как да си сменя сегментите сам. голф 3 1.4 моно

Споделете опит за собственоръчно направени подобрения или ремонти на вашият Volkswagen или попитайте как да ги направите сами
Потребителски аватар
policaqqq
Мнения: 254
Регистриран на: Пон 07 апр 2008 0:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Re: как да си сменя сегментите сам. голф 3 1.4 моно

Мнениеот policaqqq » Съб 18 авг 2012 16:39


Само не разбрах как стигна до извода че сегментите са за смяна....




Потребителски аватар
policaqqq
Мнения: 254
Регистриран на: Пон 07 апр 2008 0:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Re: как да си сменя сегментите сам. голф 3 1.4 моно

Мнениеот policaqqq » Съб 18 авг 2012 16:43


muns61 написа:
policaqqq написа:По добре си вземи един двигател (затворен блок с глава) и си прехвърли твоите компоненти и си готов.

Който може да е по-скапан! :D


Преди седмица сменях моя двигател и си го взех от работеща кола - обадих се да питам тук там и ми изпадна един готов сглобен изкаран от кола в движение. За 8 месеца смених 3 мотора и този е 4ти. Доста съм доволен, предните ги бях взел от морга но нямаше как да ми гарантират в какво състояние са и се изнервих и си казах вече от морга да взимам само дреболиики - копчета, лайсни, лламарини, неща които се виждат как са. Върнах моя двигател на момчето, взех негович и доплатих и сега е доста по добре.


Потребителски аватар
bobi_golfa
Мнения: 213
Регистриран на: Пет 06 юли 2012 12:56
Автомобил:
Двигател:
Контакти:

Re: как да си сменя сегментите сам. голф 3 1.4 моно

Мнениеот bobi_golfa » Съб 18 авг 2012 17:55


проблема да харчи масло е или от сегментите или от някои клапан . не знам трябва да видя клапаните дали са добре ако е някои клапан ще много по добре .като форсирам колата до краи и хварля доста капки масло. и няма мощност.


Потребителски аватар
policaqqq
Мнения: 254
Регистриран на: Пон 07 апр 2008 0:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Re: как да си сменя сегментите сам. голф 3 1.4 моно

Мнениеот policaqqq » Съб 18 авг 2012 21:39


Че това не е задължително да са сегменти. може да е гарнитурата. Замери компресията. Ще имаш основа


Потребителски аватар
muns61
Мнения: 7965
Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: pleven

Re: как да си сменя сегментите сам. голф 3 1.4 моно

Мнениеот muns61 » Нед 19 авг 2012 15:08


Уникални мнения, нямам думи!


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19292
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: как да си сменя сегментите сам. голф 3 1.4 моно

Мнениеот stefan4o » Нед 19 авг 2012 18:07


policaqqq написа:Че това не е задължително да са сегменти. може да е гарнитурата. Замери компресията. Ще имаш основа

От коя гарнитура точно е харчът на масло? maikomila
:063:


Потребителски аватар
policaqqq
Мнения: 254
Регистриран на: Пон 07 апр 2008 0:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Re: как да си сменя сегментите сам. голф 3 1.4 моно

Мнениеот policaqqq » Пон 20 авг 2012 9:00


Абсолютно съм убеден че има хора които могат само да въртят геврека и хал хабер да си нямат какво става под капака...


Потребителски аватар
ventotdi
Мнения: 1474
Регистриран на: Пон 29 ное 2010 18:03
Автомобил: VW Golf 4
Двигател: ALH 1998
Местоположение: Русе

Re: как да си сменя сегментите сам. голф 3 1.4 моно

Мнениеот ventotdi » Пон 20 авг 2012 20:17


при мен случая беше класически. Колата ми гореше почти 2 литра на пробега(10 хил) ... чудех се турбо , сегменти , маслообирачи .... и накрая се оказа само маслообирачи.Смених ги и сега съм на 3500 км някъде и щеката не е мръднала.Няма го сивия пушек и острата миризма вече. Не бързайте със сегментите ;)


Потребителски аватар
dandan
Мнения: 768
Регистриран на: Сря 28 мар 2007 7:31
Автомобил: Passat B5-5
Двигател: AHA 2003
Местоположение: Montreal

Re: как да си сменя сегментите сам. голф 3 1.4 моно

Мнениеот dandan » Съб 25 авг 2012 3:23


bobi_golfa написа:проблема да харчи масло е или от сегментите или от някои клапан . не знам трябва да видя клапаните дали са добре ако е някои клапан ще много по добре .като форсирам колата до краи и хварля доста капки масло. и няма мощност.

Сигурен ли си че това е масло? За мощноста може да има доста причини.
За да ти издухва масло, трябва гърнетата ти да са пълни.
Колко масло харчи? Компресията премери ли я?
Започни с проверки които не изискват сваляне на мотора: Компресия и разлика в компресията на цилиндрите, като отвориш капачката на маслото колко пуши от там, наливане на газ в цилиндрите за спекли сегменти понякога помага(с последваща смяна на маслото), запушен катализатор, смяна на гумичките на клапаните...
Доверен човек с опит може да ти я провери колата без да се набутваш със скъпи ремонти, понякога причината може да е много безобидна.



Върни се в “Направи си сам!”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 49 госта