дайте съвет за избор на Голф 4 ТДИ.
- RoadRunner
- Мнения: 4117
- Регистриран на: Сря 26 ное 2008 19:32
- Автомобил: VW Golf
- Двигател: ASZ 2003
- Местоположение: София
Re: дайте съвет за избор на Голф 4 ТДИ.
90% от тия дето хранят ПД сигурно и не са се возили на такива.... 131кс си мачка без проблем 110кс + Брезелски чип.. Ако си я караш с хубава нафта и си я поддържаш както трябва няма да имаш никакви ядове 
- hooligan_sk
- Модератор

- Мнения: 7868
- Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
- Автомобил: GLC X254 + Golf MKV GTI
- Двигател: EA113
- Местоположение: София
Re: дайте съвет за избор на Голф 4 ТДИ.
ПД мотора си върви точно колкото му е мощноста, роторните помпи също, КР също... За мен ПД е доста груб и натрапващ се мотор с не особено нисък разход за ТДИ. Мнението ми е на база няколко хиляди км с надлъжен 1,9ТДИ ПД 115кс, първа рег. 02.2008г на около 50 000км. 

- rokera671
- Мнения: 2543
- Регистриран на: Нед 08 мар 2009 12:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: varna
Re: дайте съвет за избор на Голф 4 ТДИ.
А бе Човек ,хареса ли ти нещо брой парите и го взимай!Тука ще чуеш 1000000 мнения и ще се объркаш още повече.На всички по нови коли подръжката е тежка.Всички са капризни към нафта!Това трябва да ти е ясно!
- kijelmi
- Мнения: 117
- Регистриран на: Нед 21 мар 2010 13:13
- Автомобил: Passat R-Line BiTDI
- Двигател: CUAA 2020
- Местоположение: София
Re: дайте съвет за избор на Голф 4 ТДИ.
Freakylol написа:kijelmi написа:Просто като гледам че, оценки на PD правят хора дето карат фритюрници
ми става лошо.
Посъветвайте човека да търси Golf МК2 1.6D защото един комшия ми каза че,
това са най здравите дизели правени някога.
Недей ти става лошо, защото имам и ПД и знам за какво става на въпрос
Колега, и личната ми е ПД и служебната ми е ПД + 50 други служебни ПД.
Е, как с нито една не съм срещал проблеми за които реват по форумите?
На мен си ли да вярвам или на теб?
Това че, ти си уцелил на куц кон не ти дава правото да слагаш всички ПД под един знаменател.
И за дизелите с ГНП има безброй проблеми във форума който, посещаваме.

- kijelmi
- Мнения: 117
- Регистриран на: Нед 21 мар 2010 13:13
- Автомобил: Passat R-Line BiTDI
- Двигател: CUAA 2020
- Местоположение: София
Re: дайте съвет за избор на Голф 4 ТДИ.
rokera671 написа:А бе Човек ,хареса ли ти нещо брой парите и го взимай!Тука ще чуеш 1000000 мнения и ще се объркаш още повече.На всички по нови коли подръжката е тежка.Всички са капризни към нафта!Това трябва да ти е ясно!
Кратко, точно, ясно!!!

Re: дайте съвет за избор на Голф 4 ТДИ.
Докато ходиш по огледи качвай се карай.
В тоя форум никой няма да си признае, че се е прецакал. Българина си е тарикат него никой не може да го метне, той разбира от всичко - автомобили, футбол, жени, политика и т.н. Обърни внимание на отговорите - всички са от типа "моето си е най-хубаво".
Щом Мерцедеса си подхарчва и това е причината за смяна (най-вероятно) ПД не е за теб. Вярно са си големи бегачки, ама и си подхарчват стабилно, а със 130-150 коня под капака си е изкушение на пътя, няма да ти се влачи с 90-100. Ако караш предимно градско тогава пък за какво са ти тия коне. Общо взето по-капризни са горивните им системи на ПД към горивото, а дали са по-хубави или не... всеки си хвали своето не можеш да разбереш.
В тоя форум никой няма да си признае, че се е прецакал. Българина си е тарикат него никой не може да го метне, той разбира от всичко - автомобили, футбол, жени, политика и т.н. Обърни внимание на отговорите - всички са от типа "моето си е най-хубаво".
Щом Мерцедеса си подхарчва и това е причината за смяна (най-вероятно) ПД не е за теб. Вярно са си големи бегачки, ама и си подхарчват стабилно, а със 130-150 коня под капака си е изкушение на пътя, няма да ти се влачи с 90-100. Ако караш предимно градско тогава пък за какво са ти тия коне. Общо взето по-капризни са горивните им системи на ПД към горивото, а дали са по-хубави или не... всеки си хвали своето не можеш да разбереш.
- Freakylol
- Мнения: 927
- Регистриран на: Нед 10 юли 2011 16:55
- Автомобил:
- Двигател: asz++
- Местоположение: Русе
Re: дайте съвет за избор на Голф 4 ТДИ.
kijelmi написа:Freakylol написа:kijelmi написа:Просто като гледам че, оценки на PD правят хора дето карат фритюрници
ми става лошо.
Посъветвайте човека да търси Golf МК2 1.6D защото един комшия ми каза че,
това са най здравите дизели правени някога.
Недей ти става лошо, защото имам и ПД и знам за какво става на въпрос
Колега, и личната ми е ПД и служебната ми е ПД + 50 други служебни ПД.
Е, как с нито една не съм срещал проблеми за които реват по форумите?
На мен си ли да вярвам или на теб?
Това че, ти си уцелил на куц кон не ти дава правото да слагаш всички ПД под един знаменател.
И за дизелите с ГНП има безброй проблеми във форума който, посещаваме.
Да чукна на дърво с моята нямам проблеми откакто я имам, но за сметка на това разхода и е по-висок от на пасата с роторната помпа, говоря така, защото имам много приятели който само се оплакват от техните ПД и все пак то е до това дали ще уцелиш на читав двигател, а не дали самата ПД е скапана.

Re: дайте съвет за избор на Голф 4 ТДИ.
Бре много бързате бе. Да доотговоря
Ако ги печеля за 2-3 дена защо не.
А теми за разходи на дизели:
Тук има И за дизели viewtopic.php?f=59&t=6614
Този двигател, не се монтира на Г4 или по-точно е под друго име viewtopic.php?f=24&t=280354
Абе имаше тема конкретно за дизелите, ама отвори този линк и чети на воля за разходите search.php?keywords=%D1%80%D0%B0%D0%B7%D1%85%D0%BE%D0%B4&terms=all&author=&fid[]=24&sc=1&sf=titleonly&sk=t&sd=d&sr=topics&st=0&ch=300&t=0&submit=%D0%A2%D1%8A%D1%80%D1%81%D0%B5%D0%BD%D0%B5.
vanesto написа:По тази логика, нека тогава всички за да сме в крак с модата, да се нашиваме по 1000лв за една дюза, щото видите ли тя колата много вървяла.
Ако ги печеля за 2-3 дена защо не.
А теми за разходи на дизели:
Тук има И за дизели viewtopic.php?f=59&t=6614
Този двигател, не се монтира на Г4 или по-точно е под друго име viewtopic.php?f=24&t=280354
Абе имаше тема конкретно за дизелите, ама отвори този линк и чети на воля за разходите search.php?keywords=%D1%80%D0%B0%D0%B7%D1%85%D0%BE%D0%B4&terms=all&author=&fid[]=24&sc=1&sf=titleonly&sk=t&sd=d&sr=topics&st=0&ch=300&t=0&submit=%D0%A2%D1%8A%D1%80%D1%81%D0%B5%D0%BD%D0%B5.
- FELIPE
- Мнения: 1740
- Регистриран на: Нед 24 апр 2005 19:51
- Автомобил: VW Bora 2002
- Двигател: ASZ
- Местоположение: Асеновград
Re: дайте съвет за избор на Голф 4 ТДИ.
Не мога да разбера в какво се изразява "капризността" на ПД към горивото,кое и е капризното,зареждам на колонка на която зареждат всички дизели т.е. колонката не е специално за ПД ,е вярно не мога да сложа леко корабно гориво или олио в резервоара,ама аз такива експерименти не бих правил и с Голф 2 1.6Д,а относно разхода,последно зареждах Шел Ви Пауър Дизел за 20 лв.- 6,8 л. нафта на светната лампа в момента съм на 105 км. само градско и лампата още не е светнала
.Относно проблемите,мисля,че ПД страда най-много от проблемите ,които са характерни за всички ТДИ-та-турбина,променлива геометрия,актуатор,маховик,проблемите с дюзите са екзотика(става въпрос за 1.9 ТДИ).
Абе истината в дългосрочен план е в бензинов двигател на газ,колкото и да е икономичен един дизелов двигател цените от 3 лв за литър нафта са убийствени,като мисля,че ще се повишават още...
Абе истината в дългосрочен план е в бензинов двигател на газ,колкото и да е икономичен един дизелов двигател цените от 3 лв за литър нафта са убийствени,като мисля,че ще се повишават още...
- rokera671
- Мнения: 2543
- Регистриран на: Нед 08 мар 2009 12:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: varna
Re: дайте съвет за избор на Голф 4 ТДИ.
Колегите много точно го казаха!Дали ще е ТДИ или ДЦИ или ХДИ ,всички имат рано или късно проблем с турбина ,при някои демпферен маховик ,дюзи.Всичко е цифра!Аз моята кола как я купих?Ами пуснах тема тука като тебе!!11111100000 мнения!!!Както си карах Ивекото и минавам по автосалоните и си видях колата на входа на един салон.Паркирах и отидох .Видях я бегло обаче ми влезе в сърцето!!Прибрах се казах на жена ми и на другият де я купих.Само я запалих без да я карам в сервизи и т.н..Рено меган 1,5 ДЦИ 105 коня.Точно до нея имаше Голф 116 к ПД ,6 степенна кутия !!Нямат нищо общо само това мога да ви кажа!Вече 3000 км и трябва да ви кажа да погледнете и в страни,не е само VW!!!И аз бях като вас!Не само германците правят коли!С най добри чувства към всички колеги!! 

Re: дайте съвет за избор на Голф 4 ТДИ.
FELIPE написа:Не мога да разбера в какво се изразява "капризността" на ПД към горивото...
Няма смисъл да се спори за това, а за бензиновия двигател донякъде си прав, но давай по темата.
-
red.devilll
- Мнения: 1385
- Регистриран на: Чет 23 сеп 2010 21:48
- Автомобил:
- Двигател:
Re: дайте съвет за избор на Голф 4 ТДИ.
rokera671 написа:А бе Човек ,хареса ли ти нещо брой парите и го взимай!Тука ще чуеш 1000000 мнения и ще се объркаш още повече.На всички по нови коли подръжката е тежка.Всички са капризни към нафта!Това трябва да ти е ясно!

-
red.devilll
- Мнения: 1385
- Регистриран на: Чет 23 сеп 2010 21:48
- Автомобил:
- Двигател:
Re: дайте съвет за избор на Голф 4 ТДИ.
velinsl написа:Докато ходиш по огледи качвай се карай.
В тоя форум никой няма да си признае, че се е прецакал. Българина си е тарикат него никой не може да го метне, той разбира от всичко - автомобили, футбол, жени, политика и т.н. Обърни внимание на отговорите - всички са от типа "моето си е най-хубаво".
Щом Мерцедеса си подхарчва и това е причината за смяна (най-вероятно) ПД не е за теб. Вярно са си големи бегачки, ама и си подхарчват стабилно, а със 130-150 коня под капака си е изкушение на пътя, няма да ти се влачи с 90-100. Ако караш предимно градско тогава пък за какво са ти тия коне. Общо взето по-капризни са горивните им системи на ПД към горивото, а дали са по-хубави или не... всеки си хвали своето не можеш да разбереш.
Колко повече харчи колега? Аз със 100 коня и едно магаре заводски+чип(голф4 комби) извънградско със средна скорост по навигация 85,5км сметни го ти че аз нямам толкова мозък в главата съм заредил 58 литра нафта.Колата е зареждана пълна-пълна до капачката.С роторна помпа с тази скорост Може да дойде рекордьора и да видим какъв разход ще даде. По апетитна е ,но не толкова фрапиращо.Не мисля,че ако дадеш 7-8000лв за кола ще го мислиш този лев на 100км пробег.Освем ако не сте решили да карате с 860 оборота за да ви е още по икономична колата.Не ни горят много колите-скъпа ни е нафтата,защото ни е скапана държавата."парите за тези които са работили по 40години са утишли в пътища" е от такива хора страдаме,а не от това,че колите ни горят много.Не съм карал с роторна помпа дизел ,но не мисля,че на това каране ще падне под 4 л нафта.Малко е по-шумен но от тези на неговите години,а не от тези ТДИ-та които за на по 20 години.Ако ми каже някой ,че 1Z е по-тих от ПД евала или ако го има е едно на 1000000.
Колегата да се мята на по-читавата кола пък каквото му се падне това ще поддържа.Все пак си купуваме вързан чувал и всичко е на късмет-дано да го има късмета.Успех с покупката
-
tdi_20yare
- Мнения: 282
- Регистриран на: Съб 05 дек 2009 13:52
- Автомобил: audi a3
- Двигател: asz+brezel
- Местоположение: варна
Re: дайте съвет за избор на Голф 4 ТДИ.
RoadRunner написа:90% от тия дето хранят ПД сигурно и не са се возили на такива.... 131кс си мачка без проблем 110кс + Брезелски чип.. Ако си я караш с хубава нафта и си я поддържаш както трябва няма да имаш никакви ядове
Хахах без проблем, егати комплексарския отговор,но щом имаш 131кс трябва да ти повярваме....И кой е хранил ПД,това че гори повече ли е хранене,или е истина май,наистина Пд върви повече,но не можеш да го сравняваш с кучето 110+брезел,което е по икономичния и правилен вариант,но пък защо трябва 110-ката да върви повече от 131кс,човека може да си я кара стокова 110 и да си му харесва минималния разход...А българската поговорка кеф ценя няма,съм я гледал много пъти след покупка на уж "големия кеф" и по скъпа кола,след това почват мислите,ама това мноо гори,ама тая част мноо скъпа и едни сълзи...Но щом има хора който казват на черното-бяло и си хвалят тяхното няма грижи,нека 110 е по смотан от 131кс ако ще ви е по леко и не толкова комплексно...Пак казвам по сервизите съм виждал много,ама много повече отворени капаци на Пд...
- Freakylol
- Мнения: 927
- Регистриран на: Нед 10 юли 2011 16:55
- Автомобил:
- Двигател: asz++
- Местоположение: Русе
Re: дайте съвет за избор на Голф 4 ТДИ.
velinsl написа:FELIPE написа:Не мога да разбера в какво се изразява "капризността" на ПД към горивото...
Няма смисъл да се спори за това, а за бензиновия двигател донякъде си прав, но давай по темата.
примерно в моя град има 2 бензиностанции само като едната е лукоил и косаня и капризността се изразява в това че и на двете нафтата има доста вода и ако сипа на шкодата си е самоубийство докато на пасата не ме бърка а за да сипвам нафта на шкодата трябва да ида до враца което на 80 км от тук и най близкия град със хубави бензиностанции
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 66 госта
