Сваляне на кантар на спирачките

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
IvoG
Мнения: 861
Регистриран на: Вто 13 юни 2006 14:27
Автомобил: Golf III
Двигател: 2.0 AGG
Местоположение: София

Сваляне на кантар на спирачките

Мнениеот IvoG » Вто 31 окт 2006 15:59


Здравйте колеги!
Имам един проблем със свалянето на кантара. По точно болтовете които минават през кантара който е алуминиев не могат да се развият. Отвиват се с шестограм. Нека някой който се е сблъсквал да даде съвет.
Поздрави!




Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19709
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Вто 31 окт 2006 16:21


Ами то.. къв съвет...
Пръскане здраво, ама направо оливане с WD и после при някой, дето има пневмопистолет, че те "чукат" и шанса да замажеш шестостена е по-малък, според мен.
Късмет!


Потребителски аватар
IvoG
Мнения: 861
Регистриран на: Вто 13 юни 2006 14:27
Автомобил: Golf III
Двигател: 2.0 AGG
Местоположение: София

Мнениеот IvoG » Вто 31 окт 2006 16:32


Майсторите биха яко с чука да мойе да влезе хубаво шестограма, верно не го пръскаха ама се отказаха че тръгна да превърта. А то запича яко в тоя алуминий. Ходих и при друг познат майстор и той ми вика не се наемам, много е..на работа, свалял съм може да отиде цял ден :shock Кантара който намерих беше заваряван т.е. планката явно и те са имали същият проблем.


Meister
Мнения: 33
Регистриран на: Нед 15 окт 2006 17:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Кърджали

Мнениеот Meister » Вто 31 окт 2006 20:46


за какво се налага свалянето на кантара, ако искаш да го махаш изобщо, това е много лоша идея, ще имаш проблем с блокирането на задните колела при хлъзгав път, ако ще го сменяш, махни тръбичките и отрежи с флекса предната част, заедно с главите на болтовете, които и без това няма да могат да се развият, след това сменяш детайла и слагаш нови болтове


Потребителски аватар
IvoG
Мнения: 861
Регистриран на: Вто 13 юни 2006 14:27
Автомобил: Golf III
Двигател: 2.0 AGG
Местоположение: София

Мнениеот IvoG » Вто 31 окт 2006 21:03


Именно искам да го сменя с друг. Искаш да каже да сцепа кантара с флекса. Но трябва да запазя планката. И да разпробия дупка за новите болтове.


Потребителски аватар
тръба
Мнения: 1656
Регистриран на: Сря 13 юли 2005 23:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Мнениеот тръба » Сря 01 ное 2006 1:07


Тръбен ключ.Пробвано от мен и работи.За нов(втора употреба)ми искаха150лв(голф2).Аз им казах(показах) :fingers Гуменото уплътнение,което ми беше изпуснало,го омазах със маслен силикон по ръба и сега не масли,и работи добре.Ако имаш въпроси, питай.Разглобявал съм го "от-до".


Потребителски аватар
тръба
Мнения: 1656
Регистриран на: Сря 13 юли 2005 23:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Мнениеот тръба » Сря 01 ное 2006 1:09


Сега видях,че си с тройка.Сори!


Потребителски аватар
IvoG
Мнения: 861
Регистриран на: Вто 13 юни 2006 14:27
Автомобил: Golf III
Двигател: 2.0 AGG
Местоположение: София

Мнениеот IvoG » Сря 01 ное 2006 1:15


Да бе аз гледам и не зацепвам :shock
Имам идея утре ще видя дали ще мога да я реализирам :)


Потребителски аватар
naskogolf
бърз голфаджия
Мнения: 1138
Регистриран на: Сря 08 юни 2005 9:33
Автомобил: Passat B 7 Alltrack
Двигател: 2 CFG 2014
Местоположение: София

Мнениеот naskogolf » Сря 01 ное 2006 8:27


Греене с оксижена до червено после истудяваш с вода и ще се отвиат.


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19709
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Сря 01 ное 2006 8:48


naskogolf написа:Греене с оксижена до червено

Ъ-ъъ! Не става!
Кантарчето е алуминиево и ще му се стече в краката, преди болтовете да са станали червени.


Потребителски аватар
badboy_pl
Мнения: 313
Регистриран на: Пон 24 яну 2005 10:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот badboy_pl » Сря 01 ное 2006 14:01


Режеш с флекса планката,а след това при слагането я капваш с CO-пробвано много пъти. :wink:


Потребителски аватар
badboy_pl
Мнения: 313
Регистриран на: Пон 24 яну 2005 10:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот badboy_pl » Сря 01 ное 2006 14:03


Meister написа:...
Свалянето му се налага примерно при избиването на тампоните на задния мост.


Потребителски аватар
svetlin
Мнения: 743
Регистриран на: Съб 23 сеп 2006 21:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: На Софията
Контакти:

Мнениеот svetlin » Сря 01 ное 2006 19:27


Ако имаш възможност завари друг болт с външен шестограм към главата на старите болтове. Пробвай също да набиеш торкс в шестограма.


Meister
Мнения: 33
Регистриран на: Нед 15 окт 2006 17:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Кърджали

Мнениеот Meister » Сря 01 ное 2006 21:14


badboy_pl написа:
Meister написа:...
Свалянето му се налага примерно при избиването на тампоните на задния мост.


в този случай аз развивам болта, който държи силентната втулка. срязвам го с флекса откъм главата, сменям втулката и слагам нов болт


Потребителски аватар
IvoG
Мнения: 861
Регистриран на: Вто 13 юни 2006 14:27
Автомобил: Golf III
Двигател: 2.0 AGG
Местоположение: София

Мнениеот IvoG » Сря 01 ное 2006 21:47


Най накрая го свалих. Бяха адски мъки с флекс и зеге. Не рязах планнката а между планката и кантара. Обаче вече знам че така не се прави. Реже се стойката и после се заварява. Тия болтове така са запеклив този алумин че с наваряване на болта към другия се къса. Добре че се включи един монтьор от преди 10-ти ноември та го разпробихме с фреза. Разпробихме и планката към купето. За утре остана ха тръбичките, течност обезвъздушаване.
Сега разбрах що майсторите не искаха да се наемат с тав работа.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 71 госта