Придърпване на 1Z , при обороти около 3000- Проблемът открит

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
samo ra4na na zavoite
Мнения: 883
Регистриран на: Нед 27 яну 2008 22:07
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Придърпване на 1Z , при обороти около 3000- Проблемът открит

Мнениеот samo ra4na na zavoite » Нед 26 авг 2012 0:27


Лично съм видял пасат б5 AHU със същата цепка на мъркуча,не вървеше добре,имаше грешка за налягане на турбото, но като че ли видимо не пушеше :dontknow:
След смяна на мъркуча се оправи.


П.П незнам дали защото купето е добре обезшумено ,но вътре не се чуваше силно свистене каквото очаквак. На моя голф 3 1Z когато има цепка около 2 см. свистеше бая и се чуваше ясно.




Потребителски аватар
milmar
Мнения: 4935
Регистриран на: Съб 22 мар 2008 2:57
Автомобил: Passat B4 and B6 Variant
Двигател: 1Z and CBDC
Местоположение: Русе

Re: Придърпване на 1Z , при обороти около 3000- Проблемът открит

Мнениеот milmar » Нед 26 авг 2012 0:40


°niksi° написа:И искаш да кажеш че при цепка 3-4 см. колата е вървяла без проблем със 150 км/ч и че не е хванала грешка и само на около 3000 оборота леко претръпвала и не е и пушела с тази цепка.. Аз това не мога да го повярвам.

Ами вероятно тогава е започнало да се разцепва. Просто на около 3000 взе да раздрусва ,абе доста сериозно раздрусваше честно казано , но си поддържаше 120-130, просто се отказах да карам с повече, не че не можеше. Няма начин да не е пушело, но вече се стъмняваше, иначе бих видял в огледалото, по принцип имам изгреден навик да гледам назад. Честно казано в един момент (беленския баир :lol: )забелязах, че трудно изпреварвам, но колата беше пълна и мислех че е от това.
Но сега макар и с тиксото определено разбрах, че има разлика.
Цяла седмица не намерих време да сложа лаптопа, пък и проблема вече е ясен :) .


Потребителски аватар
milmar
Мнения: 4935
Регистриран на: Съб 22 мар 2008 2:57
Автомобил: Passat B4 and B6 Variant
Двигател: 1Z and CBDC
Местоположение: Русе

Re: Придърпване на 1Z , при обороти около 3000- Проблемът открит

Мнениеот milmar » Нед 26 авг 2012 15:31


Преди малко включвах лаптопа, няма никаква записана грешка :D .
Направих дори Лог, на малко натоварване дава повече дебит от заданието (явно защото вее през дупката :D ) и турбото достига заданието за налягане. При високо натоварване налягане и дебит са под заданието, налягането на турбото стига максимум 1500 mBar :lol: .


Потребителски аватар
samo ra4na na zavoite
Мнения: 883
Регистриран на: Нед 27 яну 2008 22:07
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Придърпване на 1Z , при обороти около 3000- Проблемът открит

Мнениеот samo ra4na na zavoite » Нед 26 авг 2012 19:17


milmar написа:Преди малко включвах лаптопа, няма никаква записана грешка :D .
Направих дори Лог, на малко натоварване дава повече дебит от заданието (явно защото вее през дупката :D ) и турбото достига заданието за налягане. При високо натоварване налягане и дебит са под заданието, налягането на турбото стига максимум 1500 mBar :lol: .


Постни лога да го видим. Какви са процентите на N75? С тази дупка турбото се опитва да достигне исканото налягане,но голяма част от налягането излиза в атмосверата.МАП-а отчита 1500mbar ,а реално турбото се върти като за 2500mbar (примерно).Компа "не знае" за дупката "вижда" само ниското налягане и казва на N75 да надува яко.
При това положение има голяма вероятност да се износи силно турбината.


Потребителски аватар
milmar
Мнения: 4935
Регистриран на: Съб 22 мар 2008 2:57
Автомобил: Passat B4 and B6 Variant
Двигател: 1Z and CBDC
Местоположение: Русе

Re: Придърпване на 1Z , при обороти около 3000- Проблемът открит

Мнениеот milmar » Нед 26 авг 2012 20:12


samo ra4na na zavoite написа:... има голяма вероятност да се износи силно турбината.

Направо има вероятност да отлети :D . Ще пусна лога след малко :) .

Ето го, има част от него и като картинка, ако има проблем с разчитането. Не съм пуснал 10-ти канал и няма данни за педала за газта, но през повечето време е на 100% :) .
Просто от този лог няма никакъв смисъл, пуснах го ей така за анализ както става когато има дупка в турбопътя!
LOG-01-001-003-011.xls
(32 KиБ) Свален 205 пъти

Capture.JPG


Потребителски аватар
samo ra4na na zavoite
Мнения: 883
Регистриран на: Нед 27 яну 2008 22:07
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Придърпване на 1Z , при обороти около 3000- Проблемът открит

Мнениеот samo ra4na na zavoite » Нед 26 авг 2012 20:50


Колега извинявай,че не се уточних, направи лог след като си смениш мъркуча за да видиш дали всичко е наред.
Ама лога да не е като този в предния пост :deal



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 43 госта