Какво мислите : Passat B 5.5 или Laguna 2
-
- Мнения: 42
- Регистриран на: Нед 14 мар 2010 19:23
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Sofia
Какво мислите : Passat B 5.5 или Laguna 2
Колеги какво ви е мнението за двата автомобила и кажете какво предпочитате. Горе долу става дума за автомобил 2002-2003 година . Интересува ме предимно дизелов автомат .нещо за цени да споменете ако сте компетентни и благодаря
- kijelmi
- Мнения: 117
- Регистриран на: Нед 21 мар 2010 13:13
- Автомобил: Passat R-Line BiTDI
- Двигател: CUAA 2020
- Местоположение: София
Re: Какво мислите : Passat B 5.5 или Laguna 2
Колега, е...аш ли се? 

- tdi fen
- Мнения: 4722
- Регистриран на: Пет 05 юни 2009 19:45
- Автомобил: Skoda Octavia 1U Renault Clio
- Двигател: TDI AGR
- Местоположение: София
Re: Какво мислите : Passat B 5.5 или Laguna 2
на 1.9 dci турбото е консуматив,както и самия двигател с една дума не става
- batko_miro
- Мнения: 1636
- Регистриран на: Сря 31 окт 2007 11:37
- Автомобил: VW Golf
- Двигател: CHGA 2010
- Местоположение: София
Re: Какво мислите : Passat B 5.5 или Laguna 2
Имам поглед над 1.9 дци лагуна комби. Голям кораб е, вози супер комфортно, голяма навигация, повечето са с фабричен ксенон и т.н. ... За пасата може да попрочетеш в техническия за части, цени, обслужване, като цяло е повече кола от реното, но и цената му е по-висока
И да, на реното турбокомпресора е консуматив 


- STEYN
- Мнения: 342
- Регистриран на: Чет 03 юни 2010 13:34
- Автомобил: A4 B6
- Двигател: AVF
- Местоположение: BAPHA
Re: Какво мислите : Passat B 5.5 или Laguna 2
Да добавя и аз за още една изгърмяла турбина на 1.9 dCi - бившия майстор, при когото водих старата кола, се оплака, че турбината му е заминала 

-
- Мнения: 42
- Регистриран на: Нед 14 мар 2010 19:23
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Sofia
Re: Какво мислите : Passat B 5.5 или Laguna 2
какво ще рече че компресора му е консуматив? според мен колите са горе долу един клас.не съм разбирач за това се интересувам от други мнения.ако може малко по-изчерпателни
- blade84
- Мнения: 694
- Регистриран на: Чет 05 май 2011 17:36
- Автомобил: Vento
- Двигател: AAZ
- Местоположение: Lom
Re: Какво мислите : Passat B 5.5 или Laguna 2
kijelmi написа:Колега, е...аш ли се?

- buller
- Мнения: 2193
- Регистриран на: Пет 14 апр 2006 11:33
- Автомобил: VW Passat B5_5 Exclusive
- Двигател: 1_8T AWT
- Местоположение: София
Re: Какво мислите : Passat B 5.5 или Laguna 2
Реното изобщо не е лош избор, още повече че е 2 пъти по-евтина от пасат същита година.
Ако на човек не му правят впечатление дадени особености на френските коли и иска мазна возия, и сравнително евтина кола по-нова година - това е удачен избор
Имам приятел с бензинова такава и е много доволен откъм съотношение цена/разходи и година на колата
Ако на човек не му правят впечатление дадени особености на френските коли и иска мазна возия, и сравнително евтина кола по-нова година - това е удачен избор

Имам приятел с бензинова такава и е много доволен откъм съотношение цена/разходи и година на колата

- 6669
- Мнения: 3133
- Регистриран на: Чет 21 юни 2007 20:35
- Автомобил: VW Golf IV GTI TDI Exclusive
- Двигател: AHF 1999
- Местоположение: Асеновград
Re: Какво мислите : Passat B 5.5 или Laguna 2
И 1.9 и 2.2 ДЦИ имат проблем с турбините и коляновия вал 

- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Какво мислите : Passat B 5.5 или Laguna 2
Аз съм за Лагуната,превъзхожда Пасат В5.5 поне по 10 неща,ама не ми се изброява и не искам да превръщам темата в спор.Разглеждах и за себе си Лагуна 2,явно има защо
В сервиза се занимаваме и с VW и с Renault и имам наблюдения над не 1 и 2,но както казах,не ми се занимава да пиша неща и после да слушам глупости,как Пасат В5.5 е най-великия автомобил на всички времена и френската кочина не става за нищо 
По темата - 1.9 ДЦИ имат проблем с турбото при по-стария 1.9 ДЦИ (107 коня) и първите 1.9 ДЦИ 120 коня, при по-новите 120 коня, турбото е по-читаво и нямат проблеми с него
Автоматика също и е читав и не е скъп за поддръжка или ремонт (кутията е японска,има части и хора,които да ги правят и средностатистически ремонт,ако се наложи,не надвишава 600-700лв,ако не е доста сериозен). Слабите места са и електроинсталацията (куплунзите се окисляват понякога и се налага да ги почистваш).Друго слабо място са и тампоните на предните амортисьори - амортисьора ляга на малка площ на тампона и при сериозна дупка (а тук не е като да няма),го избушва.Това се решава с една шайба,доста дебела и стабилна,която увеличава периферията на амортисьора там,където той ляга на тампона и проблема се решава завинаги.При ръчната кутия слабо място са полуоските,защото не са особено дебели и DCI-то понякога ги усуква и се налага да се сменят.При автоматика са по-дебели и няма такъв проблем. Окачването е доста просто - обикновен макферсон,носач със сменяем шарнир и два тампона (в стил голф 3,само че несравнимо по-комфортно
). Задното окачване не е торсион,като на Лагуна 1,пружинно си е,обикновено,също нищо сложно няма в него (съответно и нищо скъпо).Базовите екстри за Лагуна 2,над които доста може да се надгражда, са почти като на В5.5 Highline

За коляновия вал - само при 2.2 ДЦИ се е случвало да има проблем с него,чупят едни зъбни колела отпред,които са при ангренажа и съответно мотора става на сол.Той 2.2 ДЦИ е доста подобен на "великия" 2.5 ТДИ на VAG - нищо не става от него. За 1.9 никога не съм попадал на какъвто и да е проблем по коляновия вал,дай по-подробна информация за какъв проблем иде реч.


По темата - 1.9 ДЦИ имат проблем с турбото при по-стария 1.9 ДЦИ (107 коня) и първите 1.9 ДЦИ 120 коня, при по-новите 120 коня, турбото е по-читаво и нямат проблеми с него

Автоматика също и е читав и не е скъп за поддръжка или ремонт (кутията е японска,има части и хора,които да ги правят и средностатистически ремонт,ако се наложи,не надвишава 600-700лв,ако не е доста сериозен). Слабите места са и електроинсталацията (куплунзите се окисляват понякога и се налага да ги почистваш).Друго слабо място са и тампоните на предните амортисьори - амортисьора ляга на малка площ на тампона и при сериозна дупка (а тук не е като да няма),го избушва.Това се решава с една шайба,доста дебела и стабилна,която увеличава периферията на амортисьора там,където той ляга на тампона и проблема се решава завинаги.При ръчната кутия слабо място са полуоските,защото не са особено дебели и DCI-то понякога ги усуква и се налага да се сменят.При автоматика са по-дебели и няма такъв проблем. Окачването е доста просто - обикновен макферсон,носач със сменяем шарнир и два тампона (в стил голф 3,само че несравнимо по-комфортно



За коляновия вал - само при 2.2 ДЦИ се е случвало да има проблем с него,чупят едни зъбни колела отпред,които са при ангренажа и съответно мотора става на сол.Той 2.2 ДЦИ е доста подобен на "великия" 2.5 ТДИ на VAG - нищо не става от него. За 1.9 никога не съм попадал на какъвто и да е проблем по коляновия вал,дай по-подробна информация за какъв проблем иде реч.
- 6669
- Мнения: 3133
- Регистриран на: Чет 21 юни 2007 20:35
- Автомобил: VW Golf IV GTI TDI Exclusive
- Двигател: AHF 1999
- Местоположение: Асеновград
Re: Какво мислите : Passat B 5.5 или Laguna 2
Последния насипен който ми докараха имаше шупла и от там скъсване, превърта лагер и биелата през блока. 1.9 ДТИ е споучлив мотор, но мисля, че го няма в Лагуна 2(за това не съм сигурен). Друго слабо място са тампоните на задния мост - на около 50 000 заминават 

- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Какво мислите : Passat B 5.5 или Laguna 2
ДТИ го няма,да,само DCI са.DTI е съизмерим с AFN при VW,доста готин мотор ама стар и не ги правят след 2000г. .Брех,може да е някакъв дефектен,досега не съм попадал на проблемен вал на тея коли... 2.2 си е мъртво добиче,това всички го знаят,ама 1.9 има на по 500 000 и не са пипани
За тампоните отзад - слагаш оригинални и ако всичко друго е ок, спи почти 100 000,ако не возиш по 3 човека отзад регулярно де,иначе няма как да изкарат толкова

За тампоните отзад - слагаш оригинални и ако всичко друго е ок, спи почти 100 000,ако не возиш по 3 човека отзад регулярно де,иначе няма как да изкарат толкова

- simeon40
- Мнения: 187
- Регистриран на: Пет 27 мар 2009 14:30
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Града на дупките
Re: Какво мислите : Passat B 5.5 или Laguna 2
Не мисля, че на колегата ще му помогнат вашите празни приказки породени единствено от сектантска гледна точка. Досега най-точния коментар на zfa159 Сякаш няма майстори на които не им носят турбини на VW
Да се повози в Лагуната, да се повози в Пасата и да се запита верно ли го искам това дърво ?

- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Какво мислите : Passat B 5.5 или Laguna 2
calm написа:Погледни емблемата на реното, направи асоциацията и си задай въпроса "Верно ли го искам това?"
Ела да поседиш в сервиза няколко дни,да видиш 10-тина В5-ци и В5.5 за какви странни неща влизат в сервиза и какви цифри са им частите или какви заводски проблеми си имат и след това ти директно ще си отговориш - не,не го искам това. Не отричам,че VW е много добро,ама е такова до към 96-та,7-ма,после качеството им е рязко,ама тотално рязко надолу и в ползваните материали и в инженерните решения...


- calm
- Мнения: 979
- Регистриран на: Пет 28 дек 2007 0:17
- Автомобил: VW PASSAT B5
- Двигател: 1.8T
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Какво мислите : Passat B 5.5 или Laguna 2
ТЕСТДРАЙВ: Renault Laguna II- http://testdrive.bg/testdrive/preview22.html
ТЕСТДРАЙВ: VW Passat (B5)- http://testdrive.bg/testdrive/preview108.html
ТЕСТДРАЙВ: VW Passat (B5)- http://testdrive.bg/testdrive/preview108.html
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 55 госта