



Пасат Б5 - Проблем със заключването на шоф. врата
Пасат Б5 - Проблем със заключването на шоф. врата
Пасат Б5 1999г.Шофьорската врата спря да се отваря и затваря с дистанционното а само с ключа.Проблема във вакумното заключване ли е, къде и как се отстранява. 

- vlladii
- Мнения: 151
- Регистриран на: Нед 25 май 2008 22:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Проблем със заключването при Пасат Б5
Колега централното на тези пасати е с електрически машинки не е вакомно скоро имах такъв проблем и се оказа изгоряла машинка, машинката се намира в самия заключващ механизъм всичко е един монолитен блок който се разрлабя на части.Но при теп проблема може да е и друк случва се да има и студени спойки на пистите който са вътре при моторчето а може да имаш и прекъснат кабел между вратата и гредата на купето.Ако тръгнеш да разглабяш бравата да знаеш че ти трябва дванайсетостенна звезда за развиване на двата болта дето държат бравата има ги в бриколаж цели комплекти.
- fichtenweg
- Мнения: 702
- Регистриран на: Сря 13 юни 2007 9:01
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: AHH
- Местоположение: София
Re: Проблем със заключването при Пасат Б5
Ако решиш да се занимаваш сам, ето този линк ще ти е много полезен:
http://www.taligentx.com/passat/mainten ... mechanism/
а този е за задни врати:
(в този линк има описани два метода за фиксиране на стъклото към водача му (SPECIAL REASSEMBLY NOTE – WINDOW PIN INSTALLATION) (поставянето на двата пластмасови цилиндъра)
Аз предпочитам втория - Factory install - лесен и бърз)
http://www.passatworld.com/forums/showt ... p?t=310280
и тук още един линк с добри снимки:
http://forums.vwvortex.com/showthread.php?1542461
Най-често срещани проблеми: прекъснати кабели, спукани спойки или кородирали писти на ел. платката (понякога и миркоключета).
Дванайсетостенната звезда можеш да намериш още като M8:
http://i241.photobucket.com/albums/ff31 ... smPins.jpg
Особено внимание при развиването на този винт (да не се развива докрай):
http://i241.photobucket.com/albums/ff31 ... tScrew.jpg
тъй като в противен случай пръстенът държащ патрона/капачката на бравата пада във вратата.
Трябва много да се внимава също така и при разкачването на металното рамо задвижващо палеца на вратата. Пластмасовото ухо което придържа рамото е изключително крехко:
http://i241.photobucket.com/albums/ff31 ... hing-1.jpg
http://www.taligentx.com/passat/mainten ... mechanism/
а този е за задни врати:
(в този линк има описани два метода за фиксиране на стъклото към водача му (SPECIAL REASSEMBLY NOTE – WINDOW PIN INSTALLATION) (поставянето на двата пластмасови цилиндъра)
Аз предпочитам втория - Factory install - лесен и бърз)
http://www.passatworld.com/forums/showt ... p?t=310280
и тук още един линк с добри снимки:
http://forums.vwvortex.com/showthread.php?1542461
Най-често срещани проблеми: прекъснати кабели, спукани спойки или кородирали писти на ел. платката (понякога и миркоключета).
Дванайсетостенната звезда можеш да намериш още като M8:
http://i241.photobucket.com/albums/ff31 ... smPins.jpg
Особено внимание при развиването на този винт (да не се развива докрай):
http://i241.photobucket.com/albums/ff31 ... tScrew.jpg
тъй като в противен случай пръстенът държащ патрона/капачката на бравата пада във вратата.
Трябва много да се внимава също така и при разкачването на металното рамо задвижващо палеца на вратата. Пластмасовото ухо което придържа рамото е изключително крехко:
http://i241.photobucket.com/albums/ff31 ... hing-1.jpg
Re: Проблем със заключването при Пасат Б5
Днес отидох в ЮНИТРЕЙД и проблема е решен-бравата беше дала фира и я смених с нова.



- BRUKLLIN
- Мнения: 363
- Регистриран на: Пон 15 сеп 2008 21:31
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Passat- TDI 110hp. AFN
Re: Проблем със заключването при Пасат Б5
Би ли споделил колко стува тази брава при кожодерите????


Re: Проблем със заключването при Пасат Б5
Бравата струва 270 лева с ДДС.Скъпа е но за една седмица ми настръхна косата от кварталните майстори.
- dlug
- Мнения: 2510
- Регистриран на: Вто 10 юли 2007 18:19
- Автомобил: Passat B5.5 2003 1.9 TDI
- Двигател: AVB
- Местоположение: София
Re: Проблем със заключването при Пасат Б5
Мда, това е много по-лесният и много по-скъпият вариант. Аз имах същият проблем с бравата, оказа се че конкретнто проблема е във всеизвестното микроключе. С поръчка от Англия дойде на цена от 9 евро. Малко мъки с монтажа (все пак не е оригинално) и сега всичко е наред след общо разходи за ключе и труд 50 лева.
Re: Проблем със заключването при Пасат Б5
Искам да те попитам къде е това микро ключе,защото старата неработеща брава ми я върнаха и ако мога да я оправя.Благодаря на колегите за линковете,но не посмях сам да разглобя вратата. 

- BRUKLLIN
- Мнения: 363
- Регистриран на: Пон 15 сеп 2008 21:31
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Passat- TDI 110hp. AFN
Re: Проблем със заключването при Пасат Б5
Нищо страшно няма!
Най-напред провери за студени споики,с поялник ги мини всичките и ако не се оправи тогава ново ключе!
Най-напред провери за студени споики,с поялник ги мини всичките и ако не се оправи тогава ново ключе!
- dlug
- Мнения: 2510
- Регистриран на: Вто 10 юли 2007 18:19
- Автомобил: Passat B5.5 2003 1.9 TDI
- Двигател: AVB
- Местоположение: София
Re: Проблем със заключването при Пасат Б5
viewtopic.php?f=6&t=23478&hilit=%D0%B1%D1%80%D0%B0%D0%B2%D0%B0+%D0%BF%D0%B0%D1%81%D0%B0%D1%82&start=150
На средата на страницата има снимки на въпросното микроключе, което е датчик за отворена/затворена врата. Оригиналното е черно с една синя и една червена жица. Освен него в самата брава има още 3 (мисля) други микроключета. Най-често, а и при мен, повредата е в това микроключе. То може да се смени без да се разглобява самата брава. За смяна на другите е нужно разглобяване, което не е много просто. Темата е много полезна, ще ти отнеме малко време, но ако я прочетеш ще ти стане ясно. Поради това че оригиналното ключе не се продава никъде, най-често се търсят заместител със близки размери. Колегите са слагали няколко модела ключета на различни производители, аз избрах друго, което колегите май не са слагали-и то стана (поне засега, да не чуе дяволът).
На средата на страницата има снимки на въпросното микроключе, което е датчик за отворена/затворена врата. Оригиналното е черно с една синя и една червена жица. Освен него в самата брава има още 3 (мисля) други микроключета. Най-често, а и при мен, повредата е в това микроключе. То може да се смени без да се разглобява самата брава. За смяна на другите е нужно разглобяване, което не е много просто. Темата е много полезна, ще ти отнеме малко време, но ако я прочетеш ще ти стане ясно. Поради това че оригиналното ключе не се продава никъде, най-често се търсят заместител със близки размери. Колегите са слагали няколко модела ключета на различни производители, аз избрах друго, което колегите май не са слагали-и то стана (поне засега, да не чуе дяволът).
- fichtenweg
- Мнения: 702
- Регистриран на: Сря 13 юни 2007 9:01
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: AHH
- Местоположение: София
Re: Проблем със заключването при Пасат Б5
Колега tara1, дали е станало на въпрос колко струват бравите за останалите врати в ЮНИТРЕЙД (питам просто от интерес). Не отвори ли старата брава за да видиш на какво се дължи проблема. Ключетата можеш да провериш механично, както и да замериш във включена и изключена позиция. Горе из линковете, които бях дал има посочено как да се проверят. Като я отвориш и намериш проблема, сложи малко снимки на бравата.
Ето снимка на въпросното микроключе:

Ето снимка на въпросното микроключе:

Re: Проблем със заключването при Пасат Б5
За другите брави не съм питал.Тази(старата) не съм я разглобил защото,нямах време.При първа възможност ще я разглобя и ще кача снимки.
Re: Проблем със заключването при Пасат Б5
Колеги да питам какъв е торка с който се регулира чопа на вратата- демек п-образния насрещника на ключалката ?
- Ljubon
- Мнения: 3327
- Регистриран на: Съб 15 авг 2009 10:54
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Sofia
Re: Проблем със заключването при Пасат Б5
kossis написа:Колеги да питам какъв е торка с който се регулира чопа на вратата- демек п-образния насрещника на ключалката ?
В линка в началото пише какви са необходимите инструменти. Това не е торкс, а дванадесетостен М8:
•12 point star driver/bit (aka triple-square or spline bit): M8
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 69 госта