Зацепване на Б3 1,8mi

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
Passat_B3_89
Мнения: 19
Регистриран на: Вто 14 авг 2012 20:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Montana

Зацепване на Б3 1,8mi

Мнениеот Passat_B3_89 » Вто 14 авг 2012 21:58


Здравейте колеги имам малак проблем наскоро - преди 3 дни правих ремонт на двигателя на моя Пасат 1,8ми Б/Г смених му лагери гумички на клапаните уплътнения и стигнах до зацепването в AutoData гледах за моя модел код RP на двигателя белега ми е от към клапаните уж го зацепих като хората обаче нещо не е като хората м/д 3400 - 3500 оборота има едно заглъхване на двигателя все едно загасва за стотна от секундата и пак пали другото което е че оборотите падат доста бавно примерно форсирам го до 4000 оборота махам си крака от педала и оборотите падат супер бавно все едно си махам крака постепенно в една друга тема гледах един колега пиеше следното

rudoni написа:1 .слагай първи цилиндър да е в ГМТ
2. монтирай шайбите така че тази която не си могъл да развиеш ,нейния белег да сочи този на пластмасовия капак/стрелката/
3. настройваш чрез междинния вал палеца да сочи срещу резката на делкото /виж снимката на колегата/
4. отваряш капака на клапаните и като ги гледаш чрез завъртане на разпр. вал нагласяш ексцентриците на 1цил да са нагоре /да сочат нагоре симетрично / и тогава си виж белега на шайбата откъм тях /клапаните / да сочи към ръба/горния/ на ламарината.
5. внимателно зацепваш ремъка ,опъваш ,правиш 2-3 оборота без свещи и проверяваш зацепването
6. ако белезите са на място слагаш свещите и палиш от раз :да: успех! и без нерви! :012:


4. отваряш капака на клапаните и като ги гледаш чрез завъртане на разпр. вал нагласяш ексцентриците на 1цил да са нагоре /да сочат нагоре симетрично / и тогава си виж белега на шайбата откъм тях /клапаните / да сочи към ръба/горния/ на ламарината.

и искам да попитам на коя по-дяволите ламарина да сочи тази на самият капак на клапаните или самият ръб на главата ръба който ляга гарнитурата това не ми стана ясно и за да не си правя излишни упражнения за малоумници реших да попитам вас..




Потребителски аватар
К.Одаджийски
VW експерт
VW експерт
Мнения: 12136
Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
Автомобил: Saab 9-3 SS ARC
Двигател: B207L
Местоположение: София / Берковица

Re: Зацепване на Б3 1,8mi

Мнениеот К.Одаджийски » Сря 15 авг 2012 6:39


Тоя двигател няма ли белези от предния край на зъбното колело и отгоре на пластмасата знаци О Т!?
Ако няма, на кожуха на съединителя отгоре има една тапа пластмасова, като я отвиеш, отдолу са белезите на маховика, там ги нагласяш, на делкото има рязка на борда където трябва да застане палеца на първи цилиндър. Белега на разпределителния вал ако е от страната на клапаните трябва да равни с ръба на главата от към предния край т.е там където е първата шпилка на ламаринения капак на клапаните.


Потребителски аватар
Passat_B3_89
Мнения: 19
Регистриран на: Вто 14 авг 2012 20:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Montana

Re: Зацепване на Б3 1,8mi

Мнениеот Passat_B3_89 » Сря 15 авг 2012 15:44


Мерси колега аз другите белези ги намерих и знам къде са въпроса ми беше този белег на разпределителният вал къде трябва да сочи защото един приятел ми каза че трябва да поставя ламаринения капак с гарнитурата и белега да сочи към горния край на ламариненият капак дето лежи гарнитурата тоест да сочи горната част на гарнитурата друг му каза да е на равно с ръба на главата тоест долната част на гарнитурата дето ляга ...


Потребителски аватар
К.Одаджийски
VW експерт
VW експерт
Мнения: 12136
Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
Автомобил: Saab 9-3 SS ARC
Двигател: B207L
Местоположение: София / Берковица

Re: Зацепване на Б3 1,8mi

Мнениеот К.Одаджийски » Сря 15 авг 2012 19:25


Passat_B3_89 написа:Мерси колега аз другите белези ги намерих и знам къде са въпроса ми беше този белег на разпределителният вал къде трябва да сочи защото един приятел ми каза че трябва да поставя ламаринения капак с гарнитурата и белега да сочи към горния край на ламариненият капак дето лежи гарнитурата тоест да сочи горната част на гарнитурата друг му каза да е на равно с ръба на главата тоест долната част на гарнитурата дето ляга ...

Това е вярното, макар че тези 1-2мм едва ли някой ще ги хване на око като хората и едва ли пък те ще влияят на поведението на колата, все пак делкото поема 1 зъб разлика в зацепването



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 56 госта