Golf 4 - Чебурашка стайл [®-line]

Разкажете, споделете, похвалете се със своя Volkswagen - тук всеки може да има тема
Потребителски аватар
Sashko_Trg
Мнения: 2756
Регистриран на: Вто 10 мар 2009 18:38
Автомобил: Audi A4 Avant
Двигател: 2 0 TDI
Местоположение: Търговище

Re: Golf 4 - Чебурашка стайл [®-line]

Мнениеот Sashko_Trg » Чет 16 авг 2012 16:21


:applause: :applause: Браво Митаче поздравявам те за положения труд, ти си истински фен :) станало е страхотно, много малко хора биха се заели да си правят такива процедури, по-скоро биха дали на някой майстор да ги прави! :beer :beer




Потребителски аватар
morfei1
Мнения: 5670
Регистриран на: Съб 23 авг 2008 18:11
Автомобил:
Двигател:
Контакти:

Re: Golf 4 - Чебурашка стайл [®-line]

Мнениеот morfei1 » Чет 16 авг 2012 18:28


Саше,абсолютно всичко от началото до края, без самото запояване, където асистирах и казвах кое-къде, е направено само от мен, както и всички останали ъпгрейди по колата. Много са малко хората,къде могат да ми пипат по колата и гледам да не ги занимавам щом мога и сам.

Последна промяна от morfei1 на Чет 16 авг 2012 20:41, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
yarek
Мнения: 2312
Регистриран на: Пет 24 апр 2009 18:41
Автомобил: Passat B5
Двигател: AJM 2000
Местоположение: Габрово - Daugavpils

Re: Golf 4 - Чебурашка стайл [®-line]

Мнениеот yarek » Чет 16 авг 2012 19:31


Пореден труден апгрейд със хубав завършек, браво Митак. Светенето как е сега? Довлен ли си?


Потребителски аватар
morfei1
Мнения: 5670
Регистриран на: Съб 23 авг 2008 18:11
Автомобил:
Двигател:
Контакти:

Re: Golf 4 - Чебурашка стайл [®-line]

Мнениеот morfei1 » Чет 16 авг 2012 20:36


Разлика има и определено е към по-добре, от гледна точка на това, че вече отговарям на вякакви стандарти и никой копче не може да ми каже защо съм с ксенон. Реално погледнато рефлектора свети повече с ксенон, но разсейва светлината и се заслепяват насрещно идващите, както и да са регулирани. От всичко най-много мразя да карам срещу кола с кофти регулирани фарове или такава заслепяваща ме, отвратително е, а аз пътувам много и не искам да преча на насрещно идващите. Много се дразнех на това, когато ми присветват преди, а съм ходил на реглаж горе долу всяка есен, като сменях окачване, пуржини, правих юби фарчета и т.н.т. Не случайно го държах на -1 и от време на време ми присветкаха. Сега е в положение 0 и никой не ми присветка.

Нощно време като се кара и се минават бабунки или неравности по пътя, имам чувството, че и фаровете се местят все едно съм в лодка, още не съм свикнал и ми е страно, но ме кефи, начина по който светят.

На стената си ги регулирах така че и двато да светят в една равнина, това от крепежните болтове. От тука на сетне, ще ги проверя на машина дали са добре или искат повдигане, струва ми се че всякаш малко нисичко светят, но може и да се дължи на това, че лупата реже светлината и още не съм свикнал, понеже с рефлектора, дали съм на къси или на дълги, разлика почти никаква нямаше... представете си за какво става на въпрос, ако идваш насреща facepalm , докато сега не е така.

Ето това е декоративният капак за лупа и рефлектор. Случайно попаднах на тази тема за ъпгрейд на шнорхела, звучи интересно и лесно направимо въпроса е дали има смисъл? Мисля да не се занимавам с рязане и преправяне на стандартния капак за фара :roll:

R32 vs 1.8T
Изображение

http://forums.vwvortex.com/showthread.p ... ox-vs-1.8T


Потребителски аватар
theraven
Мнения: 2358
Регистриран на: Сря 05 мар 2008 15:56
Автомобил: Golf Mk4 Sport Edition
Двигател: SDI
Местоположение: Нова Загора/София/Лондон
Контакти:

Re: Golf 4 - Чебурашка стайл [®-line]

Мнениеот theraven » Пет 17 авг 2012 1:27


Не се занимавай с глупости. Така като гледам само закрепването е различно, разлика в дебита на въздух за турбото не вярвам да има.


Потребителски аватар
RoadRunner
Мнения: 4117
Регистриран на: Сря 26 ное 2008 19:32
Автомобил: VW Golf
Двигател: ASZ 2003
Местоположение: София

Re: Golf 4 - Чебурашка стайл [®-line]

Мнениеот RoadRunner » Пет 17 авг 2012 12:33


morfei1 написа:вече отговарям на вякакви стандарти и никой копче не може да ми каже защо съм с ксенон


Мисля, че не си прав... Трябва да имаш и система за измиване на фаровете.

Може и да греша.


Потребителски аватар
morfei1
Мнения: 5670
Регистриран на: Съб 23 авг 2008 18:11
Автомобил:
Двигател:
Контакти:

Re: Golf 4 - Чебурашка стайл [®-line]

Мнениеот morfei1 » Пет 17 авг 2012 12:41


Да, понеже ксеноновата светлина е доста по силна, а при зацапани фарове се получават разсейки и се получава по-голямо заслепяване. Затова и оригинално се монтира, поне е това което аз съм чел.

Не ми се налага да карам с мръсни фарове, а тази система така или иначе не върши работа за размазани бръмбари (според мен). Оригинално работи на включени фарове, което значи, че ще ми плеска колата винаги, когато реша да ползвам чистачки, което просто няма как да стане защото ме дразни и за мен не върши работа, освен редовно да ми прави промивка на казанчето за течноста на чистачките. Спирам на първата бензиностанция измивам си ги и продължавам. Кефи ме как стоят капачетата, може да си сложа само за заблуда и декорация :Mr Green Fun , някой ден ако реша да боядисвам бронята :roll: .

Ако дойде ден в който прегледите да станат чак толкова стриктни като Немските, пръскалките на фаровете ще са ми последната грижа от всички модификации правени по колата :?

theraven написа:Не се занимавай с глупости. Така като гледам само закрепването е различно, разлика в дебита на въздух за турбото не вярвам да има.


Митаче, това се оказва, че се монтира само на R32 с DSG кутия. Техният шнорхел бил по-голям. Механичните R32-ки били с нормален шнорхел като на 1.8Т и 1.9TDI. Говорят нещо, че с по-големия шнорхел вървяла по-добре във високите обороти и променяла малко звука, това при 1.8Т и R32.

Въпроса е следният. Определено съм на мнение, че спортния филтър помага за по-доброто ускорение и динамика на мотора. Мисля, че и някои от форума са си правили експерименти на дино и също го потвърдиха преди време в една от темите за спортни филтри. След като филтъра осигурява по-добра пропоскливост след него, би трябвало и ако въздуха стига по-лесно до него, да има още малко по-добър ефект. То е ясно, че чудеса не могат да се получат, но моята логика ме кара да си мисля, че би могло да има ефект към по-добро :roll:


Потребителски аватар
6669
Мнения: 3133
Регистриран на: Чет 21 юни 2007 20:35
Автомобил: VW Golf IV GTI TDI Exclusive
Двигател: AHF 1999
Местоположение: Асеновград

Re: Golf 4 - Чебурашка стайл [®-line]

Мнениеот 6669 » Пет 17 авг 2012 14:45


Според мен, най-големият проблем с входящия въздух е дългият му път и многото извивки. За моята съм замислил да сложа конус на мястото на интеркулера и по-този начин въздуха ще стане в най-добрия си път и съответно ще е най-студен. Кулера е ясен че става челен. Някой ден и до това ще ститна и ще пиша за резултати - евентуално и с дино графики :idea:


Потребителски аватар
morfei1
Мнения: 5670
Регистриран на: Съб 23 авг 2008 18:11
Автомобил:
Двигател:
Контакти:

Re: Golf 4 - Чебурашка стайл [®-line]

Мнениеот morfei1 » Пет 17 авг 2012 18:57


Старата песен на нов глас или моето решение за "дневни светлини". Халогените винаги са ми харесвали, още повече съчетани с изцяло хромов фар. Една от причините да ги сваля преди време беше, че единия се счупи и намиране на същия размер фарче няма, а също прецених, че няма достатъчно въздух за кулера, след като изпуши и турбината. Сега съм решил да преправя малко дясната решетка, за да осигуря обдухване на кулера доколкото е възможно (по идеята на @kok12). Наложи се да се разшири основата от 65мм на 70мм (това си е малко гърч mhihi ), за да легнат както трябва.

Накрая се получи някакъв хибрид, между оригиналното и китайското :Mr Green Fun . Мислих, че ще е много циганийка, но от далече въобще не си личи, че са диодни. Инсталацията им е елементарна + и - , вързани на халогените. Консумацията им е минимална.... нещо от рода на 8 вата. Нямат модул за автоматично пущане, но не ми и трябва. Стъклата са пластмасови, ще се наложи да им се сложи предпазно фолио, иначе няма да изкарат дълго.

Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение


преди

Изображение

след

Изображение


Потребителски аватар
hidalgo
Мнения: 937
Регистриран на: Вто 13 май 2008 9:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Golf 4 - Чебурашка стайл [®-line]

Мнениеот hidalgo » Пет 17 авг 2012 19:02


Ти си еб@ти фена, честно :mrgreen:
Евала за всичко, което си направил и което ще направиш по колата ! :applause: :bowdown


Потребителски аватар
delian1978
Мнения: 654
Регистриран на: Нед 21 фев 2010 12:51
Автомобил: GOLF MK4 1.9 TDI R Line
Двигател: ALH 1999
Местоположение: Шумен/Габрово

Re: Golf 4 - Чебурашка стайл [®-line]

Мнениеот delian1978 » Пет 17 авг 2012 19:11


Митак,така куките може да се заяждат,че караш на халогени :lol: Аз вече един път съм бил пред този казус,да обяснявам,че това са диоди и нямат нищо общо с халоген.


Потребителски аватар
FELIPE
Мнения: 1740
Регистриран на: Нед 24 апр 2005 19:51
Автомобил: VW Bora 2002
Двигател: ASZ
Местоположение: Асеновград

Re: Golf 4 - Чебурашка стайл [®-line]

Мнениеот FELIPE » Пет 17 авг 2012 19:18


Нещо друго светва ли като се включат диодите,че не съм наясно с халогенната инсталация,иначе е много елегантно решение,ама според мен няма да минава пред редовите катаджии. :|


Потребителски аватар
Apokaliptiko
Мнения: 1945
Регистриран на: Съб 06 дек 2008 19:21
Автомобил: Passat B5
Двигател: 1998 AFN
Местоположение: гр. Русе

Re: Golf 4 - Чебурашка стайл [®-line]

Мнениеот Apokaliptiko » Пет 17 авг 2012 19:20


delian1978 написа:Митак,така куките може да се заяждат,че караш на халогени :lol: Аз вече един път съм бил пред този казус,да обяснявам,че това са диоди и нямат нищо общо с халоген.


Мисля,че няма място за притеснения.Все пак са ЛЕД-Диоди.Е разбира се,то човек като иска да направи зло......нали всички знаем.


Потребителски аватар
Sashko_Trg
Мнения: 2756
Регистриран на: Вто 10 мар 2009 18:38
Автомобил: Audi A4 Avant
Двигател: 2 0 TDI
Местоположение: Търговище

Re: Golf 4 - Чебурашка стайл [®-line]

Мнениеот Sashko_Trg » Пет 17 авг 2012 19:28


Митяяяяя стига си слагал фарове, вземи понаправи мотора малко, то е ясно че няма да правиш оптичен тунинг :) Ама сега знам че ще кажеш, че много караш и не ти трябва такова нещо :)


Потребителски аватар
morfei1
Мнения: 5670
Регистриран на: Съб 23 авг 2008 18:11
Автомобил:
Двигател:
Контакти:

Re: Golf 4 - Чебурашка стайл [®-line]

Мнениеот morfei1 » Пет 17 авг 2012 19:29


Ще светва само габарит. При включени къси + дълги, оригиналната инсталация гаси халогените, съответно и те ще гаснат, но и не смятам да карам вечерно време с пуснати LED-чета. и фарчета. Дали ще имам проблеми ще стане ясно, реално погледнато могат да ме спират и за правоъгълните, които също щяха да бъдат монтирани там, но щяха да стоят доста по автърмаркет. Да ме спреш и да се заяждаш за това, че формата на диодите ми е обла, а не правоъгална е тъпо и несериозно от страна на полицията, не знам поне така си мисля.... все едно да се гъбаркат с Мерцедесите пожеже техните приличат на буквата Г :roll:

Според мен полицайте от тука на татък, не трябва да се заяждат за халогени, но само включени халогени с габарит. Да спират за забравени включени светлини или пък само за включен габарит. В смисъл, ако караш на халогени с габарит, дефакто заслепяваш доста по-малко през деня, а същото време осигуряваш достатъчно видимост на насрещно идващия и е тъпо да глобяваш за това. Ако си нагло копеле и переш с халогени, къси и дълги включени и на всичките си изпляскал ксенон, е вече наистина си ревеш за забележка или глоба. Не знам, аз поне така си мисля :roll: .

Веднага ще ги контрирам с въпроса, какво правят с Голф 4-ките, които карат през деня на халоген, а той е монтиран във фара? Каква е разликата, нали е фар за мъгла и трябва да се използва само тогава.

Саше, тунинг на мотора няма да има :)

Последна промяна от morfei1 на Пет 17 авг 2012 19:41, променено общо 1 път.



Върни се в “Моят Volkswagen”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 56 госта