
Карайте със включени светлини и през деня!
- doberman66
- Мнения: 1
- Регистриран на: Сря 04 окт 2006 20:25
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- LILO&STICH
- ябълката на раздора
- Мнения: 13068
- Регистриран на: Сря 17 авг 2005 15:15
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- gogul
- Мнения: 271
- Регистриран на: Чет 29 дек 2005 16:24
- Автомобил:
- Двигател: 1989
- Местоположение: Русе
- Контакти:
Това го видях в BMW форума:
"(3) (Изм. - ДВ, бр. 61 от 2006 г.) Моторните превозни средства през периодите:
....
2. от 1 ноември до 1 март задължително се движат с включени светлини за движение през деня или с къси светлини.
Значи последно задължително на къси или може и на габарити, фенерчета, сигнални лампи и т.н. светлини ?"
Има едно "..или..." ?
"(3) (Изм. - ДВ, бр. 61 от 2006 г.) Моторните превозни средства през периодите:
....
2. от 1 ноември до 1 март задължително се движат с включени светлини за движение през деня или с къси светлини.
Значи последно задължително на къси или може и на габарити, фенерчета, сигнални лампи и т.н. светлини ?"
Има едно "..или..." ?
- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13551
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Pavcho2 написа:kris11 написа:Че защо ?? Даваш на контакт и те светват , гасиш от конт.ключ двигателя и фаровете угасват. Аз не виждам проблем.
Зимата чука на вратата и студа е враг на акумолатора в този ред на мисли мисля че не е много практично точно в студовете когато за да запалиш се изисква много ток от акумолатора едновременно да ти светват късите ...много ток ще отива а ако не ти пали колата от първия път може и да не запали изобщо.
Няма страшно .С нов акум. съм.От 03.2005 г не съм пипал ключа на фаровете .Само бастър копче на стартера , ама има 1 малка подробност -

На Голфа съм неделен водач, даже едва паркирам на огледала -има много даже огромна разлика във визията .На ГОЛфа зумера ме дразни много.
-
- Мнения: 682
- Регистриран на: Сря 15 фев 2006 17:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Враца

поредната малоумщина на господата от кат,......"в 14 страни от ЕС намаляли катастрофите, ..." пълна глупост,....но понеже било в ЕС то .
Аз искам да попитам,това ли е наи-големия проблем на движението в БГ....фаровет...за глобите не споменавам.. до 150 лв....
Колко пешеходеца пресичащи Цариградско ш. бяха глобени с 50 лева поне ?Нито един...
Гледаики тез Евро тъпизми , не е ли добре да гледаме и пътната маркировка в тез държави?/ На места не може да се разбере каде е е шосето каде е нивата...... сигурно и това е наша грижа....
Единствения смисъл от тез неща е лесно събиране на стотинки за хазната...
Според мен да се кара със запалени фарове в БГ не е за да намелеят инцидентите с 15% а е за да виждаме по добре дупките по пътищата
Виждате ли господа малоумниците как мислат за нас
(това е в кръга на майтапа разбира се ) Целта е да се контролира тази сган по някакъв начин, щом немогат сами ще се наложи друг да го направи. Аз съм за: да има по големи глоби повече камери ,запалени фарове, по сериозни технически прегледи .....! А те от своя страна трябва да асфалтират всички улици да наравят паркинги да разтоварят трафика по някакъв начин! Системата е проста парите за всички ремонти ще дойдат от от данъци,актове.... !


Върни се в “Основен Volkswagen Форум”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 26 госта