Голф 3 1993 Турбо ДизелНяма голама разлика между 4-та и 5-та
- radi_nrj
- Мнения: 9331
- Регистриран на: Вто 20 ное 2007 16:06
- Автомобил: Audi A6 C4 Quattro Golf 4 TDI
- Двигател: AEL ALH
- Местоположение: София
Re: Голф 3 1993 Турбо ДизелНяма голама разлика между 4-та и 5-та
Моя AAZ се развърташе до 5000об/м без проблем ама не и на 5-та. Проблема, е че скоростите са му безумно къси и при 120-130км/ч на магистралата си някъде между 3200-3400об/м, на 180 влиза в лютеницата на 5-та и спира да набира.
- passatfen
- Мнения: 976
- Регистриран на: Чет 12 ное 2009 21:22
- Автомобил: Vw Golf Mk7
- Двигател: CLHA++
- Местоположение: Antwerpen
- Контакти:
Re: Голф 3 1993 Турбо ДизелНяма голама разлика между 4-та и 5-та
Моя си удря 5000 оборота на 5 та...не го правя често... е имало няколко случая скоростомера да показва около 197-200 км/ч но все пак е трудно с 75 магарета 

- buller
- Мнения: 2198
- Регистриран на: Пет 14 апр 2006 11:33
- Автомобил: Audi_Q5 FY
- Двигател: DJYA 2020
- Местоположение: София
Re: Голф 3 1993 Турбо ДизелНяма голама разлика между 4-та и 5-та
5000 об/мин
Спрете се малко.
Колегата попита нещо - получи отговор...
Аз да си призная съм се дразнел на късата скоростна кутия на AAZ-та за извън града, но в града е супер пъргава, даже учудващо
Не съм гледал точни обороти (защото нямах оборотомер
), и го пусках електронния чат-пат, но наистина 4-таи 5-та са доста близки като стойности.
При TDI 1Z 90 к.с. вече скоростната кутия е значително по-дълга...
Спрете се малко.
Колегата попита нещо - получи отговор...
Аз да си призная съм се дразнел на късата скоростна кутия на AAZ-та за извън града, но в града е супер пъргава, даже учудващо
Не съм гледал точни обороти (защото нямах оборотомер
), и го пусках електронния чат-пат, но наистина 4-таи 5-та са доста близки като стойности.При TDI 1Z 90 к.с. вече скоростната кутия е значително по-дълга...
- passatfen
- Мнения: 976
- Регистриран на: Чет 12 ное 2009 21:22
- Автомобил: Vw Golf Mk7
- Двигател: CLHA++
- Местоположение: Antwerpen
- Контакти:
Re: Голф 3 1993 Турбо ДизелНяма голама разлика между 4-та и 5-та
По слух ли определяше оборотите
И прецени , че са къси скоростите.....евала
И прецени , че са къси скоростите.....евала

- milmar
- Мнения: 4935
- Регистриран на: Съб 22 мар 2008 2:57
- Автомобил: Passat B4 and B6 Variant
- Двигател: 1Z and CBDC
- Местоположение: Русе
Re: Голф 3 1993 Турбо ДизелНяма голама разлика между 4-та и 5-та
Абе как 5000 оборота, аз и служебна кола не бих карал така
. А и в тези обороти въртящия момент пада главоломно, а също и мощността като цяло на моторетката. Да тръгнеш по магистралата и да заковеш едни 4500-5000 оборота
, не знам колко ще продължи.
Просто моторът е по-слаб и ако бяха тропнали една скоростна кутия като на TDI-тата, на 5-та предавка щеше да си един голям кораб
без динамика, нито ще можеш да ускоряваш, нито да изпреварваш. Интересно обаче защо разликата между 4-та и 5-та е толкова малка, както казвате. Аз съм карал Голф1.6ТД (70к.с.) но си имаше значима разлика между 4 и 5. Оборотомер нямах (беше бензински
), но повече от 150км/ч. не можеше, оборотите ставаха зверски
. До там си има динамика, набира и нагоре просто затихва.
, не знам колко ще продължи.Просто моторът е по-слаб и ако бяха тропнали една скоростна кутия като на TDI-тата, на 5-та предавка щеше да си един голям кораб
- passatfen
- Мнения: 976
- Регистриран на: Чет 12 ное 2009 21:22
- Автомобил: Vw Golf Mk7
- Двигател: CLHA++
- Местоположение: Antwerpen
- Контакти:
Re: Голф 3 1993 Турбо ДизелНяма голама разлика между 4-та и 5-та
Разбирам ти мисълта но тази скорост е моментална...примерно и да правя 200 не означава , че го държа така известно време
Ускоряваш до там и после пак нямаляш
Ускоряваш до там и после пак нямаляш
- simeon40
- Мнения: 187
- Регистриран на: Пет 27 мар 2009 14:30
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Града на дупките
Re: Голф 3 1993 Турбо ДизелНяма голама разлика между 4-та и 5-та
Това трябва да се види Пасат B3 1.9 TD с моментна максимална 200
Иначе е нормално да е къса скоростната кутия имайки предвид липсата на мощност, за градско е удобство и извън градско заковаваш на 100 и си пердашиш спокойно.
Иначе е нормално да е къса скоростната кутия имайки предвид липсата на мощност, за градско е удобство и извън градско заковаваш на 100 и си пердашиш спокойно.- passatfen
- Мнения: 976
- Регистриран на: Чет 12 ное 2009 21:22
- Автомобил: Vw Golf Mk7
- Двигател: CLHA++
- Местоположение: Antwerpen
- Контакти:
Re: Голф 3 1993 Турбо ДизелНяма голама разлика между 4-та и 5-та
Страхотна логика 
Спирам да споря

Спирам да споря

- milmar
- Мнения: 4935
- Регистриран на: Съб 22 мар 2008 2:57
- Автомобил: Passat B4 and B6 Variant
- Двигател: 1Z and CBDC
- Местоположение: Русе
Re: Голф 3 1993 Турбо ДизелНяма голама разлика между 4-та и 5-та
Ти (passatfen) какво искаш да кажеш, аз като с 2000оборота съм на 100км/ч, ако избича 5000 ще карам с 250км/ч
, това са просто математически гимнастики, които могат да се случат на голям и стръмен склон, и при положение че винаги разполагам с комлект памперси за всички пасажери и шофьора особенно
.
.- ventotdi
- Мнения: 1474
- Регистриран на: Пон 29 ное 2010 18:03
- Автомобил: VW Golf 4
- Двигател: ALH 1998
- Местоположение: Русе
Re: Голф 3 1993 Турбо ДизелНяма голама разлика между 4-та и 5-та
аз съм с vento 1,9 TD AAZ и също правя по километраж 203 км/ч на 5350 оборота някъде ,а реалните са оклоло 197 км/ч . Автомобила ми не е сток и до 180 ги правя значително бъзро ...след това следващите 20 км/ч се забавям. Мога да демонстрирам на някой Русенец ,ако не вярва 
- milmar
- Мнения: 4935
- Регистриран на: Съб 22 мар 2008 2:57
- Автомобил: Passat B4 and B6 Variant
- Двигател: 1Z and CBDC
- Местоположение: Русе
Re: Голф 3 1993 Турбо ДизелНяма голама разлика между 4-та и 5-та
ventotdi написа:.... Мога да демонстрирам на някой Русенец ,ако не вярва
Аз русенец, но съм семеен с деца
, не благодаря, приемам на доверие
!- radi_nrj
- Мнения: 9331
- Регистриран на: Вто 20 ное 2007 16:06
- Автомобил: Audi A6 C4 Quattro Golf 4 TDI
- Двигател: AEL ALH
- Местоположение: София
Re: Голф 3 1993 Турбо ДизелНяма голама разлика между 4-та и 5-та
Smeagol написа:5000 об/мин![]()
Спрете се малко.
Колегата попита нещо - получи отговор...
Аз да си призная съм се дразнел на късата скоростна кутия на AAZ-та за извън града, но в града е супер пъргава, даже учудващо
При рязко потегляне особено ако забуксува или изпреварване на редица от автомобили докато се усетиш и си в червено. Не казвам, че нарочно и постоянно съм я карал така ама се е случвало. Ако не следиш оборотомера я вкарваш в лютеницата много лесно защото на 3000 и на 4500 вдига почти еднакво много шум
Щом Ханс я е правил с толкова къси скорости явно не са и болка за умиране високите обороти.
- buller
- Мнения: 2198
- Регистриран на: Пет 14 апр 2006 11:33
- Автомобил: Audi_Q5 FY
- Двигател: DJYA 2020
- Местоположение: София
Re: Голф 3 1993 Турбо ДизелНяма голама разлика между 4-та и 5-та
passatfen написа:По слух ли определяше оборотите![]()
И прецени , че са къси скоростите.....евала
Правиш 200 със стоков AAZ
А за горният ти коментар... Като ти гледам годините - раздели ги на две - е, толкова време съм карал AAZ
Хайде да поназнайвам маалко повече от теб за характеристиките на това животно.Написал съм как определям оборотите, ама ти надали знаеш как да си ги пуснеш, ако изобщо имаш подобна опция.
Ако имаш желание - дай 50 лв. и ще ти дойда на гости с AAZ-а да видиш на коя предавка с каква скорост е
На 120-130 км/ч си на около 3000 об/мин по спомен. Не мисля, че това е нормално за дизел...
- passatfen
- Мнения: 976
- Регистриран на: Чет 12 ное 2009 21:22
- Автомобил: Vw Golf Mk7
- Двигател: CLHA++
- Местоположение: Antwerpen
- Контакти:
Re: Голф 3 1993 Турбо ДизелНяма голама разлика между 4-та и 5-та
То твойто ААЗ е бил толкос 

- buller
- Мнения: 2198
- Регистриран на: Пет 14 апр 2006 11:33
- Автомобил: Audi_Q5 FY
- Двигател: DJYA 2020
- Местоположение: София
Re: Голф 3 1993 Турбо ДизелНяма голама разлика между 4-та и 5-та
passatfen написа:То твойто ААЗ е бил толкос
Не си довърши...
Да, толкоЗ - един от най-запазените, който можеш да намериш и в момента.
Спри се с малоумните коментари и наблегни над училището - може и да помогне...

Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot], televes и 68 госта