Мнение за този лог

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
FELIPE
Мнения: 1740
Регистриран на: Нед 24 апр 2005 19:51
Автомобил: VW Bora 2002
Двигател: ASZ
Местоположение: Асеновград

Мнение за този лог

Мнениеот FELIPE » Сря 22 авг 2012 21:16


Днес направихме един лог на колата в движение,бихте ли хвърлили едно око да си кажете мнението,само да уточня- има чип и актуатора е направен на око,понеже като чистеха геометрията не ми работеше диагностиката.
http://www.mediafire.com/?yisqtqxgcynuq1b
Пет пъти го свалям,при мен е добре,отваря си таблицата нормално.

Последна промяна от FELIPE на Чет 23 авг 2012 6:25, променено общо 1 път.




Потребителски аватар
blade84
Мнения: 694
Регистриран на: Чет 05 май 2011 17:36
Автомобил: Vento
Двигател: AAZ
Местоположение: Lom

Re: Мнение за този лог

Мнениеот blade84 » Сря 22 авг 2012 21:43


Мен нещо ми го отваря ексела разбъркано. Защо не сложиш оригинала без да си го конвертирал.


dmode101
Мнения: 387
Регистриран на: Чет 19 май 2005 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София Passat B6 DSG

Re: Мнение за този лог

Мнениеот dmode101 » Чет 23 авг 2012 8:15


Развърти лостчето на актуатора 2-3 оборота и направи лог с газ до ламарината от 1500 до 4000 оборота. От малкото което се вижда от този лог - пренадува зверски. Това нещо със сигурност не се "настройва на око". Аз лично успях от десетия опит с помощта и на VAG COM.


Потребителски аватар
morfei1
Мнения: 5670
Регистриран на: Съб 23 авг 2008 18:11
Автомобил:
Двигател:
Контакти:

Re: Мнение за този лог

Мнениеот morfei1 » Чет 23 авг 2012 10:12


Филип, не е добър лога. Направи хубав лог на трета от 1800 - 4000 оборота с пълна газ, след което 4-та и пак цялата газ.

Направи лог веднъж на 1,10,11 и на връщане 3, 8, 10

Направи и на празен ход на 4, 13 в загряло положение.


Потребителски аватар
FELIPE
Мнения: 1740
Регистриран на: Нед 24 апр 2005 19:51
Автомобил: VW Bora 2002
Двигател: ASZ
Местоположение: Асеновград

Re: Мнение за този лог

Мнениеот FELIPE » Чет 23 авг 2012 19:38


Трудно се прави добър лог,вчера го изпитах на гърба си,за целта трябва или магистрала или писта и бая смелост,като гледам на трета на 4000 оборота съм на около 140,а на четвърта на 4000 сигурно ще е доста над 160,което си е много де,дори е за пътя Асеновград-Пловдив,иначе фактите-приятеля на лаптопа твърди,че на трета със 100% газ турбото прави някъде 1,5-6 (бара или там каквото е) налягане,без да ги подминава в нито един момент,същото е и на четвърта,извода до който достигнахме е,че така е направен чипа,на пълна газ да е на границата(и съвсем малко отгоре) на налягането допустимо за тази турбина,за да го намаля май трябва да сменям софтуера,истинския проблем бил в разтоварването,предполагам вече тук е замесена настройката на актуатора,която ще оправим събота или неделя,зависи кога има време.Аз се чудя защо си хапе каишката,а то е защото е направена на ръба откъм налягане на турбината,но факта си е факт,от последното чистене на геометрията(март месец мисля) не е правена диагностика и вчера нямаше записана нито една грешка,а имам едно ходене до морето по магистралата.


Потребителски аватар
morfei1
Мнения: 5670
Регистриран на: Съб 23 авг 2008 18:11
Автомобил:
Двигател:
Контакти:

Re: Мнение за този лог

Мнениеот morfei1 » Чет 23 авг 2012 19:47


Не знам, но за мен 2520 бара искано ми се виждат много за 1749VA. Горивото как е?


Потребителски аватар
FELIPE
Мнения: 1740
Регистриран на: Нед 24 апр 2005 19:51
Автомобил: VW Bora 2002
Двигател: ASZ
Местоположение: Асеновград

Re: Мнение за този лог

Мнениеот FELIPE » Чет 23 авг 2012 19:59


В смисъл,не те разбирам?


Потребителски аватар
morfei1
Мнения: 5670
Регистриран на: Съб 23 авг 2008 18:11
Автомобил:
Двигател:
Контакти:

Re: Мнение за този лог

Мнениеот morfei1 » Чет 23 авг 2012 20:12


Искано от компа налягане от турбото 2520 бара при 100 процента натиснат педал, според мен е много. При стандартно 2350 бара за 1749VA. Вярно е, че колата ще върви повече, ако и е пуснато и повече гориво, но не добре за турбината в дългосрочен план, ако се кара и по-палаво :Mr Green Fun . ARL - 1749VB е със стандартно 2500 бара налягане.


Потребителски аватар
FELIPE
Мнения: 1740
Регистриран на: Нед 24 апр 2005 19:51
Автомобил: VW Bora 2002
Двигател: ASZ
Местоположение: Асеновград

Re: Мнение за този лог

Мнениеот FELIPE » Чет 23 авг 2012 20:40


Любопитното е,че турбото е работило на още по-голямо налягане и момчето от което взех колата е ходило да му го намалят в Пловдив,уж при много добър майстор,той защо като го е намалял го е направил 2520 идея нямам,но ще го питам(бившия собственик) все пак живее на около 500м от нас :D .
Иначе като се замисля,колко пъти карам на 100% газ,обикновено я карам пенсионерската до 2000 оборота :? ,тя затова и цапа геометрия.


Потребителски аватар
morfei1
Мнения: 5670
Регистриран на: Съб 23 авг 2008 18:11
Автомобил:
Двигател:
Контакти:

Re: Мнение за този лог

Мнениеот morfei1 » Чет 23 авг 2012 20:52


Ако ти харесва как върви колата, не се занимавай да я ръчкаш. Карай си я така. Тези налягания ги постигаш на 100 процента натиснат педал, което се случва рядко и за кратко време в нормални условия :) .


Потребителски аватар
blade84
Мнения: 694
Регистриран на: Чет 05 май 2011 17:36
Автомобил: Vento
Двигател: AAZ
Местоположение: Lom

Re: Мнение за този лог

Мнениеот blade84 » Чет 23 авг 2012 21:03


Той големия майстор от Пловдив може да се е опитал да го намали ама то не е толкова лесно и най вероятно не е направил нищо. Мен ако питаш иди при някой да ти запише оригиналния файл за да си караш колата иначе така от настройки на няколко тунери кой знае каква каша е.


Потребителски аватар
morfei1
Мнения: 5670
Регистриран на: Съб 23 авг 2008 18:11
Автомобил:
Двигател:
Контакти:

Re: Мнение за този лог

Мнениеот morfei1 » Чет 23 авг 2012 21:06


или да я пре-чипне, някой изпитан тунер :)


dmode101
Мнения: 387
Регистриран на: Чет 19 май 2005 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София Passat B6 DSG

Re: Мнение за този лог

Мнениеот dmode101 » Пет 24 авг 2012 8:22


Колега, това е извадка от лога, който си пуснал. Ще те остави на пътя ако не вземеш мерки. МАП сензора го удряш в земята направо.

266.12 2415 2529.6 2983.5 94.4
267.29 2835 2529.6 2983.5 94.4
268.46 3192 2529.6 2960.1 94.4
269.63 3486 2193.0 2948.4 94.4


Потребителски аватар
FELIPE
Мнения: 1740
Регистриран на: Нед 24 апр 2005 19:51
Автомобил: VW Bora 2002
Двигател: ASZ
Местоположение: Асеновград

Re: Мнение за този лог

Мнениеот FELIPE » Пет 24 авг 2012 11:34


Колега дай малко пояснения за колонките,коя какво показва и евентуално какви мерки могат да се вземат,интересно ми е след като пренадува защо не забива.


dmode101
Мнения: 387
Регистриран на: Чет 19 май 2005 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София Passat B6 DSG

Re: Мнение за този лог

Мнениеот dmode101 » Пет 24 авг 2012 11:42


FELIPE написа:Колега дай малко пояснения за колонките,коя какво показва и евентуално какви мерки могат да се вземат,интересно ми е след като пренадува защо не забива.
Предпоследната колонка ти е измереното налягане. Може да не забива поради чипа, който е качен на колата или пренадуването е за по-малко от 7 секунди. Направи читави логове и ще си проличи.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: pspetkow и 37 госта