура?!

Мнениеот batVenci » Пон 06 авг 2012 13:20


Няма логика, колега. Както си писал халогена е 55 Вата, а ксенона 35 Вата, т.е. ксенона трябва да топли с 40 % по-малко от халогена. Така че с толкова трябва да ти е по-студен рефлектора с ксенона.
Щом практически ксенона ти топли с една трета, то значи реално си сложил ксенон с мощност около 70 Вата. Разбира се точен отговор на този въпрос трябва да се търси при доставчика на ксенона...


Потребителски аватар
lexone
Мнения: 111
Регистриран на: Чет 15 май 2008 9:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Ксенон работна температура?!

Мнениеот lexone » Пон 06 авг 2012 14:41


batVenci написа:Няма логика, колега. Както си писал халогена е 55 Вата, а ксенона 35 Вата, т.е. ксенона трябва да топли с 40 % по-малко от халогена. Така че с толкова трябва да ти е по-студен рефлектора с ксенона.
Щом практически ксенона ти топли с една трета, то значи реално си сложил ксенон с мощност около 70 Вата. Разбира се точен отговор на този въпрос трябва да се търси при доставчика на ксенона...



Ксенона със сигурност е 35W. Има логика да грее повече защото и свети повече. Говорих и с продавача (който е от форума) и според него това е измамно усещане защото ксеноновата крушка била по-дълга и била по-близо до металната пластина в средата на фара и от там идвала по-високата температура на стъклото. Иначе ксенона работел на температура между 180 и 220 градуса, а халогенната крушка била от 230 до 250.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 69 госта