мощност голф3 1.8 ми
-
automan
- Мнения: 1233
- Регистриран на: Пет 09 апр 2010 17:25
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pazardjik
мощност голф3 1.8 ми
колата ми губи мощност , не гори масло компресия 11 . а не дърпа като спънат кон е. ауспуха е винаги черен сух. защо
гледам на комшията опела аспуха бял , не мога да с епримиря един опел да ме изпревари 
-
automan
- Мнения: 1233
- Регистриран на: Пет 09 апр 2010 17:25
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pazardjik
Re: мощност голф3 1.8 ми
защо никой не отговаря? аз ли не правилно съм задал въпроса или няма интерес към темата!!!! 
- snupeca
- Мнения: 11200
- Регистриран на: Чет 03 юли 2008 8:26
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: ALH
- Местоположение: Смолян
- Контакти:
Re: мощност голф3 1.8 ми
Интерес към темата? Колега, не говорим за 23-годишна самотна манекенка, говорим за голф 3..
Провери си зацепването на агренажа, центровка итн.
Провери си зацепването на агренажа, центровка итн.
- bobocamaro
- R.I.P
- Мнения: 7510
- Регистриран на: Вто 01 юли 2008 16:21
- Автомобил: Golf 3 GTI
- Двигател: 2E
- Местоположение: София
Re: мощност голф3 1.8 ми
Нито си казал на какво гориво се кара, нито какво си сменял/проверявал наскоро.
Ето:
ауспуха ти е сух и черен от богата смес, колата бачка богато щото и е изпушила ламбда сондата, също е прокъсана и мембраната на бензиновия регулатор.
Демек дави се и не бяга, аванса също ти е малко. Късно пали горивото.
На комшията ти ауспуха е бял, защото кара на газ със свито кранче.
Комшията ти е шибан тъпак.
Ето:
ауспуха ти е сух и черен от богата смес, колата бачка богато щото и е изпушила ламбда сондата, също е прокъсана и мембраната на бензиновия регулатор.
Демек дави се и не бяга, аванса също ти е малко. Късно пали горивото.
На комшията ти ауспуха е бял, защото кара на газ със свито кранче.
Комшията ти е шибан тъпак.

-
emo-gar
- Мнения: 3443
- Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 23:13
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София,Lantra 1.5 ,Golf 3-ABS,Vento-R.I.P.
Re: мощност голф3 1.8 ми
На нашия ABS сондата също е под съмнение-"успала" се е на 0.398волта и няма сила ,която да я "разклати".Вървежа е приличен,но харча ми големее-може и да е нормално,градско 10-11,но след като карам и дизел-все ми се вижда много.
Иначе я усещам "нервна",въпреки че оборотите са идеални,нещо "дудне" повече от необходимото.Все пропускам момента да я закача на кабел-което горещо ти препоръчвам преди да почнеш смени "на слука",ще си заслужи 20-30 лева.
Аспуфа не мога сега да го преценя защото гърнрто е сравнително ново,но старото беше тъмно-сиво и сухо...и пробито..
Ако ще оценяваш по пушека-някой да гледа отзад,при газиране черният цвят е "богата" смес.Номерът с временно откачане на акумулатора сигурно си го правил,ако не-пробвай.
Иначе я усещам "нервна",въпреки че оборотите са идеални,нещо "дудне" повече от необходимото.Все пропускам момента да я закача на кабел-което горещо ти препоръчвам преди да почнеш смени "на слука",ще си заслужи 20-30 лева.
Аспуфа не мога сега да го преценя защото гърнрто е сравнително ново,но старото беше тъмно-сиво и сухо...и пробито..
Ако ще оценяваш по пушека-някой да гледа отзад,при газиране черният цвят е "богата" смес.Номерът с временно откачане на акумулатора сигурно си го правил,ако не-пробвай.
-
automan
- Мнения: 1233
- Регистриран на: Пет 09 апр 2010 17:25
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pazardjik
Re: мощност голф3 1.8 ми
колата се кара на газ и бензин , но повече на газ става въпрос за голф3 1.8 абс кабели свщи , са добре проверени от майстор. колата е мудна, не дърпа, уж правиха някакв а центровка ама никакъв ефект, ако ламда сондата , има значение само за бензин , но и на газ пак същото не ще да дърпа , бавно набира и повече от 100 с мъка не ще да откине
сега комшията се базика и ме кара да се дърпаме той е с астра G. казах му че само малко да епоуправя и ще му скъсам ританките

- balamata
- Мнения: 507
- Регистриран на: Пон 28 май 2007 20:46
- Автомобил: Renault Laguna
- Двигател: F3P720
- Местоположение: Плевен
Re: мощност голф3 1.8 ми
На първо време си провери задължително зацепването на ангренажа и делкото.При съвпадане на белези на кол.вал и разпр.вал,то палеца не трябва в никакъв случай да сочи точно на резката за първи цилиндър.Трябва да я подминава с малко по посока на часовниковата стрелка.Може с 4-5 мм гледайки с окомера,но не повече.И второ,хич не пренебрегвайте Опелите!Нека уважаваме и другите марки коли,а не да бъдем атеисти!
- stefan4o
- Мнения: 19350
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: мощност голф3 1.8 ми
По "показанията" на ауспуха явно определено има проблем. На моят например не моЖ се оцапа
И вдига цели 140 км/ч
Да повторя и потретя - прегледай центровката ако всичко е ОК си регулирай добре газовата. В случай, че приемем, че по запалителната система - кабели, свещи, капачка, палец са ОК и не са за смяна.
Да повторя и потретя - прегледай центровката ако всичко е ОК си регулирай добре газовата. В случай, че приемем, че по запалителната система - кабели, свещи, капачка, палец са ОК и не са за смяна.
-
automan
- Мнения: 1233
- Регистриран на: Пет 09 апр 2010 17:25
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pazardjik
Re: мощност голф3 1.8 ми
газовата е ок, наскоро сменях мебрани на изпарителя Ловато , аз не пренебрегвам опелите , но за мен те са зад нас
кабели свещи са ок, само капачка и палец не съм сменял а също ми направи впечатление че агренажния ремък е много натегнат ако това има значение
кабели свещи са ок, само капачка и палец не съм сменял а също ми направи впечатление че агренажния ремък е много натегнат ако това има значениеВърни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 76 госта