Golf 4 - Чебурашка стайл [®-line]
Re: Golf 4 - Чебурашка стайл [®-line]
Принципно след 2001 всички 4-ки са с такъв капак на акумулатора. За шнорхела още не знам, като пристигне и го инсталирам,ще стане ясно има ли ефект.
- Tipsy
- Мнения: 1086
- Регистриран на: Сря 13 окт 2010 21:03
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: НЕ СЪМ ОТ СОФИЯ
Re: Golf 4 - Чебурашка стайл [®-line]
Сложи новия шнорхел и ако има положителен ефект гледай колко хора ще те последват 
Сигурно ще съм пътвия

Сигурно ще съм пътвия

- IvailoOo
- Мнения: 2086
- Регистриран на: Пет 26 мар 2010 22:29
- Автомобил: Audi A4 B7 Avant
- Двигател: 2.0TDI 8v 140 BPW
- Местоположение: Балчик
Re: Golf 4 - Чебурашка стайл [®-line]
Има разлика,има
Дори и без спортен филтър се усеща.Колата става един вид по-"рязка" и мотора си сменя звука 


Re: Golf 4 - Чебурашка стайл [®-line]
IvailoOo написа:Има разлика,имаДори и без спортен филтър се усеща.Колата става един вид по-"рязка" и мотора си сменя звука
Ти вече с шнорхел от r32 dsg ли си? Сподели повече инфо. Как модна долната част на филтърната кутия, как ги свърза и как модифицира уплътнението между шнорхела и кутията?
Оригиналната кутия от р32 dsg e много скъпа, а е същия размер като на 130/150 и 1.8т. и ще се наложи мод.
- IvailoOo
- Мнения: 2086
- Регистриран на: Пет 26 мар 2010 22:29
- Автомобил: Audi A4 B7 Avant
- Двигател: 2.0TDI 8v 140 BPW
- Местоположение: Балчик
Re: Golf 4 - Чебурашка стайл [®-line]
Не човек... Mоя е "home-made",понеже накрая се отказах от Р-овия,защото така или иначе скоро ще се сменя всичко. Реших да не си играя на дребно
В момента съм с извратеняшко голям "шнорхел" на ф100
ОБааче с кутията си мисля,че ще береш ядове и ще има яко преправяне,за да напаснеш новия "интейк".


- Luciano
- Мнения: 8472
- Регистриран на: Чет 31 авг 2006 22:16
- Автомобил: Golf IV
- Двигател: 1.9TDI AHF
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Golf 4 - Чебурашка стайл [®-line]
И цялото това упражнение с каква цел е?
Умопомръчителните 3 коня?
Умопомръчителните 3 коня?
Re: Golf 4 - Чебурашка стайл [®-line]
@IvailoOo, Мисля, че ще бъде лесно, но ще видим. Дано да си струва усилията




Е, точно ти ли ми го задаваш този въпрос? По тая логика да си бях карал с железните 14-ките, жълтите мигачи, оръфания интериор и т.н.т и т.н.т
. Принципно излишни гимнастики няма, така или иначе ще се донагласят фаровете.





Luciano написа:И цялото това упражнение с каква цел е?
Умопомръчителните 3 коня?
Е, точно ти ли ми го задаваш този въпрос? По тая логика да си бях карал с железните 14-ките, жълтите мигачи, оръфания интериор и т.н.т и т.н.т

- golf777
- Мнения: 1439
- Регистриран на: Пон 27 дек 2004 18:10
- Автомобил: mk2 gl 1990
- Двигател:
- Местоположение: Харманли
- Контакти:
Re: Golf 4 - Чебурашка стайл [®-line]
Luciano написа:И цялото това упражнение с каква цел е?
Умопомръчителните 3 коня?
всичко опира до внушение,без да и се даде повече гориво и тръба от олук да и сложи все тая.
Re: Golf 4 - Чебурашка стайл [®-line]
На колата и е дадено повече гориво от стандартното за този модел. Зададено е турбината да работи на по-високо налягане от стандартното. Предполагам и ред други неща, които не сами ясни. Премахнат е катализаторът, за да се облекчи извеждането на изгорелите газовете, но по никакъв начин не е облекчен въздушния поток, освен със спортния филтър
.
Турбото си смуче въздух, но за единица време до него ще достига повече и по-лесно въздух. Поне така си мисля с моята проста глава
В крайна сметка не очаквам колата ми да стане драгаджйка, една идея да стане по-пъргава, ще си струва усилията и инвестицията
.

Турбото си смуче въздух, но за единица време до него ще достига повече и по-лесно въздух. Поне така си мисля с моята проста глава

В крайна сметка не очаквам колата ми да стане драгаджйка, една идея да стане по-пъргава, ще си струва усилията и инвестицията

- GALIANO
- Мнения: 642
- Регистриран на: Нед 16 апр 2006 19:39
- Автомобил: Cupra 300
- Двигател:
- Местоположение: Germany
Re: Golf 4 - Чебурашка стайл [®-line]
golf777 написа:Luciano написа:И цялото това упражнение с каква цел е?
Умопомръчителните 3 коня?
всичко опира до внушение,без да и се даде повече гориво и тръба от олук да и сложи все тая.


Извини ме Митак,но просто нямаше как да не постна тази снимка

- delian1978
- Мнения: 654
- Регистриран на: Нед 21 фев 2010 12:51
- Автомобил: GOLF MK4 1.9 TDI R Line
- Двигател: ALH 1999
- Местоположение: Шумен/Габрово
Re: Golf 4 - Чебурашка стайл [®-line]
Ти уби коча с лопата!
Re: Golf 4 - Чебурашка стайл [®-line]
ха-ха, подигравайте се, подигравайте се. Пилците се брояли на есен 
Вурал, тази отходна тръба, не може да е тунинг. Ако имаше ефект, оригинално шнорхела щеше да е там.

Вурал, тази отходна тръба, не може да е тунинг. Ако имаше ефект, оригинално шнорхела щеше да е там.
- golf777
- Мнения: 1439
- Регистриран на: Пон 27 дек 2004 18:10
- Автомобил: mk2 gl 1990
- Двигател:
- Местоположение: Харманли
- Контакти:
Re: Golf 4 - Чебурашка стайл [®-line]
morfei1 написа:ха-ха, подигравайте се, подигравайте се. Пилците се брояли на есен
Ако имаше ефект, оригинално шнорхела щеше да е там.
има тунинг кит,който филтъра (конусен) е там долу и струваше доста евра
- feniksgod
- Мнения: 751
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 19:33
- Автомобил: VW Golf 4
- Двигател: AGU 1999
- Местоположение: София
Re: Golf 4 - Чебурашка стайл [®-line]
golf777 написа:morfei1 написа:ха-ха, подигравайте се, подигравайте се. Пилците се брояли на есен
Ако имаше ефект, оригинално шнорхела щеше да е там.
има тунинг кит,който филтъра (конусен) е там долу и струваше доста евра
Ахам аз съм с такъв кит, засега при дъжд никакви проблеми. Вярно филтъра става на мокро коте, ама колата си върви. Според мен бая вода трябва да влезе за да може двигателя хубаво да я засмуче нагоре. Пък съм го мислил, дори да засмуче малко, водата отива в турбото, което според мен не е студено, от там тъй като е горещо тая вода става на пара на бързо. Поне по моята теория

Интересно ми е зимата дали ще може да се кара така.

@morfei1 Бая по-често трябва да го чистиш този филтър нали знаеш, че някой хора сме за нов дебитомер вече

- dobrin
- Чингис хан
- Мнения: 30039
- Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Golf 4 - Чебурашка стайл [®-line]
С това трябва да се внимава зверски много, защото от хидравличен удар моторът е директно за нов. И става за секунди. Много Октавии реваха, защото при тях заводски е почти по този начин - ниско долу.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 73 госта