


Търси се идеалната дизелова всекидневка (Голф 4 1.9 тди)
- tdi fen
- Мнения: 4717
- Регистриран на: Пет 05 юни 2009 19:45
- Автомобил: Skoda Octavia 1U Renault Clio
- Двигател: TDI AGR
- Местоположение: София
Re: Търси се идеалната дизелова всекидневка (Голф 4 1.9 тди)
голф 4 според мен е най-икономичен 90кс AGR защото е с най-малките дюзи
-
- Мнения: 1385
- Регистриран на: Чет 23 сеп 2010 21:48
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Търси се идеалната дизелова всекидневка (Голф 4 1.9 тди)
Cekcu написа:Привет колеги. Другата събота почваме да търсим на братовчед ми Голф 4. Въпроса е кое да изберем. Аз му препоръчах 1.9 110 коня мотора. Той се е заинатил да търсим Пд- 150 коня АРЛ. Спорд него разхода е същия като на 110 коня мотора и градско и изванградско при нормално каране. Аз не съм много сагласен, понеже по мой наблюдения градско АРЛ си харчи 8-9 в София докато АФН 7-7.5. При 20000 км годишно градско ти се вразва разлика от 60 литра което по 2.71 прави 150 лева само от гориво и то градско. Отделно по скъпото обслъжване на Помпа дюзата и изванградското мисля, че пак АФН ще е по-икономичен при скорост от около 130-140. Ама той нещо не е сагласен с разхода. Спорд него харчели еднакво понеже АРЛ имал 6 скорости. А и също така мисли, че АФН е муден бил. Аз не мога да си представя да е муден 110 коня мотор. Аз имам с такъв навъртяни 10000 градско и е супер пъргав. Освен това на помпа дюза мотора маховика и съединитея заедно с турбото излиза доста по скъпо отколкото на АФН. Вие какво бихте ни посъветвали ? Да кажем че кара 20000 градско и 5000 изванградско. Кое да търсиме ? Само тая 6- та скорост му е у главата е*ати балъка е !
Колега и преди ти писах и сега като ще се кара малко тази кола какво е значението колко харчи? Разликата е не повече от 1-1,5 литра.Все пак нали ще купува братовчед ти кола,а не ти какво си му се загрижил колко ще му харчи и дали е 200-300 грама нагоре или на долу и ли 1-2 нагоре или надолу.Той ще си зарежда ,а не ти .Форд Фиеста 1,4 дизела горо много малко или голф2 му предложи да си вземе.
Е такива като теб немога да ги разбера.Човека си е харесал дадена кола ти искаш да го откажеш от нея и да го убедиш да си купи това ,което на теб ти харесва

- Freakylol
- Мнения: 927
- Регистриран на: Нед 10 юли 2011 16:55
- Автомобил:
- Двигател: asz++
- Местоположение: Русе
Re: Търси се идеалната дизелова всекидневка (Голф 4 1.9 тди)
Да и аз го знам, кара на 5та с 60
, иначе по темата аз бих взел 150тката, защото .. си е 150 и си бяга повече няма а аз съм човек който стила му на каране е газ-спирачка и тия 2 лв повече на 100км не са фрапиращи

- веселин
- Мнения: 8226
- Регистриран на: Пет 20 май 2005 18:36
- Автомобил: SkodaFabia 1 sedan
- Двигател: BNM 1.4 TDI-PD 2007
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Търси се идеалната дизелова всекидневка (Голф 4 1.9 тди)
За къв чеп са ви 150 на арл плюс чип до 170 коня да речем в градски условия
от светофар до светофар в София са не повече от 100 метра .... ластици от 0-100 ли ще правите .... или искате икономично да се движите
голямата мощност я искам за извънградско - да кажа ... искам до Бургас за три часа ... и да съм там
или пък искам икономично на 6 та скорост със 120 - и да ми падне до 3,7/100
но това си е мое мнение - и не ангажирам никой със него

от светофар до светофар в София са не повече от 100 метра .... ластици от 0-100 ли ще правите .... или искате икономично да се движите

голямата мощност я искам за извънградско - да кажа ... искам до Бургас за три часа ... и да съм там
или пък искам икономично на 6 та скорост със 120 - и да ми падне до 3,7/100
но това си е мое мнение - и не ангажирам никой със него
- rokera671
- Мнения: 2543
- Регистриран на: Нед 08 мар 2009 12:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: varna
Re: Търси се идеалната дизелова всекидневка (Голф 4 1.9 тди)
И аз съм против 150 кс.Няма смисъл от толкова коне и мощ.Пък даже и извън града ,навсякъде те дебнат камери и полицаи.Моята е 105 кс подържа 150 -160 без никакъв проблем,ама никакъв.Предполагам и Голфа няма няма да ги усеща като скорост.А за повече ,вече според мен няма никакъв смисъл ,освен ако не искаш да летиш.Пък и се говори ,че скоро ще бъдем като Биг Брадър!!!!!
- ДАНЧО
- Мнения: 794
- Регистриран на: Нед 25 мар 2007 12:25
- Автомобил: Audi A4 B6
- Двигател: AVB 2003
- Местоположение: Ст.Загора
Re: Търси се идеалната дизелова всекидневка (Голф 4 1.9 тди)
От 5 месеца карам AGR.Навъртял съм му 10000 км , като 6000 от тях са градско
Проблеми никакви , разход около 6,5 7...
Извън града ако го галиш може и до 5 да падне ,аз не го жаля, повече от 6 с климатик не ми е горила.Липса на мощност не съм усетил никъде.На магистрала спокойно си поддържа 160 и дърпа без проблем ...Тих е, като съм на светофар едвам го чувам.Вибрации никакви в купето,съдя и по старата ми 3-ка 1Z.
Успех

Проблеми никакви , разход около 6,5 7...
Извън града ако го галиш може и до 5 да падне ,аз не го жаля, повече от 6 с климатик не ми е горила.Липса на мощност не съм усетил никъде.На магистрала спокойно си поддържа 160 и дърпа без проблем ...Тих е, като съм на светофар едвам го чувам.Вибрации никакви в купето,съдя и по старата ми 3-ка 1Z.
Успех

- Stivi
- Мнения: 8372
- Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Правец-Поморие
Re: Търси се идеалната дизелова всекидневка (Голф 4 1.9 тди)
Само да вметна за да няма обърквания че Г4 с (AFN) или както са писали някой на кирилица (АФН) няма ,най-разпространения 110кс е АХФ (AHF)
И както се вижда от подписа ми и аз бих предпочел роторната помпа пред четирите отделни 


-
- Мнения: 296
- Регистриран на: Нед 16 окт 2011 18:26
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: plovdiv
Re: Търси се идеалната дизелова всекидневка (Голф 4 1.9 тди)
здравей колега. Като чета тук, повечето мнения не са меродавни. Някоъ чул нещо от приятел, друг чел някъде нещо... Аз карам ARL, TDI( 150кс)вече година и мога да ти кажа че ако намериш читава купувай, няма да съжаляваш. Разхода е между 5 - 6.7. 5 ще постигнеш ако я пуснеш в наи- икономичния режим около 1800 об/мин. Верно онзи ден по магисталата я пуснах на 180 км/час и си глътна доста , може би 8. Това е мотор с който ако търсиш икономия можеш да я постигнеш, а ако ти трябва ускорение имаш повече от всеки друг мотор. Например ако по планински път пред теб има камион го духаш без да се замислиш. Проблем е данъка , че е около 220 лв. Ако се спреш на по малък мотор вземи 90кс. или 101 кс, за да си в малкия данък ( 25-30 лв), слагаш чип тунинг и отново си самолет. Успех 

- Cekcu
- Мнения: 123
- Регистриран на: Съб 17 ное 2007 11:03
- Автомобил: Passat 6
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Търси се идеалната дизелова всекидневка (Голф 4 1.9 тди)
anpa1 написа:здравей колега. Като чета тук, повечето мнения не са меродавни. Някоъ чул нещо от приятел, друг чел някъде нещо... Аз карам ARL, TDI( 150кс)вече година и мога да ти кажа че ако намериш читава купувай, няма да съжаляваш. Разхода е между 5 - 6.7. 5 ще постигнеш ако я пуснеш в наи- икономичния режим около 1800 об/мин. Верно онзи ден по магисталата я пуснах на 180 км/час и си глътна доста , може би 8. Това е мотор с който ако търсиш икономия можеш да я постигнеш, а ако ти трябва ускорение имаш повече от всеки друг мотор. Например ако по планински път пред теб има камион го духаш без да се замислиш. Проблем е данъка , че е около 220 лв. Ако се спреш на по малък мотор вземи 90кс. или 101 кс, за да си в малкия данък ( 25-30 лв), слагаш чип тунинг и отново си самолет. Успех
Точно за това иска й братовчед ми АРЛ. Понеже гледа по каталог, че АРЛ и АФХ данат еднакъв разход и си вика. Така и така ще ми харчат еднакво - по-добре да е по-мощния мотор. Хем има 6 скорости хем има и по-динамични показатели. Частите за обслужване не ни бъркат както казах. Взимаме ги с намалиния

- FELIPE
- Мнения: 1740
- Регистриран на: Нед 24 апр 2005 19:51
- Автомобил: VW Bora 2002
- Двигател: ASZ
- Местоположение: Асеновград
Re: Търси се идеалната дизелова всекидневка (Голф 4 1.9 тди)
А защо не иска ASZ ми е любопитно
?

-
- Предупреждение за вечен БАН
- Мнения: 2709
- Регистриран на: Сря 18 мар 2009 13:50
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Sofia
Re: Търси се идеалната дизелова всекидневка (Голф 4 1.9 тди)
Хубаво сте решили да е АРЛ но собствениците им си мислят че продават нещо извънземно и им искат доста пари
Добре гледайте какво купувате защото повечето са смачкани от каране и е много вероятно да си купите ГОЛЯМ проблем

- Cekcu
- Мнения: 123
- Регистриран на: Съб 17 ное 2007 11:03
- Автомобил: Passat 6
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Търси се идеалната дизелова всекидневка (Голф 4 1.9 тди)
FELIPE написа:А защо не иска ASZ ми е любопитно?
Защото ASZ = ARL 1 към 1 са разходите. А АРЛ върви повече

- rokera671
- Мнения: 2543
- Регистриран на: Нед 08 мар 2009 12:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: varna
Re: Търси се идеалната дизелова всекидневка (Голф 4 1.9 тди)
И като върви къде ще го кара!?И разхода няма да е еднакъв !И тая 6 забрави в града !И аз съм с 6 ск и затова ти казвам.
Забравих да питам ако е състезател ,верно е по добрият избор.
Забравих да питам ако е състезател ,верно е по добрият избор.
- Aprilia
- Мнения: 1300
- Регистриран на: Съб 15 мар 2008 0:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Торино, Италия
Re: Търси се идеалната дизелова всекидневка (Голф 4 1.9 тди)
Аз направих такава грешка като взех 110 ахф вместо АРЛ а ми беше изпаднал перфектен арл
ЕДИНСТВЕНОТО предимство на АХФ-а е че не е притенциозен на нафта, каквото му сипеш това гори аз си го карам само с дизел от бензиностанцията но мой познат на А3 със същия мотор налива какви ли не боклуци и това копеле не се предава
нищо не е ремонтирал а го кара с горяло масло и какво ли не. Ахф-а градско гори наистина малко по-малко от АРЛ но според мой наблюдения е в рамките на литър разликата. Извънградско пак е толкова, аз успявам моя ахф да го смъкна на 4.7 с каране до 110км/ч. Но до тук са предимствата всичко натам недостатъци, по-слаб заводски мотор, по-малко възможност за туненК, по-кекава турбина, по-кекав маховик 5 скорости (което на дълго е доста досадно заради високите обороти)по-малки спирачки. Да не говорим за обезценяването, АРЛ от тук нататък все ще си държи висока цена просто защото е ТОП гамата като мотор, ако отвориш немското мобиле или чуждите сайтове ще видиш че при тях разликата ахф-арл е още по-голяма в полза на арл-а.
Ако сега трябваше да си купувам кола, колкото и да си харесвам моята никога пак не бих пренебрегнал 150-ката заради 110-то


Ако сега трябваше да си купувам кола, колкото и да си харесвам моята никога пак не бих пренебрегнал 150-ката заради 110-то

- bai_ILIA
- Мнения: 722
- Регистриран на: Нед 20 яну 2008 10:24
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: Търси се идеалната дизелова всекидневка (Голф 4 1.9 тди)
ARL си е яката работа. Карах такова чудо една година и 40 000км и останах много доволен,въпреки, че си изяде разпределителния вал и последва скъп ремонт
Има добра динамика особено с ремап. За разхода извънградско бих казал, че е почти същия като на ТДИ 110 коня. И такова имах преди ARL-то за около 80 000км
Много се кефех на ARL-а колко малко гори докато не си купих 3 литра BMW, което е доста по-тежко и мнооooooооого по-бързо и пак гори толкова извънградско, че и по-малко при високи скорости...Разбира се не ми се вярваше, че е възмножно, но толкова исках такава кола, че бях склонен да преживея по-висок разход от ARL-то. Висок си остава в крайна сметка само разходът за подръжка, но удоволствието от шофирането не идва безплатно. От тогава си спомням с усмивка на лице
Така, че с разхода е малко субективно...
Важното е да е читава колата. Има значение кое колко гори ако се кара много. Ако се кара по 10-15 000км няма чак такова значение според мен...Успех с покупката колега!!!


Много се кефех на ARL-а колко малко гори докато не си купих 3 литра BMW, което е доста по-тежко и мнооooooооого по-бързо и пак гори толкова извънградско, че и по-малко при високи скорости...Разбира се не ми се вярваше, че е възмножно, но толкова исках такава кола, че бях склонен да преживея по-висок разход от ARL-то. Висок си остава в крайна сметка само разходът за подръжка, но удоволствието от шофирането не идва безплатно. От тогава си спомням с усмивка на лице

Важното е да е читава колата. Има значение кое колко гори ако се кара много. Ако се кара по 10-15 000км няма чак такова значение според мен...Успех с покупката колега!!!
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: pspetkow и 40 госта