
Golf 4 - Чебурашка стайл [®-line]
- silven-VW FOREVER
- Мнения: 671
- Регистриран на: Пон 11 май 2009 22:31
- Автомобил: Audi A6 Audi A1
- Двигател: FSI TFSI
- Местоположение: Козлодуй
Re: Golf 4 - Чебурашка стайл [®-line]
Аз не познавам колегата и не знам в какъв диапазон са му възможностите. Не казвам че на "Филипс" продукта е лош, а и аз просто предлагам. Мен ми харесаха като вариант и ако ги имаше за Bora вече да са на колата. Нищо лично. 

- GALIANO
- Мнения: 642
- Регистриран на: Нед 16 апр 2006 19:39
- Автомобил: Cupra 300
- Двигател:
- Местоположение: Germany
Re: Golf 4 - Чебурашка стайл [®-line]
Митак ако можеш да ги направиш като адаптивни фарове за вечерта ще е много яко.Незнам точно как става,но на жената колата има халогени ниско в бронята и вечер като завива на ляво се включва левият халоген,същото става като завива на дясно,пуска се десният.
- Aprilia
- Мнения: 1300
- Регистриран на: Съб 15 мар 2008 0:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Торино, Италия
Re: Golf 4 - Чебурашка стайл [®-line]
GALIANO написа:Митак ако можеш да ги направиш като адаптивни фарове за вечерта ще е много яко.Незнам точно как става,но на жената колата има халогени ниско в бронята и вечер като завива на ляво се включва левият халоген,същото става като завива на дясно,пуска се десният.
Става срашнително лесно с ангъл сензора на есп-то за тези които имат есп има един модул който следи на къде е завит волана и от там се взима сигнал за халогена
- skotis
- Мнения: 1974
- Регистриран на: Нед 09 сеп 2007 0:10
- Автомобил: VW Golf IV 1.8T GTI
- Двигател: AGU
- Местоположение: София
Re: Golf 4 - Чебурашка стайл [®-line]
Да, обаче аз винаги съм се чудел какъв е смисъла на тази "екстра".
- Luciano
- Мнения: 8472
- Регистриран на: Чет 31 авг 2006 22:16
- Автомобил: Golf IV
- Двигател: 1.9TDI AHF
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Golf 4 - Чебурашка стайл [®-line]
Като покараш с такива светлини в малки неосветени улички ще разбереш 
- Andonov
- Мнения: 3929
- Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Ямбол
- Контакти:
Re: Golf 4 - Чебурашка стайл [®-line]
Екстрата е много полезна, както за градско, така и извънградско.
Таурега при ниска скорост пали крушка в самия фар при завиване. При висока - мести фара.
Таурега при ниска скорост пали крушка в самия фар при завиване. При висока - мести фара.
- rabotnika
- Предупреждение за вечен БАН
- Мнения: 1427
- Регистриран на: Вто 03 окт 2006 21:15
- Автомобил: VW Golf MK3
- Двигател: AJM++
- Местоположение: Разград
Re: Golf 4 - Чебурашка стайл [®-line]
Andonov написа:Екстрата е много полезна, както за градско, така и извънградско.
Таурега при ниска скорост пали крушка в самия фар при завиване. При висока - мести фара.
Само туарега ли?
Пълна глупост и в движение пали допълнителна светлина фара започва да се мести веднага след като запалиш но се мести леко при 10км започва да се забелязва по осезаемо
- RoadRunner
- Мнения: 4117
- Регистриран на: Сря 26 ное 2008 19:32
- Автомобил: VW Golf
- Двигател: ASZ 2003
- Местоположение: София
Re: Golf 4 - Чебурашка стайл [®-line]
Какво става с инсталацията за фаровете?
Re: Golf 4 - Чебурашка стайл [®-line]
Филма е много голям. Чак в един момент започнах да се псувам, що не си поръчах готови кабели. Оказа се, че T10 буксите които поръчах няма да мога да ги използвам, понеже не искат да закопчат нормално с буксата на колата и се наложи едната да я нарежа за да си изкарам мъжките пинове, които прехвърлих на буксите които стоят на самия фар, едната подарък от Ванката (работника) за Голф 4 без опция за халогени, а другата подарък от един добър приятел от А4, която е същата, но просто наредбата при ауди е малко по различна, което мен не ме бърка, след като добавих пин на липсващото гнездо номер 3.
Изкарването на пиновете от буксите и намирането на женски пинчета подходящи за новата инсталация е цяло приключение (менгеме, ножовка и макетно ножче), добре че Ванката (работника) и Матри (roadrunner) ми осигуриха оригинални букси-инсталация от където мога да си набавя. И накрая за капак, добре че беше Васко (лучано) за да купи на късмет малки женски пинчета, които паснаха идеално на малките гнезда на T12 пиновата букса, иначе не знам от ква инсталация и морга трябваше да търся подходящи
Живот и здраве утре ако намеря накой който да ги запои ще наредя буксите, след което ще се навържат времено с устра-клеми, след което запояване и изолация, монтаж.
Добрата новина е: свързах се с момче от uk-mkiv.net, което е в течение и ми потвърди, че за моят модел фарове, не се налага мод в самия фар, за да се управляват от механичния реглаж. Още не е изпробвано на 100 процента, но ще стане ясно след като навържа буксите.



Щипките за фаровете също пристигнаха, ВенчрШилда също е набавен, но още не е поставен. Общо взето, напръв поглед елементарно нещо, но трябва да благодаря на поне 7 - 8 човека докато светнат, без които това нямаше да се случи. Това е за сега
Изкарването на пиновете от буксите и намирането на женски пинчета подходящи за новата инсталация е цяло приключение (менгеме, ножовка и макетно ножче), добре че Ванката (работника) и Матри (roadrunner) ми осигуриха оригинални букси-инсталация от където мога да си набавя. И накрая за капак, добре че беше Васко (лучано) за да купи на късмет малки женски пинчета, които паснаха идеално на малките гнезда на T12 пиновата букса, иначе не знам от ква инсталация и морга трябваше да търся подходящи
Живот и здраве утре ако намеря накой който да ги запои ще наредя буксите, след което ще се навържат времено с устра-клеми, след което запояване и изолация, монтаж.
Добрата новина е: свързах се с момче от uk-mkiv.net, което е в течение и ми потвърди, че за моят модел фарове, не се налага мод в самия фар, за да се управляват от механичния реглаж. Още не е изпробвано на 100 процента, но ще стане ясно след като навържа буксите.



Щипките за фаровете също пристигнаха, ВенчрШилда също е набавен, но още не е поставен. Общо взето, напръв поглед елементарно нещо, но трябва да благодаря на поне 7 - 8 човека докато светнат, без които това нямаше да се случи. Това е за сега
Последна промяна от morfei1 на Пон 13 авг 2012 22:14, променено общо 4 пъти.
- rabotnika
- Предупреждение за вечен БАН
- Мнения: 1427
- Регистриран на: Вто 03 окт 2006 21:15
- Автомобил: VW Golf MK3
- Двигател: AJM++
- Местоположение: Разград
Re: Golf 4 - Чебурашка стайл [®-line]
Ауе Тексаски рейнджър ти възнамеряваш ли тая година тея фарове да ги видим на твоята кола или? 

Re: Golf 4 - Чебурашка стайл [®-line]
Снощи се прибрах бе Иване, и до 3 часа сутринта съм кормил пинове
. Днеска цял ден вадя пинове 
. Днеска цял ден вадя пинове - Sashko_Trg
- Мнения: 2756
- Регистриран на: Вто 10 мар 2009 18:38
- Автомобил: Audi A4 Avant
- Двигател: 2 0 TDI
- Местоположение: Търговище
Re: Golf 4 - Чебурашка стайл [®-line]
голям филм, голям нещо, ама щом е за кефа мерак винаги има.- delian1978
- Мнения: 654
- Регистриран на: Нед 21 фев 2010 12:51
- Автомобил: GOLF MK4 1.9 TDI R Line
- Двигател: ALH 1999
- Местоположение: Шумен/Габрово
Re: Golf 4 - Чебурашка стайл [®-line]
Аз ще задам един малко тъп въпрос-защо като имаш оригинална букса за ксеноновите фарове не монтира направо нея на мястото на твоите букси,а си играеш да правиш преходници.Ти няма да ги менкаш през седмица фаровете,че да ти трябва старата букса,нали!Струва ми се ,че сам си усложни работата.
- rabotnika
- Предупреждение за вечен БАН
- Мнения: 1427
- Регистриран на: Вто 03 окт 2006 21:15
- Автомобил: VW Golf MK3
- Двигател: AJM++
- Местоположение: Разград
Re: Golf 4 - Чебурашка стайл [®-line]
delian1978 написа:Аз ще задам един малко тъп въпрос-защо като имаш оригинална букса за ксеноновите фарове не монтира направо нея на мястото на твоите букси,а си играеш да правиш преходници.Ти няма да ги менкаш през седмица фаровете,че да ти трябва старата букса,нали!Струва ми се ,че сам си усложни работата.
не просто работата е усложнена още от завода а Митето я доусложнява
Re: Golf 4 - Чебурашка стайл [®-line]
Принципно, покрай мен има един струшен комплект R32 фарчета, който са ги оглозгали. От него свалих Т10 мъжка букса, която очевидно беше правена и силиконирана по български. От което съдя, че или фарът е бил от новия модел с Т10 или са поставени Т10 букси и инсталацията на фара е навързана по тях.
Този вариант наистина е добре и ще стане най-красиво и изпипано, просто не исках да режа буксата на фара. Ако се обърка нещо, да не брактисам фара, понеже дръвцето ще е голямо. Другото което ме навежда на мисълта е, че всички в нет пространството говорят за преходници, никой не слага дирекно букса, ако приемем че в основата където ляга, T10 и T12 са еднакви.... не вярвам да са толкова тъпи и да плащат по 150лв за преходници.
Ще премеря колко е голяма буксата на фара за Т10 и T12 и ще ви споделя. Другото което е, когато разбрах че мога да ползвам буксите от инсталацията на фара, ги бях поръчал останалите букси и беше късно да отменя Т10 буксите (от които както казах няма симсъл и няма да ви свършат работа). Въобще не съобразих, че могат да се ползват преди това. Човек винаги може да научи нещо ново, когато ножа опре в кокала и няма изход, а мерака идва в повече
.
Този вариант наистина е добре и ще стане най-красиво и изпипано, просто не исках да режа буксата на фара. Ако се обърка нещо, да не брактисам фара, понеже дръвцето ще е голямо. Другото което ме навежда на мисълта е, че всички в нет пространството говорят за преходници, никой не слага дирекно букса, ако приемем че в основата където ляга, T10 и T12 са еднакви.... не вярвам да са толкова тъпи и да плащат по 150лв за преходници.
Ще премеря колко е голяма буксата на фара за Т10 и T12 и ще ви споделя. Другото което е, когато разбрах че мога да ползвам буксите от инсталацията на фара, ги бях поръчал останалите букси и беше късно да отменя Т10 буксите (от които както казах няма симсъл и няма да ви свършат работа). Въобще не съобразих, че могат да се ползват преди това. Човек винаги може да научи нещо ново, когато ножа опре в кокала и няма изход, а мерака идва в повече
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 34 госта