(РЕШЕН) Проблем с тоците, колата не пали
- TempoTeam
- Мнения: 50
- Регистриран на: Пет 19 мар 2010 19:12
- Автомобил: VW Jetta Mk2
- Двигател: AFT 1984
- Местоположение: Пловдив
(РЕШЕН) Проблем с тоците, колата не пали
От няколко дни ме мъчи нещо което не мога да си обясня: в акумулатора има ток, даже пробвахме с различни, но когато завърта стартера, сякаш всичкия ток изчезва. сменяхме маси, пускахме нови, но разлика няма! някой може ли да даде идея?
Последна промяна от TempoTeam на Чет 10 май 2012 17:50, променено общо 1 път.
- ktamen
- Мнения: 6373
- Регистриран на: Вто 23 мар 2010 18:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София - Ямбол
Re: Проблем с тоците, колата не пали
Ако наистина сте проверили всички снадки (аз не съм убеден), остава да се провери и самия стартер.
- TempoTeam
- Мнения: 50
- Регистриран на: Пет 19 мар 2010 19:12
- Автомобил: VW Jetta Mk2
- Двигател: AFT 1984
- Местоположение: Пловдив
Re: Проблем с тоците, колата не пали
ktamen написа:Ако наистина сте проверили всички снадки (аз не съм убеден), остава да се провери и самия стартер.
Ами и стартера проверихме, разглобихме го, четки има, даже го смазахме , че имаше нужда...
на директно захранване си върти съвсем нормално, а с бутане колата си пали
- snupeca
- Мнения: 11200
- Регистриран на: Чет 03 юли 2008 8:26
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: ALH
- Местоположение: Смолян
- Контакти:
Re: Проблем с тоците, колата не пали
В такъв случай или бендикса да не е в час, или проблема да е някъде по захранването на самия стартер.
- ktamen
- Мнения: 6373
- Регистриран на: Вто 23 мар 2010 18:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София - Ямбол
Re: Проблем с тоците, колата не пали
Някой дава на ключа в положение стартер и държи така, а друг мери напрежението между долния болт на шалтера и корпуса на стартера. Ако е около 12В значи в самия стартер има прекъсване (четки, лоши спойки на колектора и пр.), ако е около 0 Волта значи има прекъсване в проводниците до стартера.
Ако акумулатора запазва напрежението си от 12В докато ключа е в положение стартер трябва да местите двата пробника на двете части на всяка снадка - навсякъде напрежението трябва да е близо до нула, ако на някоя снадка е повече от 0,1В значи трябва да я почистите и стегнете.
Ако не разбирате какво ви пиша трябва да отидете на майстор. Диагнозата е работа за 5 минути.
Ако акумулатора запазва напрежението си от 12В докато ключа е в положение стартер трябва да местите двата пробника на двете части на всяка снадка - навсякъде напрежението трябва да е близо до нула, ако на някоя снадка е повече от 0,1В значи трябва да я почистите и стегнете.
Ако не разбирате какво ви пиша трябва да отидете на майстор. Диагнозата е работа за 5 минути.
- passatfen
- Мнения: 976
- Регистриран на: Чет 12 ное 2009 21:22
- Автомобил: Vw Golf Mk7
- Двигател: CLHA++
- Местоположение: Antwerpen
- Контакти:
Re: Проблем с тоците, колата не пали
Аз залагам на захранващия кабел на стартера
Случило ми се при пасат б2 дизел..всичко уж точно пак не иска да върти както трябва , след като се смени кабела се оправи
Случило ми се при пасат б2 дизел..всичко уж точно пак не иска да върти както трябва , след като се смени кабела се оправи
- TempoTeam
- Мнения: 50
- Регистриран на: Пет 19 мар 2010 19:12
- Автомобил: VW Jetta Mk2
- Двигател: AFT 1984
- Местоположение: Пловдив
Re: Проблем с тоците, колата не пали
Ще пробвам идеите ви след работа днес, благодаря за съветите... да има някво развитие 

- Iezekil
- Мнения: 6185
- Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
- Автомобил: Passat B4 Variant
- Двигател: ABS 94
- Местоположение: Шумен
Re: Проблем с тоците, колата не пали
за проба му се пуска директен плюс от акумулатора ,а после и директен минус.По това се ориентирате къде е проблема.Аз залагам на лоша маса,може да си пуснете нова от някой болт по купето наблизо.
-
- Мнения: 22
- Регистриран на: Нед 08 яну 2012 9:43
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: SOFIA
Re: Проблем с тоците, колата не пали
Смени втулката в двигателя
- TempoTeam
- Мнения: 50
- Регистриран на: Пет 19 мар 2010 19:12
- Автомобил: VW Jetta Mk2
- Двигател: AFT 1984
- Местоположение: Пловдив
Re: Проблем с тоците, колата не пали
Проблема е решен!Оказва се че след всичкото вайкане проблема си е бил стартера, по някаква причина бендикса зацикля в нищото, стартера вече е сменен и всичко е 6. Благодаря на всички които се отзоваха 

Re: (РЕШЕН) Проблем с тоците, колата не пали
Някаква идея защо като върти на стартер , неще да запали . При два три последващи опита акумулатор-а започва да умира и цд-то се вкл и то с нулирани настройки.
Да отбележа сменил съм кабела на стартера с нов, всички връзки съм ги изчистил.
Акумулатор-а има ток , проверявам го с мултицет преди да запаля.
Прави го този номер на моменти , най-вече когато най не трябва..
Кабели , свещи са на има няма 5000км.
На бутане пали без проблеми.
Помпата работи, безнин има, маслото е сменено вчера. Стартера е отварян , смазан , почистен и със сменен бендикс. ремъка си е на мястото не върти по леко а след 2 3 опита започва да се мъчи зверски колата и все едно му трябва една идея още за да запали.
Приготвил съм за проба, друг комутатор, бубина. Какво друго да гледам и да сменям че ми писна вече..
Да отбележа сменил съм кабела на стартера с нов, всички връзки съм ги изчистил.
Акумулатор-а има ток , проверявам го с мултицет преди да запаля.
Прави го този номер на моменти , най-вече когато най не трябва..
Кабели , свещи са на има няма 5000км.
На бутане пали без проблеми.
Помпата работи, безнин има, маслото е сменено вчера. Стартера е отварян , смазан , почистен и със сменен бендикс. ремъка си е на мястото не върти по леко а след 2 3 опита започва да се мъчи зверски колата и все едно му трябва една идея още за да запали.
Приготвил съм за проба, друг комутатор, бубина. Какво друго да гледам и да сменям че ми писна вече..
- Iezekil
- Мнения: 6185
- Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
- Автомобил: Passat B4 Variant
- Двигател: ABS 94
- Местоположение: Шумен
Re: (РЕШЕН) Проблем с тоците, колата не пали
Акумулатора е за смяна
- Bai Sando
- Мнения: 8116
- Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
- Автомобил: Audi A 3
- Двигател: 2000 TDI 2006г
- Местоположение: Пазарджик
Re: (РЕШЕН) Проблем с тоците, колата не пали
И при мен е абсолютно същия проблем.Взе да го прави все по-често и взе да ми писва.Мисля направо да взема друг стартер.По някога пали лесно понякога все едно дава на късо и се губят токовете.Направо се нулира километража.Акумулатора е о.к.Днес го сложих да се зарежда и зарядното направо показва в зеленото поле демек е на 90% о.к.
- Iezekil
- Мнения: 6185
- Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
- Автомобил: Passat B4 Variant
- Двигател: ABS 94
- Местоположение: Шумен
Re: (РЕШЕН) Проблем с тоците, колата не пали
е,то ако не е едното е другото.Все пак това да се мери с мултицет или зарядно акуто нищо не значи.Ако бързо се изтощава при въртене или пък не може да развие достатъчно обороти стартера,предлагам първо да пробвате с друг акумулатор.Тогава ще знаете със сигурност къде е проблема.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 49 госта