Подмених по окачването няколко неща, че задните ми амортисьори както бях споделил по-рано замръзваха и колата клякаше сериозно. Положението там откъм противоударни тампони и прахоуловители беше покъртително, та фабричните амортисьори и тампони излязоха от служба.

Спрях се на маслени Bilstein - е няма такава возия, сериозно...


Казанчето на охладителната течност беше много зле - от тъпа добавка от едно време, абе всякакви разни мизерии, свалих го и го почистих и вече си е друга работа да се вижда колко е нивото без проблем. (нямам го изцяло изчистено на снимка, само на среден етап)



Малко преди 177,777 километра хванах колата, че беше почнала да вкарва вода в маслото.
Пак добре, че я хванах много рано и естествено беше наложително да я оправя веднага. Гарнитури на главата, на капака на клапаните, на колекторите, шлайф, гумички и полиране на клапаните, скоби на генрацията, ново масло, маслен филтър и други както си му е реда:



Естествено не можех да я гледам със сцепената броня и сложих нова. Старата ми беше в много лошо състояние, изпочупени елементи в основата - вече няма свински опашки


Паднаха ми едни тънички фланци евтино и тези дни трябва като сменям джантите да ги сложа и тях, но първо ще минат леко освежаване.

Малко по нанагорнище ми дойде всичко, като добавя, че сега ще купувам и летни гуми за Себринг-а, но живи и здрави да сме, сега вече имам възможност да реализирам още 1-2 неща на този етап по външния вид благодарение на колеги, за тях малко по-нататък. Поздрави






- спукаха ми няколко гуми заради престой от една нощ, да са живи и здрави 



, после бронята, но за съжаление не се вижда от размазаната ми снимка от служебната в движение... 












