Може ли да има негативни последствия след слагане на кулер??
- pasajero
- Мнения: 42
- Регистриран на: Чет 28 сеп 2006 11:54
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Мисля че намерих подходящите тръби, от складовете за алуминиева дограма има алуминиеви тръби с размер кололо 50мм и леки и тънкостенни а на всичкото отгоре са и евтини килото е под 10лв.Остава само огъването.Ако някой знае къде във Варна могат да я свършат тази работа моля да ми каже. Що се отнася до налягането в моето турбо не превишава 8,5.Незнам дали е малко ама това е .благодаря за изказаните мнения на всички
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
- TDI-RS
- Мнения: 679
- Регистриран на: Пет 01 сеп 2006 18:21
- Автомобил: RS TDI
- Двигател: V6 TDI
- Местоположение: Ловеч
определено 0.6 бара е доста малко налягане за и без това малката турбина, по - скоро добре би звучало нещо от рода на 1.0 - 1.2 бара.
освен това тръби със сечение 55 мм. са ненужно големи. това не ти е бензинова кола с 300+ катъра, затова се ограничи някъде на 45 - 50 мм. широките тръби и големият по обем кулер само ще ти увеличат турбо лагът.
освен това тръби със сечение 55 мм. са ненужно големи. това не ти е бензинова кола с 300+ катъра, затова се ограничи някъде на 45 - 50 мм. широките тръби и големият по обем кулер само ще ти увеличат турбо лагът.
- MTBiker
- Мнения: 5
- Регистриран на: Нед 12 ное 2006 10:36
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
- Контакти:
На пръв поглед какви последствия може да има от един охлаждащ въздуха радиатор? - ами само добри естествено! Да ама не е баш така!!! защото AAZ на външен вид може и да е същия като Z1 ама Z1 отвътре е доста по подсилен например клапаните на AAZ ако не се лъжа са 7мм. a на Z1 са 8мм. ААZ заводско е направен да работи без кулер и всичко е изчислена да работи на определена температура и като сложиш кулер се променя температурата на входящия въздух а от там и топлинното разширение на отделните детайли. Например аз си сложих intercooler преди около 2 месеца и се радвах на това как тромавата ми туробо печка се набираше на 4 и 5-та предавка (на по низките 1-ва и 2-ра почти нямаше разлика даже беше по тромава от преди защото обема който трябваше да напомпи турбинката се беше увеличил доста и тя несварваше да го напълни за времето за което се изпълваше оборотомера на тези предавки).Та радоста ми беше около 2000км. после започна някакво леко чатъркане от клапаните и повдигачите и един път като се пребирах от София на 30км от Варна двигателя просто спря (беше се счупил 1 клапан и всичко в този целиндър стана на кайма) сега си търся двигател без главата тъй както ремонта на стария излиза повече отколкото да си намеря нов, а без глава защото старата ми я завариха за около 200лв, и сега немога да я позная.
P.S. така че си правете изводите преди да слагате intercooler на двигател непредвиден за това!!!
Ако някой знае каде има ААZ без глава и в добро състояние да се обажда!
P.S. така че си правете изводите преди да слагате intercooler на двигател непредвиден за това!!!
Ако някой знае каде има ААZ без глава и в добро състояние да се обажда!
Последна промяна от MTBiker на Нед 12 ное 2006 13:48, променено общо 2 пъти.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 67 госта