тракане на двигателя-ПРОБЛЕМ

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
aminohus
Мнения: 95
Регистриран на: Нед 03 сеп 2006 17:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Кубрат
Контакти:

тракане на двигателя-ПРОБЛЕМ

Мнениеот aminohus » Вто 31 окт 2006 14:06


При запалване на колата (много трудо запалих тази сутрин на студено-по долния ми пост съм описал),работата на двигателя е равномерно с много лека промяна на оборотите надолу,подам ли газ и стигне 2000 оборота и нагоре се чува тракане или стържене от двигателя,някъде между 3 или 4 цилиндър.Казаха ми да не я форсирам много и веднага да я закарам на ремонт - да се свали целия двигател и да се сменят вътре незнам,майстора така ми каза.Но всеки различно приказва.
Та питам вас от какво може да е проблема и накъде трябва да се насоча.Иначе сега си карам колата и си върви незнам,но тракането си остава,трака и при натсинат съединител.
HELPP :oops: :cry:




Потребителски аватар
Geleto
Мнения: 2394
Регистриран на: Сря 25 яну 2006 10:12
Автомобил: Passat B4
Двигател: 1.8 MI 1994
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Geleto » Вто 31 окт 2006 14:13


Така както си го описал според мен е възможно да са лагери на коляновия вал и наистина трябва да я закараш поне на 2 сервиза да я чуят!


Потребителски аватар
aminohus
Мнения: 95
Регистриран на: Нед 03 сеп 2006 17:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Кубрат
Контакти:

тракане на двигателя-ПРОБЛЕМ

Мнениеот aminohus » Вто 31 окт 2006 14:37


Коляновия вал сменя ли се без да се свали целия двигател и колко ще струва една такава смяна?


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19706
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Вто 31 окт 2006 15:24


Нямаш шанс да свалиш коляновия вал, без да бутнеш мотора, но ако е само за лагери на биелите, става отдолу!
Въпроса е как ще се замерят шийките на вала, за да се установи дали има смисъл да се слагат нови лагери или първо трябва шлайф...

Така, де... малко промяна в мнението...
Доколкото знам, превърти ли лагер на колянов вал, мотора веднага блокира! Ама дали правилно знам... Звучи логично, обаче, защото затягането Ша е Дзверско...

Последна промяна от radotom на Вто 31 окт 2006 15:45, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
gogul
Мнения: 271
Регистриран на: Чет 29 дек 2005 16:24
Автомобил:
Двигател: 1989
Местоположение: Русе
Контакти:

Мнениеот gogul » Вто 31 окт 2006 15:30


Абе пич я първо смени майстора,много бързо е решил да отваря мотора,хммм


Потребителски аватар
ачо
Мнения: 120
Регистриран на: Съб 08 яну 2005 11:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот ачо » Вто 31 окт 2006 17:58


ако е лагер едва ли ще изкара дълго без да блокира тъй като пада много налягането на маслото.По вероятно проблема да е някъде при клапаните и най - добре е наистина да смениш майстора както те съветват


Потребителски аватар
aminohus
Мнения: 95
Регистриран на: Нед 03 сеп 2006 17:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Кубрат
Контакти:

тракане на двигателя-ПРОБЛЕМ

Мнениеот aminohus » Вто 31 окт 2006 18:49


било е откачено датчика за маслото,и аз си мислех всичко е ОК.
Сега кат закачихме пак куплунга за маслото и оборотите покажат 2000 се включва зумера и пищи и свети лампата за маслото.
Досега сам карал без датчик,някои го е откачил явно кат ми продават колата.
Утре ще сменя масления филтър да видим дали ще свети пак лампата за маслото.По принцип може ли от това да се получава тракането -??Ако масления филтър нещо е запушен,вече утре ше го сменям???


Потребителски аватар
vasstop
Гадфадъ'
Гадфадъ'
Мнения: 17179
Регистриран на: Сря 11 авг 2004 6:15
Автомобил: Golf 2 syncro
Двигател: 1P 1990
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот vasstop » Вто 31 окт 2006 18:57


Силно се съмнявам проблема да ти идва от масления филтър.
Премерете налягането на маслото и ако се наложи спираш колата и двигателя - долу.
Не искам да съм лош пророк, но по-добре така, иначе може да се наложи да смениш целия двигател.


Потребителски аватар
°niksi°
Бай Брадър
Мнения: 5091
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 11:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот °niksi° » Вто 31 окт 2006 19:21


Положението май е много лошо щом е бил откачен датчика /а доколкото разбирам е нарочно откачен/.
Ако имаш късмет ще минеш с нови лагери /основни и биелни/, но ако не може и вал да сменяш /на 90% разпределителния е надрал ако е карано без масло или с ниско налягане/


Потребителски аватар
aminohus
Мнения: 95
Регистриран на: Нед 03 сеп 2006 17:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Кубрат
Контакти:

тракане на двигателя-ПРОБЛЕМ

Мнениеот aminohus » Вто 31 окт 2006 19:56


Еми утре ще помоля един механник да смъкне двигателя и да провери кое е за смяна.Каква сума ще ми излезе по принцип една такава смяна - нови лагери /основни и биелни/ и в краен случай и вал???


Потребителски аватар
Geleto
Мнения: 2394
Регистриран на: Сря 25 яну 2006 10:12
Автомобил: Passat B4
Двигател: 1.8 MI 1994
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Geleto » Вто 31 окт 2006 20:14


Само да не кажеш после ,че си го свалил заради нас :D Аз и горе ти писах ако имаш възможност го закарай първо да го чуят добри майстори (слушат със слушалки като доктори :wink: ) и чак тогава го сваляй!!!


Потребителски аватар
aminohus
Мнения: 95
Регистриран на: Нед 03 сеп 2006 17:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Кубрат
Контакти:

тракане на двигателя-ПРОБЛЕМ

Мнениеот aminohus » Вто 31 окт 2006 20:24


сега говорих с един майстор и каза,пъво да провери отдолу картера да смъкне ,без да сваля двигателя за да разбере точно какъв е проблема и дали има наранявания по вала.


Meister
Мнения: 33
Регистриран на: Нед 15 окт 2006 17:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Кърджали

Мнениеот Meister » Вто 31 окт 2006 20:33


картера и проверка на биелните лагери


Потребителски аватар
ачо
Мнения: 120
Регистриран на: Съб 08 яну 2005 11:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот ачо » Вто 31 окт 2006 22:10


Абе аз що си мисля че като е откачен датчика и трябва да почва да пищи на 2000 обр. Моя пасат имаше проблем със зумера и за да провера дали проблема е в датчика откачам клемата на датчика давам газ почва да пищи и като я опра на маса спира.Та в тая връзка си мисля че ако е откачен датчика трябва зумера да свири а не да мълчи нали така


Потребителски аватар
aminohus
Мнения: 95
Регистриран на: Нед 03 сеп 2006 17:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Кубрат
Контакти:

dvigatel

Мнениеот aminohus » Сря 01 ное 2006 17:32


тази сутрин оставих колата на майстор механник по двигатели,който чу двигателя и каза : Така както чувам не ми прилича на биелни лагери а по скоро на основни ,но може и по коляновия вал да има наранявания.
По късно ще му се обадя какво е станало,и ще ви уведомя.



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: TheEx0rcist и 48 госта