Passat B6 няколко въпроси и мнения
Re: Няколко въпроси и мнения за един Passat B6
зависи къде правиш ремонтите. точно толкова са си колкото е написал колегата в официалния сервиз. Истината е последно време и там свалиха малко цените, така че много зависи всяко нещо къде и кога е сменяно. такива бяха цените на дюзите преди година. това с безплатната смяна е от тая година мисля. Като части които много често са проблемни и би трябвало да се произвеждат в доста големи количества и аз не знам как държат такива високи цени. По тоя начин прецакват реномето на марката.
Re: Няколко въпроси и мнения за един Passat B6
Здравейте колеги!
Споделям същите проблеми.Притежавам пасат В6, 2.0 ТДИ, 2006 г.Купих го от тогавашния Сакар Ауто на 41000км. В началото бях писал една тема "Интересни факти от потърпевш потребител на Passat B6".
По пасата всичко съм сменял каквото са казали от Сакар Ауто. Смеял съм маслото не на 30000 км., а на 15000км. Ей така защото много му се кефех - тогава де сега не. Смяна на дискове и накладки преди, задни - в Сакар Ауто с оригинални. Спирачна течност - оригинална. Филтри, ремъци (вкл. ангренажен) в Скар Ауто с оригинални. Някое друго тампоче, болче и др. в Сакар Ауто оригинални. Много пари налях, но си казвам като искам да карам без проблем ще плащам. ОК! Но... дойде един момент когато с 180 км/ч по магистрала "Тракия" ми светна датчика за масло и писна зумера.Учудих се! Колата досега не е горяла грам масло. Колкото наливам толкова изливам! Казах си започва се ... колата да гори масло. Тъй като досега не съм проверявал нивото на маслото си помислих, че няма масло в двигателя. Спрях почти веднага и долях около 200 гр. Запалих колата, нямаше проблем за първите 3-4 сек. след това започна да свети датчика за масло и да пищи зумера. Пак спрях пак долях помислих да неби даму е малко доливането на маслото.Долях около 300 г. Този път проверих и на щеката нивото на маслото - беше над максимума. Това до известна степен ме зарадва - значи не гори масло. Запалих колата и продължи старата песен датчика и зумера за маслото. На пресекулки - работещ двигател и изключвам когато писне зумера стигнах до Ихтиман. Там пих едно кафе и оставих колата да си "отдъхне" да неби нещо да е загряла или прегряла.
След 15-20 мин. качвам се и ... датчика и зумера отново в ансамбъл "пеят". Разбарах че разботата не е добре и реших да се върна до София.Как? С репатрак щяха да ми вземат пари колкото да си купя кола на старо, затова реших да карам до 1300 об/мин. - до тези обороти датчика и зумера не "пееха". Така и направих. След дълго и бавно пътуване в аварийната лента стигнах до Порше Изток. Там взеха колата и на следващия ден ми казаха 2500 лв. ремонт!!! Та този "механизъм се бил развалил - с двата вала и маслената помпа. Не подлежи на ремонт. Изразих желание да ми свалят механизма и да си го поправя. Направиха този жест тъй като съм бил поддържал колата в тахната мрежа и затова ми правят тои жест. Изрично ми го натякнаха. Взех механизма-доста солиден. Видях къде въпросния привод превърта във вала. Опитах се дагозаваря- нищо нестана спряха да се въртят валовете - въртяха се но много трудно. Затова купих втора употреба на 40 000 км. Така каза продавача. Като го видях ама то луфт та луфт между привода "шестограна" и помпата. Продавача се кълнеше, че е на 40000 км.
Взех го.След това направих нов привод - от шестогран 6.3 мм се шлайфа до 6.18мм. Новия привод от 6.18мм. влезна с леко натискане с палеца , не е с набиване с чук. Занесох механизама в Порше Изток и след 16.август ще палят колтата. Тогава ще разбера има ли за смяна турбина или не.
Но какво и да е това е недопустимо чупене на двигател от волксваген.Разбирам да съм си взел опел корса щах да си кажа нормално е ниска марка автомобил и от най-ниския клас - нормално ще чупи. Но волксвагена е що годе добра марка и се славеха с надежни автомобили, а отгоре натова класа на автомобила не от най-ниските- пасат и не нормално да се чупи катоза последно. От този "пиклив" привод 6мм зависи - турбина клапани, разпределителен вал, биелни лагери и др. Общо взето скъп и труден ремонт.
В заключение: Скапани коли. За тези които вече карат волксваген трябва да занят че трябва бъдат не само водачи на МПС , а МЕХАНИК-водачи. Внимателно да следи за авточасти втора употреба, да си купува непрекъснато и често всякакви части за настоящи и бъдещи ремонти по колата.
а
а
а
а
а
а
а
а
а
Споделям същите проблеми.Притежавам пасат В6, 2.0 ТДИ, 2006 г.Купих го от тогавашния Сакар Ауто на 41000км. В началото бях писал една тема "Интересни факти от потърпевш потребител на Passat B6".
По пасата всичко съм сменял каквото са казали от Сакар Ауто. Смеял съм маслото не на 30000 км., а на 15000км. Ей така защото много му се кефех - тогава де сега не. Смяна на дискове и накладки преди, задни - в Сакар Ауто с оригинални. Спирачна течност - оригинална. Филтри, ремъци (вкл. ангренажен) в Скар Ауто с оригинални. Някое друго тампоче, болче и др. в Сакар Ауто оригинални. Много пари налях, но си казвам като искам да карам без проблем ще плащам. ОК! Но... дойде един момент когато с 180 км/ч по магистрала "Тракия" ми светна датчика за масло и писна зумера.Учудих се! Колата досега не е горяла грам масло. Колкото наливам толкова изливам! Казах си започва се ... колата да гори масло. Тъй като досега не съм проверявал нивото на маслото си помислих, че няма масло в двигателя. Спрях почти веднага и долях около 200 гр. Запалих колата, нямаше проблем за първите 3-4 сек. след това започна да свети датчика за масло и да пищи зумера. Пак спрях пак долях помислих да неби даму е малко доливането на маслото.Долях около 300 г. Този път проверих и на щеката нивото на маслото - беше над максимума. Това до известна степен ме зарадва - значи не гори масло. Запалих колата и продължи старата песен датчика и зумера за маслото. На пресекулки - работещ двигател и изключвам когато писне зумера стигнах до Ихтиман. Там пих едно кафе и оставих колата да си "отдъхне" да неби нещо да е загряла или прегряла.
След 15-20 мин. качвам се и ... датчика и зумера отново в ансамбъл "пеят". Разбарах че разботата не е добре и реших да се върна до София.Как? С репатрак щяха да ми вземат пари колкото да си купя кола на старо, затова реших да карам до 1300 об/мин. - до тези обороти датчика и зумера не "пееха". Така и направих. След дълго и бавно пътуване в аварийната лента стигнах до Порше Изток. Там взеха колата и на следващия ден ми казаха 2500 лв. ремонт!!! Та този "механизъм се бил развалил - с двата вала и маслената помпа. Не подлежи на ремонт. Изразих желание да ми свалят механизма и да си го поправя. Направиха този жест тъй като съм бил поддържал колата в тахната мрежа и затова ми правят тои жест. Изрично ми го натякнаха. Взех механизма-доста солиден. Видях къде въпросния привод превърта във вала. Опитах се дагозаваря- нищо нестана спряха да се въртят валовете - въртяха се но много трудно. Затова купих втора употреба на 40 000 км. Така каза продавача. Като го видях ама то луфт та луфт между привода "шестограна" и помпата. Продавача се кълнеше, че е на 40000 км.
Взех го.След това направих нов привод - от шестогран 6.3 мм се шлайфа до 6.18мм. Новия привод от 6.18мм. влезна с леко натискане с палеца , не е с набиване с чук. Занесох механизама в Порше Изток и след 16.август ще палят колтата. Тогава ще разбера има ли за смяна турбина или не.
Но какво и да е това е недопустимо чупене на двигател от волксваген.Разбирам да съм си взел опел корса щах да си кажа нормално е ниска марка автомобил и от най-ниския клас - нормално ще чупи. Но волксвагена е що годе добра марка и се славеха с надежни автомобили, а отгоре натова класа на автомобила не от най-ниските- пасат и не нормално да се чупи катоза последно. От този "пиклив" привод 6мм зависи - турбина клапани, разпределителен вал, биелни лагери и др. Общо взето скъп и труден ремонт.
В заключение: Скапани коли. За тези които вече карат волксваген трябва да занят че трябва бъдат не само водачи на МПС , а МЕХАНИК-водачи. Внимателно да следи за авточасти втора употреба, да си купува непрекъснато и често всякакви части за настоящи и бъдещи ремонти по колата.
а
а
а
а
а
а
а
а
а
Re: Няколко въпроси и мнения за един Passat B6
хах, точно така е. и аз до преди година карах опели само и си мислех че карам не надеждни автомобили. обаче се оказа че при VW ако не извадиш късмет както при първоначалната покупка а и после май постоянно трябва с късмета да си ходиш - или ставаш почти майстор механик на колата си или цифрите са прекалено големи. моята е б6 и се смеех на тия с б5 дето ми викат - колкото съм дал за кола - почти толкоз и за ремонт през първите 2 години за да стане наистина кола
.
истината е че частите са неоправдано много скъпи, а че се износват няма как - на всяко нещо му идва времето, но пак да кажа - доста от нещата са на солени цени. и това което е най големия мит че окачването било скъпо - окачването ти излиза най-евтино в колата
само да не се налага да се правят амортисьори 

истината е че частите са неоправдано много скъпи, а че се износват няма как - на всяко нещо му идва времето, но пак да кажа - доста от нещата са на солени цени. и това което е най големия мит че окачването било скъпо - окачването ти излиза най-евтино в колата


- maimo
- Мнения: 966
- Регистриран на: Пон 12 ное 2007 22:26
- Автомобил: GOLF 5 GTI
- Двигател: AXX-2005
- Местоположение: Варна
Re: Няколко въпроси и мнения за един Passat B6
колега този меxанизъм е трябвало да ти го сменят без пари целия тъи като влиза в завишената-7години или 250000км гаранция на фв да не се правят 4е не знаят
слага се по нов,с които излизат колите след 2007 година,само 4е лошо 4е си карал толва дълго време така
,относно дюзите това 4е в бг е от скоро не зна4и 4е в другите държави е така просто и тук хората се усетиха и ве4е нямаше как да лъжат от фв представителствата.


Re: Няколко въпроси и мнения за един Passat B6
Здравейте
От една седмица съм собственик на такъв пасат с BKP мотор
Взех го само щото беше каран в Дания
Засега няма проблеми, дано и за в бъдеще да няма
Ако някой може да ми даде информация от къде евентуално може да се намерят части втора в София употреба да сподели
От една седмица съм собственик на такъв пасат с BKP мотор
Взех го само щото беше каран в Дания
Засега няма проблеми, дано и за в бъдеще да няма
Ако някой може да ми даде информация от къде евентуално може да се намерят части втора в София употреба да сподели
Re: Няколко въпроси и мнения за един Passat B6
части - почти единственно само в VW и в Bosch, като изключим накой по окачването, спирачни дискове и най-честите консумативи. (като в 80% от случаите цените в VW не са кой знае колко по скъпи ).
- borri
- Мнения: 437
- Регистриран на: Съб 26 фев 2011 19:57
- Автомобил: VW PASSAT CC
- Двигател: CBAB 2.0tdi 140kc
- Местоположение: Червен бряг
Re: Няколко въпроси и мнения за един Passat B6
колеги и сега от цялата тема не разбрах коман реила по изчистен ли е
от проблемите или си е същата работа
имали проблемите с дюзи,глави,турбо и привода на маслената помпа трябва ли да се сменя пак на определени километри 
от проблемите или си е същата работа


-
- Мнения: 358
- Регистриран на: Вто 06 юли 2010 0:54
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Козлодуй
Re: Няколко въпроси и мнения за един Passat B6
borri написа:колеги и сега от цялата тема не разбрах коман реила по изчистен ли е
от проблемите или си е същата работаимали проблемите с дюзи,глави,турбо и привода на маслената помпа трябва ли да се сменя пак на определени километри
По-изчистен е. Няма проблеми с дюзи, глави и т.н.
-
- Мнения: 137
- Регистриран на: Нед 27 юни 2004 15:00
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Няколко въпроси и мнения за един Passat B6
ФВ май вече не са това което бяха.
- borri
- Мнения: 437
- Регистриран на: Съб 26 фев 2011 19:57
- Автомобил: VW PASSAT CC
- Двигател: CBAB 2.0tdi 140kc
- Местоположение: Червен бряг
Re: Няколко въпроси и мнения за един Passat B6
дано да е така 

- borri
- Мнения: 437
- Регистриран на: Съб 26 фев 2011 19:57
- Автомобил: VW PASSAT CC
- Двигател: CBAB 2.0tdi 140kc
- Местоположение: Червен бряг
Re: Няколко въпроси и мнения за един Passat B6
колеги имам още един въпрос,усещам на педала на съединителя вибрации,в купето няма никакви както и при тръгване и гасене и при работа на място,просто само на самия педал това нещо нормално ли е или има проблем колата е 2.0тди КР на 65000км
- jorosv
- Мнения: 38
- Регистриран на: Пон 04 окт 2010 16:54
- Автомобил: BMW E61 530xd
- Двигател:
- Местоположение: Plovdiv
- Контакти:
Re: Няколко въпроси и мнения за един Passat B6
Здравейте отново
цените бяха такива зимата на 2010 за маховика а дязата отказаха да ми я сменят безплатно в ХААС края на 2011... като гледам как ми придърпва май скоро идва и третата дюза и ще отида в порше БГ, но за съжаление това е последния пасат за мен
ще си карам баварката, ще си плащам скъпи ремонти, но поне е малко по-висок клас автомобил (но все пак ме е яд колата си я харесвах много )
Пс. едно аверче си взе б7 и на 20 хил км е в сервиза за DSG-to само че 7 степенното.
Един съвет каквато и марка кола да се взима винаги е хубаво да са минали поне 3 години от производствения и цикъл май май до тогава позачистват част от проблемите.


Пс. едно аверче си взе б7 и на 20 хил км е в сервиза за DSG-to само че 7 степенното.
Един съвет каквато и марка кола да се взима винаги е хубаво да са минали поне 3 години от производствения и цикъл май май до тогава позачистват част от проблемите.
- borri
- Мнения: 437
- Регистриран на: Съб 26 фев 2011 19:57
- Автомобил: VW PASSAT CC
- Двигател: CBAB 2.0tdi 140kc
- Местоположение: Червен бряг
Re: Няколко въпроси и мнения за един Passat B6
колега за дюзите ти гарантирам че,ги сменят безплатно поне в VW Плевен преди една седмица бях там и говорих ме по този въпрос
- kpematop
- Мнения: 74
- Регистриран на: Чет 15 ное 2007 10:07
- Автомобил: Touareg 7P
- Двигател: CRCA 2012
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Няколко въпроси и мнения за един Passat B6
Gevtimov: от какъв материал ти направиха шестограма 6.20?
Моя се е разбил в балансьора и се чудя какво да правя? Къде да намеря стругар/фрезист да ми направи по-голям шестограм или втукла с шестограм и да я набие в балансьора?
В момента колата ми е разглобена и се чудя какво да правя...
Моя се е разбил в балансьора и се чудя какво да правя? Къде да намеря стругар/фрезист да ми направи по-голям шестограм или втукла с шестограм и да я набие в балансьора?
В момента колата ми е разглобена и се чудя какво да правя...
- krass1
- Мнения: 108
- Регистриран на: Съб 03 май 2008 12:51
- Автомобил: Toyota Avensis Combi 2.2 D4D 148h
- Двигател: 2AD-FTV 2006g
- Местоположение: София
Re: Няколко въпроси и мнения за един Passat B6
Здравейте колеги,
Насочил съм се към Пасат Б6 комби 1.9 ТДИ код на двигателя BKC, BLS, BXE
Прочетох цялата тема е се колебая дали да е Пасат или нещо друго.Моля някои които има такъв пасат да сподели дали се е сблъсквал със същите проблеми присъщи за 2.0 ТДИ и какви ремонти е правил.
Ауди А4 Б6 комби (със алуминиевото окачване) вече неми е в списака. Неискам да мисля за окачване при минаването на всяка дупка!
Ако някои може да посаветва друго комби което да не мяза на катафалка от същия ценови клас ще съм благодарен.
Насочил съм се към Пасат Б6 комби 1.9 ТДИ код на двигателя BKC, BLS, BXE
Прочетох цялата тема е се колебая дали да е Пасат или нещо друго.Моля някои които има такъв пасат да сподели дали се е сблъсквал със същите проблеми присъщи за 2.0 ТДИ и какви ремонти е правил.
Ауди А4 Б6 комби (със алуминиевото окачване) вече неми е в списака. Неискам да мисля за окачване при минаването на всяка дупка!
Ако някои може да посаветва друго комби което да не мяза на катафалка от същия ценови клас ще съм благодарен.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 60 госта