Г3 не мога да дам на контакт, не е клеморед!
- koziak
- Мнения: 348
- Регистриран на: Пет 27 окт 2006 22:15
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Г3 не мога да дам на контакт, не е клеморед!
Проблема е че като завъртя ключа и нямам контакт! Първата ми мисъл е че е от клемореда и го смених, но проблема остава.Стартера върти но нямам контакт. Имате ли представа къде може да е проблема?
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19718
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Re: Г3 не мога да дам на контакт, не е клеморед!
Имобилайзера в алармата пробва ли да го шунтираш?
Намери кое е релето за разтоварване на контактите на клемореда.
Намери кое е релето за разтоварване на контактите на клемореда.
- koziak
- Мнения: 348
- Регистриран на: Пет 27 окт 2006 22:15
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Г3 не мога да дам на контакт, не е клеморед!
С алармата не съм се занимавал понеже си мислех че ако е нещо от имобилайзера само няма да пали но ще има контакт поне.
Това за релето трябва да го проверя но не знам кое е
Това за релето трябва да го проверя но не знам кое е
- koziak
- Мнения: 348
- Регистриран на: Пет 27 окт 2006 22:15
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Г3 не мога да дам на контакт, не е клеморед!
Мерси, колеги! Пробвах да сменя релето с друго от друг голф и пак няма резултат.
Не знам вече къде може да е проблема.
Не знам вече къде може да е проблема.
- moimoimoi
- Мнения: 2418
- Регистриран на: Сря 21 мар 2007 21:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: В голф2 VR6 турбо
Re: Г3 не мога да дам на контакт, не е клеморед!
намери един пробник за 12 волта и проверявай къде се губи плюса
1. Акумулатор
2. Клеморед
3. Бобина
4. Комутатор
5. Датчик на Хол
6. Дистрибуторна капачка
7. Свещи
на клема 30 трябва да имаш постоянен плюс от акумулатора
клема 50 ти е за стартера,ако той върти значи имаш 12+ до клема 30
клема Х е за разтоварване на клемореда и захранва май реле 18
клема 15 ти е плюса за бобината
както забелязваш е независима контактна система ,отделна от клема Х
може да дадеш на контакт и да провериш на бобината дали има12+
не е задулжително да ти се губи +,може да се е откачила някоя маса
1. Акумулатор
2. Клеморед
3. Бобина
4. Комутатор
5. Датчик на Хол
6. Дистрибуторна капачка
7. Свещи
на клема 30 трябва да имаш постоянен плюс от акумулатора
клема 50 ти е за стартера,ако той върти значи имаш 12+ до клема 30
клема Х е за разтоварване на клемореда и захранва май реле 18
клема 15 ти е плюса за бобината
както забелязваш е независима контактна система ,отделна от клема Х
може да дадеш на контакт и да провериш на бобината дали има12+
не е задулжително да ти се губи +,може да се е откачила някоя маса
- yordannnnnn
- Мнения: 616
- Регистриран на: Пет 25 май 2012 21:42
- Автомобил: Golf 3
- Двигател: ABS 93
- Местоположение: СтараЗагора
Re: Г3 не мога да дам на контакт, не е клеморед!
колега,да не би клемите на акумулатора да не дават добра връзка,на бащата сеата това му е вечният проблем
-
- Мнения: 3443
- Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 23:13
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София,Lantra 1.5 ,Golf 3-ABS,Vento-R.I.P.
Re: Г3 не мога да дам на контакт, не е клеморед!
Не помня къде седи точно,но май имаше бушонче на някои вериги след контакт(кл.15),захранва лампите на таблото и скоростния датчик,а може би и още неща.
- koziak
- Мнения: 348
- Регистриран на: Пет 27 окт 2006 22:15
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Г3 не мога да дам на контакт, не е клеморед!
Клемите на акумулатора са си ок.
Днес това което установих е че ел. стъклата не работят и таблото не светва при контакт, но примерно вентилатора в купето работи. Стартера си върти но явно няма ток на бобината.
Миналата година имах същия проблем и се оправи сама след няколко дни, но тогава си мислех че е бил клемореда.
Почвам да се съмнявам да не е нещо от алармата, въпреки че не мога да си обесня как да е от нея.
Днес това което установих е че ел. стъклата не работят и таблото не светва при контакт, но примерно вентилатора в купето работи. Стартера си върти но явно няма ток на бобината.
Миналата година имах същия проблем и се оправи сама след няколко дни, но тогава си мислех че е бил клемореда.
Почвам да се съмнявам да не е нещо от алармата, въпреки че не мога да си обесня как да е от нея.
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19718
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Re: Г3 не мога да дам на контакт, не е клеморед!
Почти съм убеден, че е от нея
При мен е така: Давам контакт и таблото мигва за много кратък миг, колкото да прещрака релето на имобилайзера в алармата (явно е бавно релето, ама не ми се занимава да го сменям). След това трябва да натисна бутончето за отключване на алармата (при подаден контакт), за да освободи иммо-то и да светне всичко по таблото. Иначе си върти, ама палене ЙОК!

При мен е така: Давам контакт и таблото мигва за много кратък миг, колкото да прещрака релето на имобилайзера в алармата (явно е бавно релето, ама не ми се занимава да го сменям). След това трябва да натисна бутончето за отключване на алармата (при подаден контакт), за да освободи иммо-то и да светне всичко по таблото. Иначе си върти, ама палене ЙОК!
- moimoimoi
- Мнения: 2418
- Регистриран на: Сря 21 мар 2007 21:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: В голф2 VR6 турбо
Re: Г3 не мога да дам на контакт, не е клеморед!
подай на бобината на клема 15 един + и пробвай дали ще запалиш
а светлини имаш ли?къси дълги,габарит,светкавица?
а светлини имаш ли?къси дълги,габарит,светкавица?
- koziak
- Мнения: 348
- Регистриран на: Пет 27 окт 2006 22:15
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Г3 не мога да дам на контакт, не е клеморед!
Мисля че ще запали ако и пусна едно кабелче, ще пробвам. А светлини, имам само габарити, както като няма контакт.
- moimoimoi
- Мнения: 2418
- Регистриран на: Сря 21 мар 2007 21:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: В голф2 VR6 турбо
Re: Г3 не мога да дам на контакт, не е клеморед!
явно проблема ти е някъде ти е някъде зад таблото с релета и бушоните
- koziak
- Мнения: 348
- Регистриран на: Пет 27 окт 2006 22:15
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Г3 не мога да дам на контакт, не е клеморед!
И аз така мисля, а точно там е егати плетеницата от кабели, нищо не им се разбира.Там е и алармата и е ужас.
По принцип имам 2 аларми, едната си е фабрична и другата е някаква българска, допълнително слагана.Не знам как е връзвана дали нещо не е от нея.Другото което мисля е че най вероятно не е от жици и кабели, защото миналия път сама се оправи.Сякаш някакво реле е било запекло или нещо такова.
По принцип имам 2 аларми, едната си е фабрична и другата е някаква българска, допълнително слагана.Не знам как е връзвана дали нещо не е от нея.Другото което мисля е че най вероятно не е от жици и кабели, защото миналия път сама се оправи.Сякаш някакво реле е било запекло или нещо такова.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 50 госта