red.devilll написа:... и излезе нещо друго ще му покриеш ли разходите ...
Колега, това е форум където сме се събрали нормални хора , не гадатели, нито пък е застрахователна агенция да покрива разходи. За мен също е релето, но ако колата беше до мен щях да направя куп измервания за да се убедя, а най-малкото - един хубав оглед за начало. Така че твоето беше излишно.
Да не говорим ти какви съвети даваш -
red.devilll написа:....
АЗ моя колектор го смених като сменях лагерита на алтернатора.Колектора е на скромната сума от 4 лв и мисля,че ако има износване е по-добре да се смени ...
То ако на всяка смяна на реле или лагер се сменя и колектора, на всяка втора смяна на колектора ще сменяш и ротора. Как се сменя колектор, как се вади стария и как се запоява нов така че намотката да остане "жива" и колко време ще работи генератора след това, дали няма да има нужда роторът и да се балансира са все "елементарни" на глед неща.
ПП Колегите са ме изпреварили.
ПП2 Пък който е пич - ходи на майстор, а пък аз колко майстори съм виждал

. Имаше една приказка: "Като зная аз какъв инженер съм, какво се чудя на лекаря ..." или нещо подобно

.