


Голямо благодаря на Дани от Монтана
- Ventoman
- Мнения: 980
- Регистриран на: Чет 20 яну 2005 18:25
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Голямо благодаря на Дани от Монтана
И стига коментирали някакви цени. На Сергей му бе обявена крайна цена и трябва да размишлява над нея а не кое колко струва. Той си калкулира някави суми, 200 авансатор , 50 части ............
Re: Голямо благодаря на Дани от Монтана
Ventoman написа:. Тогава Ваньо моя колега ходи до тях и ти подари неговата ролка която е на 10 000км.
Ти си неблагодарен и лъжец!!!
На 10 000 км била ролката !!! Момчето ми каза пред тебе, че е на 30 000, аз тогава и сложих поне още 15-20 000, щото на толкова се сменя агренаж, а той каза, че скоро го е сменял, но така или иначе думите му бяха, че е на 30 000 км. Тия твой писаници обаче ми приличат на оная приказка „Крадеца вика дръжте крадеца“!
- Ventoman
- Мнения: 980
- Регистриран на: Чет 20 яну 2005 18:25
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Голямо благодаря на Дани от Монтана
Специално Ванката в неделя каза че е на 10 000 и че като си толкова нагал ще иска да му я платиш като втора употреба. На теб на колко хиляди ти е казал не знам !!!
Re: Голямо благодаря на Дани от Монтана
Ventoman написа:Специално Ванката в неделя каза че е на 10 000 и че като си толкова нагал ще иска да му я платиш като втора употреба. На теб на колко хиляди ти е казал не знам !!!
Е, как не знаеш какво е казал Ванката, като ти беше там, нали този разговор се случи след като счупи законтрящата ролка, а беше вече късно, някъде към 10 ли или 11 часа вечерта, и Ванката каза отивам до вкъщи, имам такава ролка, защото смених агренажа, колата му е Голф 4-ка. Това се случи при първия ремонт на помпата, когато започна да я качваш. Бих и описал цирка, който направи като се заключи в гаража и изгаси осветлението, като си мълчеше за да си помисля, че си тръгнал, защото се ядоса, че съм при Владо и помпата беше пред мене, а ти твърдеше, че помпата вече я монтираш. И когато ти казах по телефона, спри с тия циркове, защото помпата е пред мене и няма как в момента да я монтираш, тогава ти каза, че ще изкараш колата навън, както е свалена помпата и ще ме оставиш да се оправям както си знам, след това като отидох до гаража ти, ти вече беше се заключил и изгасил осветлението, та с голем зор накрая се съгласи да отключиш, взехме помпата от Владо и започна да я монтираш и т.н. и т.н., „филма“ вече стана много дълъг, за това спирам до тук.
Драги съфорумци, които бихте ме обвинили в многото писане, само ще кажа, че ако сте забелязали, от няколко дена пиша само за да отговарям на въпросите на Брум и нападките на Вальо.
Re: Голямо благодаря на Дани от Монтана
Bora99 написа:Ventoman написа:Драги съфорумци, които бихте ме обвинили в многото писане, само ще кажа, че ако сте забелязали, от няколко дена пиша само за да отговарям на въпросите на Брум и нападките на Вальо.
Остави ги колега..на повечето хора им е ясно,че не си измисляш тая история , Вентомана по гръб няма да падне,ще върти, ще суче и пак ще твърди ,че е прав/явно си е такъв,въртелив/..
Последна промяна от radotom на Сря 29 авг 2012 8:00, променено общо 1 път.
Причина: Първия, спечелил си предупреждение. Ще има и още щастливци
Причина: Първия, спечелил си предупреждение. Ще има и още щастливци
-
- Мнения: 3529
- Регистриран на: Съб 07 май 2005 3:05
- Автомобил: Golf Mk4
- Двигател: AGU
- Местоположение: София
Re: Голямо благодаря на Дани от Монтана
Само дето тука аз специално ходих да питам 3ти лица и се оказва, че в историята на Bora99 има разминавания. Вальо може нещо да скътава, но и Сергей (Bora99) скътава.
Re: Голямо благодаря на Дани от Монтана
brum написа:Само дето тука аз специално ходих да питам 3ти лица и се оказва, че в историята на Bora99 има разминавания. Вальо може нещо да скътава, но и Сергей (Bora99) скътава.
Брум, тъкмо мислех да ти пращам номера на електромагнитния клапан на авансатора, както поиска за да ме компенсираш със 100 лева, но поредния ти пост да ти кажа честно ме отказа. Кой знае какви ще ги измислиш и ще ме обвиняваш после. Впрочем аз на лични преди 3 или 4 дни ти отговорих, че за този авансатор не искам да ми даваш никакви пари, защото ти нямаш вина в случая, предполагам че няма да го отречеш това.
Зададе ми десетки уточняващи въпроси, на всичките ти отговорих изчерпателно, но продължаваш да твърдиш, че нещо си измислям. Бих те попитал в какво точно пак се съмняваш, но темата стана вече отегчителна, повтарям едно и също и ти отново и отново ме питаш нещо, което съм го казал нееднократно.
-
- Мнения: 3529
- Регистриран на: Съб 07 май 2005 3:05
- Автомобил: Golf Mk4
- Двигател: AGU
- Местоположение: София
Re: Голямо благодаря на Дани от Монтана
Добре, как да мисля, като Владо казва едно, а ти казваш друго? Между другото отидох там защото се съмнява и във Вальо. Обаче се оказа, че не е било необходимо. На практика с тази история ти успя да разклатиш доверието ми в него!
Аз пак казвам - авансатора ако отговаря на моята помпа (от 1.9TDI Пасат, 110кс, 99та година, номера е долу в гаража и не мога да го кажа така, но започва с 0 460 404 ххх) ще си го взема. Ако не отговаря - може да се окаже, че този дето ти е на колата е моят.
Каталозите на Bosch не са скрити, всеки с малко акъл ще успее да провери кой номер авансатор отговаря на твоята и на моята помпа. Ако те съмнява дай номерата на двата авансатора и на помпата ти (пак започва така).
Пак казвам - окаже ли се, че авансатора отговаря на корпуса на моята помпа си го вземам безусловно. Разбира се след това ще проверя дали работи и силно се надявам да работи.
Даже съм излгал за едно нещо по-нагоре - корпусът на моята помпа не е в гаража ми, а е все още на пасата. Тъкмо със снимка ще мога да докажа кой точно е номера на моята помпа. Както писах в началото - помпата ми беше свалена и всичко в нея подменено с вътрешностите на друга помпа. Но корпуса си ми остана, защото другият корпус не е за моята кола.
И да доуточня - под авансатор имам в предвид електромагнитният клапан на авансатора.
Относно комуникацията на лични от преди 3-4 дни - предложих ти да си взема авансатора за тези 100лв които си поискал вторият път от Вальо. Ти каза, че не би било честно спрямо мен, защото нямам вина в цялата история. Да, писахме си ги тези неща, потвърждавам. Казал съм нещо, а аз от казана дума не се отмятам.
Аз пак казвам - авансатора ако отговаря на моята помпа (от 1.9TDI Пасат, 110кс, 99та година, номера е долу в гаража и не мога да го кажа така, но започва с 0 460 404 ххх) ще си го взема. Ако не отговаря - може да се окаже, че този дето ти е на колата е моят.
Каталозите на Bosch не са скрити, всеки с малко акъл ще успее да провери кой номер авансатор отговаря на твоята и на моята помпа. Ако те съмнява дай номерата на двата авансатора и на помпата ти (пак започва така).
Пак казвам - окаже ли се, че авансатора отговаря на корпуса на моята помпа си го вземам безусловно. Разбира се след това ще проверя дали работи и силно се надявам да работи.
Даже съм излгал за едно нещо по-нагоре - корпусът на моята помпа не е в гаража ми, а е все още на пасата. Тъкмо със снимка ще мога да докажа кой точно е номера на моята помпа. Както писах в началото - помпата ми беше свалена и всичко в нея подменено с вътрешностите на друга помпа. Но корпуса си ми остана, защото другият корпус не е за моята кола.
И да доуточня - под авансатор имам в предвид електромагнитният клапан на авансатора.
Относно комуникацията на лични от преди 3-4 дни - предложих ти да си взема авансатора за тези 100лв които си поискал вторият път от Вальо. Ти каза, че не би било честно спрямо мен, защото нямам вина в цялата история. Да, писахме си ги тези неща, потвърждавам. Казал съм нещо, а аз от казана дума не се отмятам.
Последна промяна от brum на Вто 28 авг 2012 21:41, променено общо 2 пъти.
- ivankov
- Мнения: 756
- Регистриран на: Пон 23 юли 2007 11:08
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Голямо благодаря на Дани от Монтана
Bora99 написа:Ventoman написа:Специално Ванката в неделя каза че е на 10 000 и че като си толкова нагал ще иска да му я платиш като втора употреба. На теб на колко хиляди ти е казал не знам !!!
Е, как не знаеш какво е казал Ванката, като ти беше там, нали този разговор се случи след като счупи законтрящата ролка, а беше вече късно, някъде към 10 ли или 11 часа вечерта, и Ванката каза отивам до вкъщи, имам такава ролка, защото смених агренажа, колата му е Голф 4-ка. Това се случи при първия ремонт на помпата, когато започна да я качваш. Бих и описал цирка, който направи като се заключи в гаража и изгаси осветлението, като си мълчеше за да си помисля, че си тръгнал, защото се ядоса, че съм при Владо и помпата беше пред мене, а ти твърдеше, че помпата вече я монтираш. И когато ти казах по телефона, спри с тия циркове, защото помпата е пред мене и няма как в момента да я монтираш, тогава ти каза, че ще изкараш колата навън, както е свалена помпата и ще ме оставиш да се оправям както си знам, след това като отидох до гаража ти, ти вече беше се заключил и изгасил осветлението, та с голем зор накрая се съгласи да отключиш, взехме помпата от Владо и започна да я монтираш и т.н. и т.н., „филма“ вече стана много дълъг, за това спирам до тук.
Драги съфорумци, които бихте ме обвинили в многото писане, само ще кажа, че ако сте забелязали, от няколко дена пиша само за да отговарям на въпросите на Брум и нападките на Вальо.
да разнища спора с ролката дето дадох на бора99(така го наричам защото не му знам истинското име)ако трябва да сме точни ролката е точно на 24 000км.
но не това най-важно понеже оптяжната ролка на бората беше счупено палчето което законтря към гърба ,варианта беше нова а това означава ,че колата щеше да му остане още един ден при нас той трябваше да седи още един ден в софия реших да му дам мойта ролка която е запазих защото е сравнитено рапазена.
не съм му я дал за да компесирам неговата счупена а за да може да му досъберем колата и да си пътува защото часа беше около 22.00ч.
ролката съм му я подарил и не е вкючвана в цената му за ремонта на помпата нека да потвърди?
Re: Голямо благодаря на Дани от Монтана
brum написа:Аз пак казвам - авансатора ако отговаря на моята помпа (от 1.9TDI Пасат, 110кс, 99та година, номера е долу в гаража и не мога да го кажа така, но започва с 0 460 404 ххх) ще си го взема. Ако не отговаря - може да се окаже, че този дето ти е на колата е моят.
Каталозите на Bosch не са скрити, всеки с малко акъл ще успее да провери кой номер авансатор отговаря на твоята и на моята помпа. Ако те съмнява дай номерата на двата авансатора и на помпата ти (пак започва така).
BOSCH - 0281002218
-
- Мнения: 84
- Регистриран на: Нед 21 ное 2010 20:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Голямо благодаря на Дани от Монтана
Страхотна тема !!!Браво.
Останах с впечатлението ,че Брум и Вентоман май са много близки приятелки!
Чудят се кой кого да опази и как да излъжат,пък вече и пари даже дават за това.
Имат късмет и двамата ,че не са попаднали на някой хахав да им
напляска дупетата сладки. 
Останах с впечатлението ,че Брум и Вентоман май са много близки приятелки!



Чудят се кой кого да опази и как да излъжат,пък вече и пари даже дават за това.

Имат късмет и двамата ,че не са попаднали на някой хахав да им


Последна промяна от radotom на Сря 29 авг 2012 8:01, променено общо 1 път.
Причина: Честито, втория с предупреждение в темата
Причина: Честито, втория с предупреждение в темата
Re: Голямо благодаря на Дани от Монтана
ivankov написа:Bora99 написа:Ventoman написа:
да разнища спора с ролката дето дадох на бора99(така го наричам защото не му знам истинското име)ако трябва да сме точни ролката е точно на 24 000км.
но не това най-важно понеже оптяжната ролка на бората беше счупено палчето което законтря към гърба ,варианта беше нова а това означава ,че колата щеше да му остане още един ден при нас той трябваше да седи още един ден в софия реших да му дам мойта ролка която е запазих защото е сравнитено рапазена.
не съм му я дал за да компесирам неговата счупена а за да може да му досъберем колата и да си пътува защото часа беше около 22.00ч.
ролката съм му я подарил и не е вкючвана в цената му за ремонта на помпата нека да потвърди?
Да, така беше, като го попитах за парите той каза, подарявам ти я. Но тъй като ми стана неудобно, защото все пак това беше един жест към мен, настоях да ми каже някакви пари, но той махна с ръка и вика, спокойно, ние с Вальо ще се оправим. Ванката и Владо помпаджията са от хората, които няма да те излъжат и можеш да разчиташ на тях, в това се убедих многократно. Ванка благодаря ти още веднъж за жеста!
-
- Мнения: 3529
- Регистриран на: Съб 07 май 2005 3:05
- Автомобил: Golf Mk4
- Двигател: AGU
- Местоположение: София
Re: Голямо благодаря на Дани от Монтана
Bora99 написа:BOSCH - 0281002218
Днес или утре ще ходя към колата ми (в сервиз е). Като ида там ще видя номерът. Та примерно до четвъртък трябва да има информация дали това е моят клапан.
Bora99 написа:Ванката и Владо помпаджията са от хората, които няма да те излъжат и можеш да разчиташ на тях, в това се убедих многократно. Ванка благодаря ти още веднъж за жеста!
Съгласен съм. Владо обаче каза неща които се разминаха с тези дето ти ги казваш. Ванката също може да каже дали историята ти е вярна или има разминаване.
Re: Голямо благодаря на Дани от Монтана
brum написа:Съгласен съм. Владо обаче каза неща които се разминаха с тези дето ти ги казваш. Ванката също може да каже дали историята ти е вярна или има разминаване.
С риск да сме досадили на хората ще те питам в кои неща историята се разминава? Не ти пиша на лични, защото не искам съфорумците да останат с впечатление, че си измислям. Кажи конкретно кое нещо Владо ти е казал и то се е разминало с написаното до тук от мен, а също и Ванката. Надявам се да бъдат коректни, въпреки, че работят заедно с Вальо, а с мен едва ли повече ще се видят.
-
- Мнения: 3529
- Регистриран на: Съб 07 май 2005 3:05
- Автомобил: Golf Mk4
- Двигател: AGU
- Местоположение: София
Re: Голямо благодаря на Дани от Монтана
Писах по-горе. Четири точки.
Цените които ти каза и които Владо каза са различни. Помоли ме да не ги коментирам, но рискувайки да ми се сърдят после на мен ще споделя. Не виждам друг начин да ти обясня къде е разминаването в твоята и неговата история.
1) Кратки примери - Бутало - 50 (вече с 1-2 лева отгоре), но не 30лв.
2) Владо каза, че май е имало и втулки, но не е на 100% сигурен. Случката е на повече от година и тогава не е водел документация за такива помпи. Та втулките са ~35лв. Допълнително поставянето им качва цената. Владо не съм го питал изрично за това, но Вальо спомена, че е 50лв само монтажа на тези втулки. Няма как да докажа, че втулките са били сменяни, но при все, че Владо казва, че по-скоро е имало, а Вальо твърди, че е имало - склонен съм да приема, че втулки е имало.
3) Семеринг на оста - 12лв.
4) Гарнитури - в най-добрият случай 20 и няколко лева.
5) Труда - според зависи. Той може и да е 80лв, но в него не са включени допълнителните неща като поставянето на втулките. Та 80лв може да е стартовата цена на труда ако помпата Владо не я е качвал на стенд. От разговора ми с него останах с впечатление, че я е качвал за да се премери корпусното налягане, а това означава, че труда отива още нагоре.
Разлика между 130лв и сумата по-горе трябва да се вижда с просто око. Минимум два пъти разминаване. Не казвам, че ти лъжеш за тези неща, по-скоро предполагам, че нещо не си разбрал в цялата история. Но е редно когато отправяш такива обвинения да си сигурен в нещата които твърдиш. Ако авансатора който ми даваш не отговаря на моята помпа (или на тази помпа от която съм вземал части за ъпгрейд на моята, нейният номер и сега мога да го кажа - 0 460 414 987) ще е ясно, че не е моят. Ако обаче отговаря - ще приема, че просто някой неща не са ти били съвсем ясни и от там е тръгнала историята.
И пак казвам - Владо не помни на 100% историята с ремонтите по помпата ти. Но нещата който твърди са много по-близо до нещата които Вальо казва отколкото до тези които ти твърдиш.
На Вальо отношението не исках да го коментирам, но и той има криви моменти. Не е коректно 4 дни да казваш, че работата ще стане днес и ти 4 дни да откараш в сервиза с надеждата помпата да се качи на колата и да си тръгнеш с нея (поне така разбрах от твърденията ти). Не е също коректно да се разберете да се видите в даден ден и той да не успее да ти обърне внимание - това са проблеми свързани с организацията на работата му (за това няма какво да разбирам, защото бях там). Т'ва с криенето в гаража не го коментирам. Ама щом е имало светната лампа е бил късен часът (можеш да споделиш за часа ако помниш). Явно си накарал Вальо да работи по нощите и ми се струва нормално да се е дърпал (но некоректно заключвайки се в гаража, правилно би постъпил да каже, че часа е късен и за днес е приключил). Но на фона на това как се опитваш да покажеш, че товари клиентите проблемите дадени като пример са ... несериозни. А когато става дума за спешна работа съм виждал на какво е способен и как отваря сервиза по изгрев слънце. Явно в твоят случай нещо е куцало.
Цените които ти каза и които Владо каза са различни. Помоли ме да не ги коментирам, но рискувайки да ми се сърдят после на мен ще споделя. Не виждам друг начин да ти обясня къде е разминаването в твоята и неговата история.
1) Кратки примери - Бутало - 50 (вече с 1-2 лева отгоре), но не 30лв.
2) Владо каза, че май е имало и втулки, но не е на 100% сигурен. Случката е на повече от година и тогава не е водел документация за такива помпи. Та втулките са ~35лв. Допълнително поставянето им качва цената. Владо не съм го питал изрично за това, но Вальо спомена, че е 50лв само монтажа на тези втулки. Няма как да докажа, че втулките са били сменяни, но при все, че Владо казва, че по-скоро е имало, а Вальо твърди, че е имало - склонен съм да приема, че втулки е имало.
3) Семеринг на оста - 12лв.
4) Гарнитури - в най-добрият случай 20 и няколко лева.
5) Труда - според зависи. Той може и да е 80лв, но в него не са включени допълнителните неща като поставянето на втулките. Та 80лв може да е стартовата цена на труда ако помпата Владо не я е качвал на стенд. От разговора ми с него останах с впечатление, че я е качвал за да се премери корпусното налягане, а това означава, че труда отива още нагоре.
Разлика между 130лв и сумата по-горе трябва да се вижда с просто око. Минимум два пъти разминаване. Не казвам, че ти лъжеш за тези неща, по-скоро предполагам, че нещо не си разбрал в цялата история. Но е редно когато отправяш такива обвинения да си сигурен в нещата които твърдиш. Ако авансатора който ми даваш не отговаря на моята помпа (или на тази помпа от която съм вземал части за ъпгрейд на моята, нейният номер и сега мога да го кажа - 0 460 414 987) ще е ясно, че не е моят. Ако обаче отговаря - ще приема, че просто някой неща не са ти били съвсем ясни и от там е тръгнала историята.
И пак казвам - Владо не помни на 100% историята с ремонтите по помпата ти. Но нещата който твърди са много по-близо до нещата които Вальо казва отколкото до тези които ти твърдиш.
На Вальо отношението не исках да го коментирам, но и той има криви моменти. Не е коректно 4 дни да казваш, че работата ще стане днес и ти 4 дни да откараш в сервиза с надеждата помпата да се качи на колата и да си тръгнеш с нея (поне така разбрах от твърденията ти). Не е също коректно да се разберете да се видите в даден ден и той да не успее да ти обърне внимание - това са проблеми свързани с организацията на работата му (за това няма какво да разбирам, защото бях там). Т'ва с криенето в гаража не го коментирам. Ама щом е имало светната лампа е бил късен часът (можеш да споделиш за часа ако помниш). Явно си накарал Вальо да работи по нощите и ми се струва нормално да се е дърпал (но некоректно заключвайки се в гаража, правилно би постъпил да каже, че часа е късен и за днес е приключил). Но на фона на това как се опитваш да покажеш, че товари клиентите проблемите дадени като пример са ... несериозни. А когато става дума за спешна работа съм виждал на какво е способен и как отваря сервиза по изгрев слънце. Явно в твоят случай нещо е куцало.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot], licho58 и 51 госта