Golf 4 AHF 1.9 TDI 110 - бавно ускорява до 2000 об.

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
nbg
Мнения: 4
Регистриран на: Нед 22 яну 2012 9:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Golf 4 AHF 1.9 TDI 110 - бавно ускорява до 2000 об.

Мнениеот nbg » Съб 25 авг 2012 15:20


Здравейте колеги,
Голфът от описанието от известно време бавно ускорява (замисля се) в ниските обороти. Над 2200 оборота лети.
VAG COM не намира никакви грешки по двигателя.
Направих лог на:
003-008-010 канали от където се вижда, че дебитомера достига макс стойности около 750 mg
011-013 канали от където си вижда, че турбото надува с малко закъснение и освен това достига пиково до 2100 mbar
Смених вакумните маркучета и почистих дебитомера, но ефект няма.
Лостчето на турбото е твърдо, но се движи при силен натиск плавно, без да задържа.
Колебая се между дебитомер, Н75 или задръстена геометрия
Моля за съвет
Прикачени файлове
003-008-010.xls
003-008-010
(20.5 KиБ) Свален 208 пъти
011-013.xls
011-013
(26 KиБ) Свален 218 пъти




Потребителски аватар
juve
Мнения: 2255
Регистриран на: Вто 07 мар 2006 22:43
Автомобил: Pasat B3-Seat Leon TDI
Двигател: AAZ - ALH
Местоположение: Пловдив

Re: Golf 4 AHF 1.9 TDI 110 - бавно ускорява до 2000 об.

Мнениеот juve » Нед 26 авг 2012 8:38


не претендирам че разбирам , обаче защо ми се струва че това дето цитираш за "пик" се е получило от факта, че си дигнал за малко напълно крака от педала малко по-преди това...т.е тази стойност си я измерил когато колата е бела що годе засилена, пуснал си педала напълно и после си го набил в пода... според мен лог се прави винаги и само в диапазаона с напълно натиснат до пода педал...всичко друго е предпоставка да даде неточно данни заради различни преходни процеси..а като отбележим че ваг-кома записва и с известно..хм..забавяне заради "пропускливоста" на интерфейса... хм...


Потребителски аватар
stanislav__radev
Мнения: 59
Регистриран на: Сря 06 яну 2010 2:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: dimitrovgrad

Re: Golf 4 AHF 1.9 TDI 110 - бавно ускорява до 2000 об.

Мнениеот stanislav__radev » Нед 26 авг 2012 15:07


Мояата беше така.Сменял съм дебитомери,вакуми чистена е турбината но без ефект след всички тези неща стигнахме до извода че е паднал дебита на турбината докато един ден при натискане извън града не влезна в сервизен режим и не искаше да излезе и при гасене и палене.Свалихме актуатора и беше спукана мембраната вътре.Смених го с втора ръка и всички проблеми от сорта на забавяне и турбо дупки изчезнаха.Пробвай с някои друг преди като мен да дадеш маса пари да търсиш проблем който е толкова лесно откриваем и евтин.


nbg
Мнения: 4
Регистриран на: Нед 22 яну 2012 9:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: Golf 4 AHF 1.9 TDI 110 - бавно ускорява до 2000 об.

Мнениеот nbg » Нед 26 авг 2012 16:07


Значи освен дебитомер, н75, затлачена геометрия добавяме и актуатор като възможна причина. Благодаря
Няма загуба на масло, но колата е с катализатор, възможно ли е това да е причината?
Благодаря


Потребителски аватар
stanislav__radev
Мнения: 59
Регистриран на: Сря 06 яну 2010 2:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: dimitrovgrad

Re: Golf 4 AHF 1.9 TDI 110 - бавно ускорява до 2000 об.

Мнениеот stanislav__radev » Нед 26 авг 2012 16:38


Може махай го хем ще се поразсвири малко.. :lol: :lol:


Потребителски аватар
juve
Мнения: 2255
Регистриран на: Вто 07 мар 2006 22:43
Автомобил: Pasat B3-Seat Leon TDI
Двигател: AAZ - ALH
Местоположение: Пловдив

Re: Golf 4 AHF 1.9 TDI 110 - бавно ускорява до 2000 об.

Мнениеот juve » Нед 26 авг 2012 20:09


Колега, прочетох твоето ЛС. Вярвам не мислиш че съм искал нещо да се заям така да се каже :beer
просто когато прочета нещо като това :
003-008-010 канали от където се вижда, че дебитомера достига макс стойности около 750 mg

косата ми започва да настръхва, поглеждам към чекмеджето ми, в което в чисто новата си кутийка седи и ме гледа един чисто нов дебитомер за 200 лева и си спомням моят кошмар описан надлежно в съответната тема. А относно катализатора - ако има нещо по него мисля че има и съпътстващи симптоми и едва ли ще върви на "бургия" във високите обороти
относно актуатора - във ваг-ком има такава функция за проверката му - задаваш я и започваш да се "дзвериш" в лостчето - то започва на няколко секунди да се мести в крайните си състояния и се разбира евентуално спукан ли е или не... Успех :012:


nbg
Мнения: 4
Регистриран на: Нед 22 яну 2012 9:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: Golf 4 AHF 1.9 TDI 110 - бавно ускорява до 2000 об.

Мнениеот nbg » Сря 29 авг 2012 8:14


Здравейте отново,
Предвид намалените стойности на дебитомера реших, че или дебитомерът отчита грешно или егр клапанът не затваря достатъчно. Почистих дебитомера - ефект никакъв. И се захванах с егр-а.
Нов съм, нищо не разбирам и нямам инструменти :D , но това няма значение. Отидох до Бриколаж и си купих комплект гидоре, преместих колата на по-удобно място и за 1 час разчаркосах егр и всмукателен колектор. Вътре беше ад! Колектора беше запушен на 90%! В тръба с около 4 см диаметър отворът беше по-малко от сантиметър, малкото пръстче не можеш да мушнеш. Гадост. Както и да е, стана тъмно, почистването и сглабянето оставих за днес.

Имам следните въпроси:
1) как мога да проверя със сигурност след почистването дали егр клапанът затваря плътно? на този етап не бих искал да го изолирам
2) трябва ли да намажа със силикон гарнитурата на колектора, преди да я монтирам обратно?
3) 6 те болта на колектора ме изненадаха много приятно колко леко се развиха, трябва ли да ги намажа с нещо, преди да ги монтирам обратно, за да има същия приятен ефект и следващият път, когато ги отвивам?
4) тръбата, която идва от кулера и влиза в егр-а е леко омаслена от вътре, това притеснително ли е? не е много, само леко мазнее
5) на същата тръба - скобата, която я захваща за егр-а - много е силна тази скоба, дайте съвет как по-лесно мога да я монтирам обратно

Благодаря


nbg
Мнения: 4
Регистриран на: Нед 22 яну 2012 9:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: Golf 4 AHF 1.9 TDI 110 - бавно ускорява до 2000 об.

Мнениеот nbg » Чет 30 авг 2012 8:59


Здравейте отново,
След почистване на агр и всмукателен колектор положението е същото - бавно ускорява в ниските обороти.
Прилагам нов лог на канали 003 и 011 на 3-та предавка с газ до дупка.
Вижда се, че Duty cicle на група 11 (което би трябвало да бъде движението на Н75) отваря чак при 1700 оборота.
Може ли някой да коментира дали това значи проблем в Н75?
Благодаря
Прикачени файлове
003 011.jpg


Потребителски аватар
pepi_iliev
Мнения: 189
Регистриран на: Вто 15 юни 2010 17:02
Автомобил: Seat Ibiza 1.9 TDI 2000
Двигател: AGR
Местоположение: София

Re: Golf 4 AHF 1.9 TDI 110 - бавно ускорява до 2000 об.

Мнениеот pepi_iliev » Нед 02 сеп 2012 0:04


Човекът ти го е казал, това провери ли го?

stanislav__radev написа:Мояата беше така.Сменял съм дебитомери,вакуми чистена е турбината но без ефект след всички тези неща стигнахме до извода че е паднал дебита на турбината докато един ден при натискане извън града не влезна в сервизен режим и не искаше да излезе и при гасене и палене.Свалихме актуатора и беше спукана мембраната вътре.Смених го с втора ръка и всички проблеми от сорта на забавяне и турбо дупки изчезнаха.Пробвай с някои друг преди като мен да дадеш маса пари да търсиш проблем който е толкова лесно откриваем и евтин.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 38 госта