
Голф 3 1.8, 75-Сама се форсира
- piter_96
- Мнения: 856
- Регистриран на: Пон 03 май 2010 15:07
- Автомобил: VW Golf III VW Golf III Variant
- Двигател: AFT 1997 AAM 1994
- Местоположение: Сопот
Re: Голф 3 1.8, 75-Сама се форсира
На мен пък днес ми смениха стъпковия мотор и в неделя ще пътувам до София, та дано не прави повече проблеми. 

- piter_96
- Мнения: 856
- Регистриран на: Пон 03 май 2010 15:07
- Автомобил: VW Golf III VW Golf III Variant
- Двигател: AFT 1997 AAM 1994
- Местоположение: Сопот
Re: Голф 3 1.8, 75-Сама се форсира
След смяна на стъпков мотор пак удрям на камък. Пак си остава проблема. Казах на майстора и той ми вика трябва да лъжем колата, че няма АГУ. Пак му казах за датчика и той пак Не. Вика ми: -Ако беше от датчика като я запалиш ще ти прекъсва, а на мен студена е перфектна. Аз му викам: - Когато почне да прави проблема като я дам на бензин почва да прекъсва и да се дави. Това мен ме навежда на мисълта, че е датчик.
П.П. Попринцип нямам проблем с изгорелите газове, но тази година на ГТП ме караха като ги мерят да давам газ до 2000 оборота. От това следва, че няма изгаряне на бензина.
Според Вас тези всички симптоми отговарят ли на проблем в датчика?
П.П. Попринцип нямам проблем с изгорелите газове, но тази година на ГТП ме караха като ги мерят да давам газ до 2000 оборота. От това следва, че няма изгаряне на бензина.
Според Вас тези всички симптоми отговарят ли на проблем в датчика?
- vaiper 1
- Неграмотен
- Мнения: 1244
- Регистриран на: Нед 03 апр 2011 12:45
- Автомобил: Pasat
- Двигател:
- Местоположение: Сливен
Re: Голф 3 1.8, 75-Сама се форсира
piter_96 написа:След смяна на стъпков мотор пак удрям на камък. Пак си остава проблема. Казах на майстора и той ми вика трябва да лъжем колата, че няма АГУ. Пак му казах за датчика и той пак Не. Вика ми: -Ако беше от датчика като я запалиш ще ти прекъсва, а на мен студена е перфектна. Аз му викам: - Когато почне да прави проблема като я дам на бензин почва да прекъсва и да се дави. Това мен ме навежда на мисълта, че е датчик.
П.П. Попринцип нямам проблем с изгорелите газове, но тази година на ГТП ме караха като ги мерят да давам газ до 2000 оборота. От това следва, че няма изгаряне на бензина.
Според Вас тези всички симптоми отговарят ли на проблем в датчика?
Вижте маркуча на серво апарата дане е скъсан

-
- Мнения: 221
- Регистриран на: Сря 05 дек 2007 9:05
- Автомобил: Golf 3
- Двигател: 1.6 ABU
- Местоположение: Пловдив
Re: Голф 3 1.8, 75-Сама се форсира
Колега нямам време да прочета цялата тема,но аз имах подобен проблем с колата(като загрееше почваше да се форсира до към 2000 оборота и да ги държи),има АГУ. И аз се бях хвърлил със стъпково моторче и температурен датчик да са проблемни,но се оказа скъсана мембрана на изпарителя,което после бъркаше и като карам на бензин.
П.П. viewtopic.php?f=22&t=319597
Това ми е темата и решението,може и при теб да е това.
П.П. viewtopic.php?f=22&t=319597
Това ми е темата и решението,може и при теб да е това.
- hitman0013
- Мнения: 1865
- Регистриран на: Пон 11 май 2009 11:22
- Автомобил: GOLF 4
- Двигател:
Re: Голф 3 1.8, 75-Сама се форсира
Температурен датчик, за такива проблеми все едно е на автопилот.
Като я загасиш когато се форсира, после пали ли веднага?
Ако е така температурния е за смяна.
Като я загасиш когато се форсира, после пали ли веднага?
Ако е така температурния е за смяна.
-
- Мнения: 80
- Регистриран на: Чет 25 мар 2010 18:25
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: стара загора
Re: Голф 3 1.8, 75-Сама се форсира
при мен проблема се разреши. оказа се че е бил комплексен - температурен датчик и стъпково моторче. моя тпс не съм сигурен дали беше счупен, но сега останах с другия втора ръка, който работи нормално. тези стъпкови мотори ми стана лошо като видях цената на бош в магазина - 200лв. има и някакви китайски за по малко пари, но чувам че правели проблеми. добре че имах работещо. темп.датчик също е много скъп оригинален - 42лв.
не са нормлани тези неща. страшни надценки.

- piter_96
- Мнения: 856
- Регистриран на: Пон 03 май 2010 15:07
- Автомобил: VW Golf III VW Golf III Variant
- Двигател: AFT 1997 AAM 1994
- Местоположение: Сопот
Re: Голф 3 1.8, 75-Сама се форсира
Вече стана много интересно
. Вчера сутринта си тръгвам за село и си викам: -Чакай да мина да си купя един датчик. Колата беше още топла и реших като пристигна да го сменя. Извадих буксата, за да се уверя, че е съшия. После си я сложих отново. За 60км никакъв проблем. Не ми се вярва толкова лесно да стават нещата. Утре се прибирам и ако вече не почне да го прави...

- radi_nrj
- Мнения: 9331
- Регистриран на: Вто 20 ное 2007 16:06
- Автомобил: Audi A6 C4 Quattro Golf 4 TDI
- Двигател: AEL ALH
- Местоположение: София
Re: Голф 3 1.8, 75-Сама се форсира
Ние още от началото ти обясняваме, че проблема за да се отстрани без качествена диагностика трябва да се почне от най-елементарното. Моя датчик на моменти даваше късо и се получаваше точно като при теб. Спрях в първия сервиз и механика, който явно си разбираше от работата първото, което провери беше датчика за температурата на антифриза. Даваше нормални стойности, но леко като го размърдаш - късо. За 5 мин и 20лв оправих проблема, твоето 9 месечна драма 

- johnnie
- Мнения: 8
- Регистриран на: Пет 28 апр 2006 9:00
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Голф 3 1.8, 75-Сама се форсира
Аз имам подобен проблем. Колата е VW Vento 1.8 ABS 90 к.с. Има газова уредба. Доста често на празен ход оборотите остават на 2000. При изгасяне и запалване на двигателя проблемът временно изчезва. Дрогото, което ми прави впечатление е че след като съм карал и спра за 10-тина минути, после запалва (двигателят е топъл) по-трудно. Когато е студен двигателя сутрин оборотите на празен ход играят. Ще погледна и аз температурния датчик - сменял съм го преди 4-5 години. В ЕТКА ми излизат два номера за датчика:
357 919 501 A
temperature sender
for coolant temperature
gauge
and
electronic control unit
20MM
4 pin
black/yellow
'DIGIFANT'
'MONOMOTRONIC'
357 919 369 F
thermal switch
for vehicles with
electric fan
3 stages
112C 20MM
2 pin
black/green
2E,ABS
Предполагам, че вторият е за моя двигател. Ще разкача довечера буксата да вида с колко пина е настоящия.
357 919 501 A
temperature sender
for coolant temperature
gauge
and
electronic control unit
20MM
4 pin
black/yellow
'DIGIFANT'
'MONOMOTRONIC'
357 919 369 F
thermal switch
for vehicles with
electric fan
3 stages
112C 20MM
2 pin
black/green
2E,ABS
Предполагам, че вторият е за моя двигател. Ще разкача довечера буксата да вида с колко пина е настоящия.
Последна промяна от johnnie на Чет 23 авг 2012 18:47, променено общо 1 път.
-
- Мнения: 80
- Регистриран на: Чет 25 мар 2010 18:25
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: стара загора
Re: Голф 3 1.8, 75-Сама се форсира
johnnie написа:
7 357 919 501 A
black/yellow
8 357 919 369 F
black/green
моя мотор е аам и датчика е "black/yellow". виж какъв цвят е лентата на датчика за да се ориентираш.
- johnnie
- Мнения: 8
- Регистриран на: Пет 28 апр 2006 9:00
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Голф 3 1.8, 75-Сама се форсира
Проверих моя датчик - с жълт пръстен е и четири пина. Явно е като този с номер 357919501A, който пък вече е заменен от номер 6U0919501B.
Сега видях, че като съм копирал информацията от ЕТКА съм забравил да махна номерацията 7, 8 на детайлите както са подредени в таблицата. Номерата всъщност са:
357 919 501 A
357 919 369 F

Сега видях, че като съм копирал информацията от ЕТКА съм забравил да махна номерацията 7, 8 на детайлите както са подредени в таблицата. Номерата всъщност са:
357 919 501 A
357 919 369 F
- piter_96
- Мнения: 856
- Регистриран на: Пон 03 май 2010 15:07
- Автомобил: VW Golf III VW Golf III Variant
- Двигател: AFT 1997 AAM 1994
- Местоположение: Сопот
Re: Голф 3 1.8, 75-Сама се форсира
Такаа, смених си датчика ама ми се струва, че пак ще е така. Оборотите понякога падат плавно, понякога бързо...
Ще я покарам повечко и ще пиша какво става.
Ще я покарам повечко и ще пиша какво става.

- piter_96
- Мнения: 856
- Регистриран на: Пон 03 май 2010 15:07
- Автомобил: VW Golf III VW Golf III Variant
- Двигател: AFT 1997 AAM 1994
- Местоположение: Сопот
Re: Голф 3 1.8, 75-Сама се форсира
2 дни колата стоя при майстор. Тъкмо ходих да я взема. Той ми каза, че я е замервал и стъпковият мотор и дроселовата клапа работят перфектно. Трябвало да се монтира симулатор на газта, за да не трупа грешки. Утре вечер ще ходя до Пловдив да ми слага някакъв негов приятел такъв симулатор. Каква сума да очаквам?
- piter_96
- Мнения: 856
- Регистриран на: Пон 03 май 2010 15:07
- Автомобил: VW Golf III VW Golf III Variant
- Двигател: AFT 1997 AAM 1994
- Местоположение: Сопот
Re: Голф 3 1.8, 75-Сама се форсира
Сложиха ми симулатор. 70 км. перфектно и на връщане от селото ми пак започна да прави този проблем. Слязох за 10 минути в Хисаря да си налея водица и като запалих и тръгнах нямаше спомен от проблема. Какво друго може да се окаже освен сменените досега неща?
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 53 госта