Колко струва радиатор за пасат б3 1,8 моно
- monkataaaaaa
- Мнения: 38
- Регистриран на: Съб 24 дек 2011 17:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
Колко струва радиатор за пасат б3 1,8 моно
Здравейте колеги искам да попитам имате ли представа колко може да струва един радиоатор за пасат б3 1,8 моно 93г. и колко е пълненето на климатика
- К.Одаджийски
- VW експерт
- Мнения: 12136
- Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
- Автомобил: Saab 9-3 SS ARC
- Двигател: B207L
- Местоположение: София / Берковица
Re: Колко струва радиатор за пасат б3 1,8 моно
От 50-70 до 150+ лева, зависи от радиатора. 3 или 4 модела различни са за тия кокали. Щом има климатик ще да е някой от големшките, но трябва с колата пред магазина и мерене с ролетката
- monkataaaaaa
- Мнения: 38
- Регистриран на: Съб 24 дек 2011 17:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
Re: Колко струва радиатор за пасат б3 1,8 моно
Но това говорим за нов нали .. а втора употреба ... а възможно ли е поправката на спукан радиатор ?
- HukuTyY
- Мнения: 600
- Регистриран на: Пет 12 сеп 2008 13:40
- Автомобил: Vw Passat B4
- Двигател: ABF 16v
- Местоположение: Каварна
Re: Колко струва радиатор за пасат б3 1,8 моно
Втора употреба вървят по 30-40лв водните радиатори за моделите с климатик/троник пак зависи от човека,които го продава.Ако си с климатик или троник трябва да си с размер на радиатора 730х320 или 630х320(като втория размер е по рядко срещан).Има много Б3ки на части в форума разгледай там.Ако цената ти е висока винаги може да се обърнеш към карс или мобиле намират се доста хубави неща там
Спукан радиатор се лепи.На баща ми на форда така направихме и не тече,но по добре си вземи нов(втора употреба) за по сигурно

Спукан радиатор се лепи.На баща ми на форда така направихме и не тече,но по добре си вземи нов(втора употреба) за по сигурно
- К.Одаджийски
- VW експерт
- Мнения: 12136
- Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
- Автомобил: Saab 9-3 SS ARC
- Двигател: B207L
- Местоположение: София / Берковица
Re: Колко струва радиатор за пасат б3 1,8 моно
monkataaaaaa написа:Но това говорим за нов нали .. а втора употреба ... а възможно ли е поправката на спукан радиатор ?
За нови радиатори са споменатите цени
Re: Колко струва радиатор за пасат б3 1,8 моно
monkataaaaaa написа:и колко е пълненето на климатика
За радиатор или кондензер (климатичния радиатор) става въпрос?
Поправка е възможна, но зависи от модела и мястото на пукнатината.
- vanko_VW
- Мнения: 2380
- Регистриран на: Сря 03 окт 2007 11:36
- Автомобил: Ford Focus
- Двигател:
- Местоположение: Враца/из България и чужбина
Re: Колко струва радиатор за пасат б3 1,8 моно
monkataaaaaa написа:Но това говорим за нов нали .. а втора употреба ... а възможно ли е поправката на спукан радиатор ?
а къде е спукан радиатора?
аз на Мерцедеса си го оправих и вече 3 месец няма и капка, но моя течеше отстрани от питите, свалих ги и уплътнението беше станало на камък, пробвах да си намеря но на всякъде получих отрицателен отговор, след което взех един силикон(7лв май беше) който издържа на около 200 градуса, хубаво почистване на радиатора и на пластмасовите казанчета, лепене и след това го остави 24 часа да изсъхне и сега си пердаша

- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Колко струва радиатор за пасат б3 1,8 моно
Да,не е зле да се уточни за какъв радиатор става дума,защото радиатори има много.Съответно :
-преден климатичен радиатор (кондензатор) - цена от 150 до 350лв нови.Най-доброто отношение цена-качество е около 200-250лв по моите наблюдения.Ако той е пробит,то едва ли може да се оправи (изгниват отстрани,където е ламарината за захващане,изгнилото дори да се завари,ще се пробие 2см в страни като го надуе налягането лятото).Ако е ударен,може да се ремонтира.Зависи си от случая.
-преден воден радиатор - 1.8 моно с климатик,ако е заводски,е с най-големия възможен радиатор и съответно с най-здравата цена.Започват от 150-60лв за китайски и стигат до 300-350 за уж хубав (Behr,примерно).Пак съотношението е около 200-250лв. Общо взето при малките радиатори цените са до 100-150лв,ама този е огромен и струва 2 кофи с пари.Според теча може и да може да се оправи,може и да иска да се смени.
-вътрешен климатичен радиатор (изпарител) - цената му е силно зависима - ако е за стария фреон,се намира много лесно и цената му е под 200лв за хубав.Ако обаче е междинния (както е моят на В3-ката) ,тогава става огромен проблем.Този радиатор се слага само от Юли 92-ра до края на производството на В3,което е 93-та.По магазините го няма никъде,едвам го намерих,за цена от 1030лв .Съответно го внесохме от чужбина (последния в някакъв онлайн магазин) за под 200лв. Този радиатор не става от Пасат В4,защото имат разлика в тръбите и трябва да се смени радиатора с цялото тяло под таблото. Не подлежи на ремонт.
Зареждането на климатика вече много зависи.Общо взето ако системата е за стария фреон,събира 1200 грама стар фреон (цена не знам,защото не работя с него,все пак е забранен само от 20 години) или 1000 грама от новия фреон (който се ползва след 7-ми месец 92-ра до ден днешен).Ако си е за новия фреон - 1150 грама. Цените за зареждането са много относителни.Системата работи с фреон и масло,което смазва компресора и поддържа гумените части в нея.Съответно може да се добави и оцветител за течове.Масовата цена в бранша,на която се работи е 10лв за 100 грама фреон.При някои мои колеги в цената влиза фреон,масло,оцветител и самата манипулация т.е. това е крайна цена за всичко.При други мои колеги се заплаща отделно масло и оцветител,още между 20 и 40лв.При трети мои колеги цената за това би била 50-60лв (спрямо 115-150/60 в другия случай),защото зависи с какви материали работят и как работят.Както всичко,има и хубаво и евтино,както фреон,така и масло.Съответно компромиса в цената води до компромис с качеството,това е неизбежно.Прост пример - хубаво масло е 35-40лв за литър, евтино е 15.Оцветител,който е хубав и има сертификат за смесване с маслото и фреона и не води до затормозяване или износване на системата, струва 120лв за литър,спрямо евтиния,който идва в шише от Фанта и струва 40-50лв за литър,ама никой не знае какво има вътре...При фреона разликата в цената е над 30% между сертифицирания за внос и употреба в ЕС и китайския,който е пълен с какви ли не примеси и мизерия (пропан-буртан,азот,въздух,влага,какво ли не)...Съответно примерно аз,както и доста други мои колеги,понеже си държим на качеството на продукта накрая, не можем да подбием цената на доста други наши колеги, защото трябва да напълним системата на абсолютна загуба, ако искаме да е както трябва и с качествени материали (отделно,че аз и някои колеги ползваме машини за една кофа с пари и месечната им поддръжка е за още 1 кофа с пари (масла на агрегатите в машината,филтри,консумативи), а повечето мои колеги наливат с кантарчето от бутилката, пък каквото стане накрая).

-преден климатичен радиатор (кондензатор) - цена от 150 до 350лв нови.Най-доброто отношение цена-качество е около 200-250лв по моите наблюдения.Ако той е пробит,то едва ли може да се оправи (изгниват отстрани,където е ламарината за захващане,изгнилото дори да се завари,ще се пробие 2см в страни като го надуе налягането лятото).Ако е ударен,може да се ремонтира.Зависи си от случая.
-преден воден радиатор - 1.8 моно с климатик,ако е заводски,е с най-големия възможен радиатор и съответно с най-здравата цена.Започват от 150-60лв за китайски и стигат до 300-350 за уж хубав (Behr,примерно).Пак съотношението е около 200-250лв. Общо взето при малките радиатори цените са до 100-150лв,ама този е огромен и струва 2 кофи с пари.Според теча може и да може да се оправи,може и да иска да се смени.
-вътрешен климатичен радиатор (изпарител) - цената му е силно зависима - ако е за стария фреон,се намира много лесно и цената му е под 200лв за хубав.Ако обаче е междинния (както е моят на В3-ката) ,тогава става огромен проблем.Този радиатор се слага само от Юли 92-ра до края на производството на В3,което е 93-та.По магазините го няма никъде,едвам го намерих,за цена от 1030лв .Съответно го внесохме от чужбина (последния в някакъв онлайн магазин) за под 200лв. Този радиатор не става от Пасат В4,защото имат разлика в тръбите и трябва да се смени радиатора с цялото тяло под таблото. Не подлежи на ремонт.
Зареждането на климатика вече много зависи.Общо взето ако системата е за стария фреон,събира 1200 грама стар фреон (цена не знам,защото не работя с него,все пак е забранен само от 20 години) или 1000 грама от новия фреон (който се ползва след 7-ми месец 92-ра до ден днешен).Ако си е за новия фреон - 1150 грама. Цените за зареждането са много относителни.Системата работи с фреон и масло,което смазва компресора и поддържа гумените части в нея.Съответно може да се добави и оцветител за течове.Масовата цена в бранша,на която се работи е 10лв за 100 грама фреон.При някои мои колеги в цената влиза фреон,масло,оцветител и самата манипулация т.е. това е крайна цена за всичко.При други мои колеги се заплаща отделно масло и оцветител,още между 20 и 40лв.При трети мои колеги цената за това би била 50-60лв (спрямо 115-150/60 в другия случай),защото зависи с какви материали работят и как работят.Както всичко,има и хубаво и евтино,както фреон,така и масло.Съответно компромиса в цената води до компромис с качеството,това е неизбежно.Прост пример - хубаво масло е 35-40лв за литър, евтино е 15.Оцветител,който е хубав и има сертификат за смесване с маслото и фреона и не води до затормозяване или износване на системата, струва 120лв за литър,спрямо евтиния,който идва в шише от Фанта и струва 40-50лв за литър,ама никой не знае какво има вътре...При фреона разликата в цената е над 30% между сертифицирания за внос и употреба в ЕС и китайския,който е пълен с какви ли не примеси и мизерия (пропан-буртан,азот,въздух,влага,какво ли не)...Съответно примерно аз,както и доста други мои колеги,понеже си държим на качеството на продукта накрая, не можем да подбием цената на доста други наши колеги, защото трябва да напълним системата на абсолютна загуба, ако искаме да е както трябва и с качествени материали (отделно,че аз и някои колеги ползваме машини за една кофа с пари и месечната им поддръжка е за още 1 кофа с пари (масла на агрегатите в машината,филтри,консумативи), а повечето мои колеги наливат с кантарчето от бутилката, пък каквото стане накрая).

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 22 госта