Съвет за ГИ за Голф4 2.3 V5 4 Motion
-
- Мнения: 2
- Регистриран на: Чет 31 мар 2011 17:54
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: sofia bulgaria
Съвет за ГИ за Голф4 2.3 V5 4 Motion
Здравейте!Нов съм във форума и имам следния въпрос:живея в Германия от известно време и по разбираеми причини бих искал да се монтира ГИ на автомобила,който управлявам ,а именно Голф4 2.3 V5 4 Motion 170 PS BJ.2002.Няма да утежнявам питането си с подвъпроси от типа най-добрият ГИ и т.н.Единственото важно в случая е монтажът на ГИ да има съотвтният сертификат ,който да се признава от TUV,и фирмата производител да има представи телство в Германия.Моля посочете фирма в София ,която да извърши качествено монтажа,и съответно да даде гаранция за него!Благодаря предварително!
- boqn92
- Мнения: 324
- Регистриран на: Нед 12 фев 2012 17:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Сливен
Re: Съвет за ГИ за Голф4 2.3 V5 4 Motion
Темата е полезна и за мен 2.3 150кс.
-
- Мнения: 240
- Регистриран на: Чет 22 апр 2010 23:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: plovdiv
Re: Съвет за ГИ за Голф4 2.3 V5 4 Motion
Mонтирали сме доста за Германия.Има представителство там.Погледни тук http://landi-bg.com/
-
- Мнения: 750
- Регистриран на: Нед 05 юли 2009 14:30
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: sofia
Re: Съвет за ГИ за Голф4 2.3 V5 4 Motion
Вече над 2 години карам 2.3VR5 150к.с на газ. Ще кажа само, че се родих откакто съм на алтернативно гориво
Двигателя е перфектен за газ, но понеже не е разпространен много, повечето газаджии не са правили такива! Ако се съобразят дребни детайли по монтажа, резултатът е доста добър
Ето линк към моята тема viewtopic.php?f=22&t=215186 За Германия по-добре търси марка като Ловато, БРЦ или Ланди, защото с БГ уредба най-малкото няма да има къде да я преглеждаш! Поради факта, че този мотор е атмосферен и ще тръгне с всякаква уредба, аз лично бих избрал Ловато заради по-евтината цена и заради простотата и надеждността на компонентите им
Ако имаш въпроси с удоволствие ще ти отговоря тук или на лично съобщение! ПОЗДРАВИ 




-
- Мнения: 2
- Регистриран на: Чет 31 мар 2011 17:54
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: sofia bulgaria
Въпрос за ГИ Принс и Виале
Здравейте,след доста четене по форумите,включително и в Германия,стигнах до извода ,че на автомобила,който управлявам,трябва да бъде мон тиран газов инжекцион на една от двете холандски фирми Prins ,или Vialle.Има ли някой впечатление от тези две фирми.Вече получих оферта за монтаж от фирма в БГ,която,според тях представлява Prins,цената,която ми обадиха е с 50 Евро по-висока,от тази в Германия,въпреки ,че е без ТЮФ.За другата фирма,все още нямам реална оферта.Благодаря на всички,които ще споделят своето виждане.Колата е Голф 4 V5 2.3 4 Motion 170 P.S.,BJ.2002.
- Чудомир
- Мнения: 2856
- Регистриран на: Вто 18 юли 2006 0:37
- Автомобил: Passat 5.5 + Caravelle T4
- Двигател: 03 V6 AMX + 97 VR6 AES
- Местоположение: Нейде из Швабско или под тепетата
Re: Съвет за ГИ за Голф4 2.3 V5 4 Motion
За да може някой да ти даде съвет трябва да дадеш конкретни цифри, така с минималното инфо, което си дал, ще е мъка.
На пръв поглед - и двете марки, дето си ги писал, са екзотики в БГ. Това навежда на мисълта, че колата няма да се кара в БГ?
ЗА принс: Не ми се вярва цена в ДЕ (+50 евро) да е равна на цена в БГ - или немската цена е съмнително ниска, или българската безбожно висока. За Виале...кво да ти кажа - нямам поглед конкретен.
За твоята кола един инжекцион на БРЦ заспива. Без други данни относно ползване на колата и защо си залитнал по скъпи холандски марки, дето никой не ги монтира и поддържа в БГ...толкоз.
П.С. Сега прочетох, че си в Германия...Потвърждавам мнението ми: Виале не е лоша, от това което съм чел, но си е нишов продукт. Prins за VSI ли говорим? Не че не върви, аз карам едната кола с такава, но в БГ няма кой да я погледне, поне аз досега не съм намерил (ако си ходиш с колата в БГ това си е важно). BRC e златната среда. За Ланди не мога да кажа, виж питай колегата от по-горе.
Обаче: много хубаво се информирай какви документи ти трябват, за да няма лоши изненади, като кацнеш в немско с уредба, монтирана в БГ. Потърси в гугъл за "Abgasgutachten". И знай, че колата ти губи Betriebserlaubnis-a, докато караш с нерегистрирана уредба.
P.S.2: Къде се намираш в Германия?
На пръв поглед - и двете марки, дето си ги писал, са екзотики в БГ. Това навежда на мисълта, че колата няма да се кара в БГ?
ЗА принс: Не ми се вярва цена в ДЕ (+50 евро) да е равна на цена в БГ - или немската цена е съмнително ниска, или българската безбожно висока. За Виале...кво да ти кажа - нямам поглед конкретен.
За твоята кола един инжекцион на БРЦ заспива. Без други данни относно ползване на колата и защо си залитнал по скъпи холандски марки, дето никой не ги монтира и поддържа в БГ...толкоз.
П.С. Сега прочетох, че си в Германия...Потвърждавам мнението ми: Виале не е лоша, от това което съм чел, но си е нишов продукт. Prins за VSI ли говорим? Не че не върви, аз карам едната кола с такава, но в БГ няма кой да я погледне, поне аз досега не съм намерил (ако си ходиш с колата в БГ това си е важно). BRC e златната среда. За Ланди не мога да кажа, виж питай колегата от по-горе.
Обаче: много хубаво се информирай какви документи ти трябват, за да няма лоши изненади, като кацнеш в немско с уредба, монтирана в БГ. Потърси в гугъл за "Abgasgutachten". И знай, че колата ти губи Betriebserlaubnis-a, докато караш с нерегистрирана уредба.
P.S.2: Къде се намираш в Германия?
Върни се в “Автогазови уредби”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 10 госта