Да, понеже ксеноновата светлина е доста по силна, а при зацапани фарове се получават разсейки и се получава по-голямо заслепяване. Затова и оригинално се монтира, поне е това което аз съм чел.
Не ми се налага да карам с мръсни фарове, а тази система така или иначе не върши работа за размазани бръмбари (според мен). Оригинално работи на включени фарове, което значи, че ще ми плеска колата винаги, когато реша да ползвам чистачки, което просто няма как да стане защото ме дразни и за мен не върши работа, освен редовно да ми прави промивка на казанчето за течноста на чистачките. Спирам на първата бензиностанция измивам си ги и продължавам. Кефи ме как стоят капачетата, може да си сложа само за заблуда и декорация

, някой ден ако реша да боядисвам бронята

.
Ако дойде ден в който прегледите да станат чак толкова стриктни като Немските, пръскалките на фаровете ще са ми последната грижа от всички модификации правени по колата

theraven написа:Не се занимавай с глупости. Така като гледам само закрепването е различно, разлика в дебита на въздух за турбото не вярвам да има.
Митаче, това се оказва, че се монтира само на R32 с DSG кутия. Техният шнорхел бил по-голям. Механичните R32-ки били с нормален шнорхел като на 1.8Т и 1.9TDI. Говорят нещо, че с по-големия шнорхел вървяла по-добре във високите обороти и променяла малко звука, това при 1.8Т и R32.
Въпроса е следният. Определено съм на мнение, че спортния филтър помага за по-доброто ускорение и динамика на мотора. Мисля, че и някои от форума са си правили експерименти на дино и също го потвърдиха преди време в една от темите за спортни филтри. След като филтъра осигурява по-добра пропоскливост след него, би трябвало и ако въздуха стига по-лесно до него, да има още малко по-добър ефект. То е ясно, че чудеса не могат да се получат, но моята логика ме кара да си мисля, че би могло да има ефект към по-добро
