red.devilll написа:velinsl написа:А какви пари е?
Въртят ми се едни грешни мисли. Ама едните Г4 имали скапана кутия, другите маховици и т.н. И все стигам до извода да си карам "кенефа" и Пасата и това е.
Разликата в цената на съединителя между твоя мотор и на голф 4 ТДИ е точно иколо 50 лв.За моята кола маховика го взех за 30лв от една морга във Враца(перфектен)съединителя ми е същия като твоя.Значи ми е излезнало с 30 лв повече отколкото на теб.Вече карам 75-80 000км и нямам проблем за сега нито със съединителя-нито със скоростите. Не пишете гупости от това,което сте чули,а от това,което сте преживяли или направили.Има коли във форума много над нормалните си коне и с плътни маховици и още си карат колицит еи им се радват.
Аз имам наблюдение само около 80000км.За сега съм доволен,но съм с малкия съединител на 228 мм,а твоя е 240мм доколкото не се лъжа.З твоя също има заместител на Люк мисля че беше около 500 лв комплект с маховика