Проблем с турбо конверсия на Г60 за триене

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
devil_666_87
Мнения: 80
Регистриран на: Пет 20 ное 2009 22:12
Автомобил: Vw Passat B3 G60 Syncro
Двигател: 1.8 G60
Местоположение: Plovdiv

Re: Проблем с турбо конверсия на Г60

Мнениеот devil_666_87 » Пет 17 авг 2012 22:30


miro_hack написа:Така е колега освен хардуера,настройка си иска и софтуера на автомобила.Бих те насочилкъм kasapina -ул.Остромила,много народен човек и никога няма да му омръзне да ти обяснява нещата за които го питаш и незнаеш. Според мен си точно за него.



Трябва да намина през там тогава да видим кво ша стане :)




Потребителски аватар
devil_666_87
Мнения: 80
Регистриран на: Пет 20 ное 2009 22:12
Автомобил: Vw Passat B3 G60 Syncro
Двигател: 1.8 G60
Местоположение: Plovdiv

Re: Проблем с турбо конверсия на Г60

Мнениеот devil_666_87 » Сря 29 авг 2012 17:42


А ако сложа пак Г60 компресора с по малка ролка да надува до към 1 бар къкво мислите ??? Тогава пак ли трябва настройка ??? Или съвет за някой по добър компресор


Потребителски аватар
miro_hack
Мнения: 517
Регистриран на: Пет 03 сеп 2010 23:17
Автомобил: Golf 2 KR ITB + Passat 7
Двигател: Cffb

Re: Проблем с турбо конверсия на Г60

Мнениеот miro_hack » Сря 29 авг 2012 20:49


Теоретично зависи сензора ти до колко отчита,но също така трудно ще прецениш точно колко по-малка ролка да сложиш за да влезеш в дадени граници.Незнам също така и с оборотите на компресора дали няма да има проблем.
Общо взето,ако нямаш пари 2-3хилки за силов не разваляй PG-то ;)


Потребителски аватар
pe6kata
VW експерт
VW експерт
Мнения: 3009
Регистриран на: Чет 24 май 2007 16:49
Автомобил: passat corrado
Двигател: AAA и АBV turbo
Местоположение: Елхово

Re: Проблем с турбо конверсия на Г60

Мнениеот pe6kata » Сря 29 авг 2012 21:21


то това е тунинга на пг-то с компресор- чип, малка шайба и генерация. На 0.9 бара.

вземи почети малко и си изясни какво искаш


Потребителски аватар
Garchev
Мнения: 284
Регистриран на: Съб 28 юни 2008 10:37
Автомобил:
Двигател:

Re: Проблем с турбо конверсия на Г60

Мнениеот Garchev » Чет 30 авг 2012 9:30


Също така, не знам дали знаеш, но ако компресора не си го сервизирал, малката шайба няма да му се отрази изобщо добре :!: При ползване с малка шайба принципно трябва да се скъси и интервала на обслужване (ремък, семеринги, грес)


Потребителски аватар
devil_666_87
Мнения: 80
Регистриран на: Пет 20 ное 2009 22:12
Автомобил: Vw Passat B3 G60 Syncro
Двигател: 1.8 G60
Местоположение: Plovdiv

Re: Проблем с турбо конверсия на Г60

Мнениеот devil_666_87 » Чет 30 авг 2012 18:09


Ами аз си мислех за нещо по различно за това обслужването нямаше да е проблем смисал че искам да е с няква подобна ролка като на компресора на климатика и да се включва само когато аз искам такава ми е идеята а през другото време да си го карам икономично на гасчица :mrgreen:


Потребителски аватар
sando_jilata
Мнения: 197
Регистриран на: Пет 25 мар 2011 1:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: vraca

Re: Проблем с турбо конверсия на Г60

Мнениеот sando_jilata » Чет 30 авг 2012 23:16


Колега извини ме,но ще ползвам твоята тема за един въпрос за моята кола. :bowdown
Карам голф 1 кабрио с двигател 1.8 мех.ин. кода на двигателя е ДХ,та един приятел ми дава турбо от някаква бензинова кола(каза ми че е от VW).Въпроса ми е какво се прави,кото нямам компютър,а не знам какво е ЕКУ и мап сензор и аз имам ли такива?


Потребителски аватар
Garchev
Мнения: 284
Регистриран на: Съб 28 юни 2008 10:37
Автомобил:
Двигател:

Re: Проблем с турбо конверсия на Г60

Мнениеот Garchev » Пет 31 авг 2012 18:22


devil_666_87 написа:Ами аз си мислех за нещо по различно за това обслужването нямаше да е проблем смисал че искам да е с няква подобна ролка като на компресора на климатика и да се включва само когато аз искам такава ми е идеята а през другото време да си го карам икономично на гасчица :mrgreen:

Ако си замислил някаква такава интервенция просто :screwy Щом искаш да караш на газ, не се качвай на G60 :idea:

sando_jilata написа:Колега извини ме,но ще ползвам твоята тема за един въпрос за моята кола. :bowdown
Карам голф 1 кабрио с двигател 1.8 мех.ин. кода на двигателя е ДХ,та един приятел ми дава турбо от някаква бензинова кола(каза ми че е от VW).Въпроса ми е какво се прави,кото нямам компютър,а не знам какво е ЕКУ и мап сензор и аз имам ли такива?

Човече, карай си колата и не се занимавай с глупости! Това, което си намислил става, но не с какви да е части, които ги има някой приятел и не ги ползва :idea: Идеята за турбиниране на двигател с механична инжекция е просто абсурдна. Мирише ми на 4 цифрена сума death


Потребителски аватар
devil_666_87
Мнения: 80
Регистриран на: Пет 20 ное 2009 22:12
Автомобил: Vw Passat B3 G60 Syncro
Двигател: 1.8 G60
Местоположение: Plovdiv

Re: Проблем с турбо конверсия на Г60

Мнениеот devil_666_87 » Пет 31 авг 2012 18:32


Garchev написа:
devil_666_87 написа:Ами аз си мислех за нещо по различно за това обслужването нямаше да е проблем смисал че искам да е с няква подобна ролка като на компресора на климатика и да се включва само когато аз искам такава ми е идеята а през другото време да си го карам икономично на гасчица :mrgreen:

Ако си замислил някаква такава интервенция просто :screwy Щом искаш да караш на газ, не се качвай на G60 :idea:

Напротив карам си г60-то на гас и хич не ми дреме с тея цени на бензина особенно :wink: Кое му е лошото немога да разбера само :? Караш си ежедневката икономично на гас а като искаш нещо по екстремно просто включваш на бензин и с помоща на няколко релета и клапи ежедневката се превръща в бегачка :twisted:


Потребителски аватар
devil_666_87
Мнения: 80
Регистриран на: Пет 20 ное 2009 22:12
Автомобил: Vw Passat B3 G60 Syncro
Двигател: 1.8 G60
Местоположение: Plovdiv

Re: Проблем с турбо конверсия на Г60

Мнениеот devil_666_87 » Нед 02 сеп 2012 20:21


Айде днес съединитела са предаде на цяло :? Утре я чака разглобяване а след това нов съединител най вероятно от вр6


Потребителски аватар
devil_666_87
Мнения: 80
Регистриран на: Пет 20 ное 2009 22:12
Автомобил: Vw Passat B3 G60 Syncro
Двигател: 1.8 G60
Местоположение: Plovdiv

Re: Проблем с турбо конверсия на Г60

Мнениеот devil_666_87 » Чет 06 сеп 2012 17:15


Има ли разлика между съединителя на пасат вр6 и голф вр6 и на мене кой ще ми пасне че утре трябва да купувам ???


Потребителски аватар
pe6kata
VW експерт
VW експерт
Мнения: 3009
Регистриран на: Чет 24 май 2007 16:49
Автомобил: passat corrado
Двигател: AAA и АBV turbo
Местоположение: Елхово

Re: Проблем с турбо конверсия на Г60 за триене

Мнениеот pe6kata » Чет 22 ное 2012 6:42


Няма значение.


Последно избутана от devil_666_87 на Чет 22 ное 2012 6:42.



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 19 госта