Може ли да има негативни последствия след слагане на кулер??

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
pasajero
Мнения: 42
Регистриран на: Чет 28 сеп 2006 11:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот pasajero » Сря 01 ное 2006 12:54


Мисля че намерих подходящите тръби, от складовете за алуминиева дограма има алуминиеви тръби с размер кололо 50мм и леки и тънкостенни а на всичкото отгоре са и евтини килото е под 10лв.Остава само огъването.Ако някой знае къде във Варна могат да я свършат тази работа моля да ми каже. Що се отнася до налягането в моето турбо не превишава 8,5.Незнам дали е малко ама това е .благодаря за изказаните мнения на всички




Потребителски аватар
don hose
Мнения: 568
Регистриран на: Сря 28 юни 2006 15:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Шумен

Мнениеот don hose » Сря 01 ное 2006 14:14


8,5 какво :shock


Потребителски аватар
TDI-RS
Мнения: 679
Регистриран на: Пет 01 сеп 2006 18:21
Автомобил: RS TDI
Двигател: V6 TDI
Местоположение: Ловеч

Мнениеот TDI-RS » Сря 01 ное 2006 18:25


don hose написа:8,5 какво :shock


най - вероятно е 8.5 psi, което си е слаба работа

ако пък е в барове - сигърно става въпрос за нещо от порядъка на 0.85 бара


Потребителски аватар
pasajero
Мнения: 42
Регистриран на: Чет 28 сеп 2006 11:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот pasajero » Чет 02 ное 2006 11:21


Грешката е моя, 0.8-0.85 и ми се струват малко май и освен това накрая малко пада налягането но майстора каза че било в нормите, сечението на тръбите на турбото са около 55мм.Какви са в същност нормите??някой знае ли?


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Чет 02 ное 2006 12:00


0.6-0.8.Демек твойто е перфектно :lol:


Потребителски аватар
TDI-RS
Мнения: 679
Регистриран на: Пет 01 сеп 2006 18:21
Автомобил: RS TDI
Двигател: V6 TDI
Местоположение: Ловеч

Мнениеот TDI-RS » Пет 03 ное 2006 0:54


определено 0.6 бара е доста малко налягане за и без това малката турбина, по - скоро добре би звучало нещо от рода на 1.0 - 1.2 бара.

освен това тръби със сечение 55 мм. са ненужно големи. това не ти е бензинова кола с 300+ катъра, затова се ограничи някъде на 45 - 50 мм. широките тръби и големият по обем кулер само ще ти увеличат турбо лагът.


Потребителски аватар
pasajero
Мнения: 42
Регистриран на: Чет 28 сеп 2006 11:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот pasajero » Пет 03 ное 2006 10:27


Имах предвид че на турбото ми сега са толкова входа и изхода около 50мм, а как мога да си вдигна малко налягането? само от клапана става ли? или по-добре да не го закачам?


Потребителски аватар
don hose
Мнения: 568
Регистриран на: Сря 28 юни 2006 15:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Шумен

Мнениеот don hose » Пет 03 ное 2006 12:59


На 1,2 ще има проблеми.Тръбите са ок.


kinjal
Мнения: 20
Регистриран на: Сря 08 фев 2006 22:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот kinjal » Нед 12 ное 2006 9:32


По добре не пипай турбото,просто си монтирай кулера и пей


Потребителски аватар
MTBiker
Мнения: 5
Регистриран на: Нед 12 ное 2006 10:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот MTBiker » Нед 12 ное 2006 12:27


На пръв поглед какви последствия може да има от един охлаждащ въздуха радиатор? - ами само добри естествено! Да ама не е баш така!!! защото AAZ на външен вид може и да е същия като Z1 ама Z1 отвътре е доста по подсилен например клапаните на AAZ ако не се лъжа са 7мм. a на Z1 са 8мм. ААZ заводско е направен да работи без кулер и всичко е изчислена да работи на определена температура и като сложиш кулер се променя температурата на входящия въздух а от там и топлинното разширение на отделните детайли. Например аз си сложих intercooler преди около 2 месеца и се радвах на това как тромавата ми туробо печка се набираше на 4 и 5-та предавка (на по низките 1-ва и 2-ра почти нямаше разлика даже беше по тромава от преди защото обема който трябваше да напомпи турбинката се беше увеличил доста и тя несварваше да го напълни за времето за което се изпълваше оборотомера на тези предавки).Та радоста ми беше около 2000км. после започна някакво леко чатъркане от клапаните и повдигачите и един път като се пребирах от София на 30км от Варна двигателя просто спря (беше се счупил 1 клапан и всичко в този целиндър стана на кайма) сега си търся двигател без главата тъй както ремонта на стария излиза повече отколкото да си намеря нов, а без глава защото старата ми я завариха за около 200лв, и сега немога да я позная.

P.S. така че си правете изводите преди да слагате intercooler на двигател непредвиден за това!!!

Ако някой знае каде има ААZ без глава и в добро състояние да се обажда!

Последна промяна от MTBiker на Нед 12 ное 2006 13:48, променено общо 2 пъти.


Потребителски аватар
juve
Мнения: 2255
Регистриран на: Вто 07 мар 2006 22:43
Автомобил: Pasat B3-Seat Leon TDI
Двигател: AAZ - ALH
Местоположение: Пловдив

Мнениеот juve » Нед 12 ное 2006 12:29


0.6-0.8.Демек твойто е перфектно Laughing

за AAZ то такова налягане е за пеене и пиене ( от кеф) :D



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 67 госта