Търси се идеалната дизелова всекидневка (Голф 4 1.9 тди)

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
tdi fen
Мнения: 4717
Регистриран на: Пет 05 юни 2009 19:45
Автомобил: Skoda Octavia 1U Renault Clio
Двигател: TDI AGR
Местоположение: София

Re: Търси се идеалната дизелова всекидневка (Голф 4 1.9 тди)

Мнениеот tdi fen » Пет 07 сеп 2012 20:31


голф 4 според мен е най-икономичен 90кс AGR защото е с най-малките дюзи




red.devilll
Мнения: 1385
Регистриран на: Чет 23 сеп 2010 21:48
Автомобил:
Двигател:

Re: Търси се идеалната дизелова всекидневка (Голф 4 1.9 тди)

Мнениеот red.devilll » Пет 07 сеп 2012 22:14


Cekcu написа:Привет колеги. Другата събота почваме да търсим на братовчед ми Голф 4. Въпроса е кое да изберем. Аз му препоръчах 1.9 110 коня мотора. Той се е заинатил да търсим Пд- 150 коня АРЛ. Спорд него разхода е същия като на 110 коня мотора и градско и изванградско при нормално каране. Аз не съм много сагласен, понеже по мой наблюдения градско АРЛ си харчи 8-9 в София докато АФН 7-7.5. При 20000 км годишно градско ти се вразва разлика от 60 литра което по 2.71 прави 150 лева само от гориво и то градско. Отделно по скъпото обслъжване на Помпа дюзата и изванградското мисля, че пак АФН ще е по-икономичен при скорост от около 130-140. Ама той нещо не е сагласен с разхода. Спорд него харчели еднакво понеже АРЛ имал 6 скорости. А и също така мисли, че АФН е муден бил. Аз не мога да си представя да е муден 110 коня мотор. Аз имам с такъв навъртяни 10000 градско и е супер пъргав. Освен това на помпа дюза мотора маховика и съединитея заедно с турбото излиза доста по скъпо отколкото на АФН. Вие какво бихте ни посъветвали ? Да кажем че кара 20000 градско и 5000 изванградско. Кое да търсиме ? Само тая 6- та скорост му е у главата е*ати балъка е !

Колега и преди ти писах и сега като ще се кара малко тази кола какво е значението колко харчи? Разликата е не повече от 1-1,5 литра.Все пак нали ще купува братовчед ти кола,а не ти какво си му се загрижил колко ще му харчи и дали е 200-300 грама нагоре или на долу и ли 1-2 нагоре или надолу.Той ще си зарежда ,а не ти .Форд Фиеста 1,4 дизела горо много малко или голф2 му предложи да си вземе.
Е такива като теб немога да ги разбера.Човека си е харесал дадена кола ти искаш да го откажеш от нея и да го убедиш да си купи това ,което на теб ти харесва maikomila . Ако съм аз на негово място ще тегля една по-дълга и приключва филма.Остави го да си купува каквото му харесвада не стане така че да те псува цял живот за това че е взел това ,което ти си искал,защото и това го има като опция.разхода не е фрапиращ. Разликата на това каране което си описал е около 1лв на ден или по-просто казано по около 30-40 лв за месец с повечето нафта,която ще я изгори в повече.Не се правете толкова дребнави за някакви стотинки.Ако караш по 100 000км на година гледай и разход,но за тези километри и 1 да ти гори не е толкова фрапиращо. Във форома има един колега койтоо има пасат ,които гори градско 3,7 ако искате попитайте го дали го продава-по-икономичен автомобил от това няма да намерите никъде на друго място


Потребителски аватар
Freakylol
Мнения: 927
Регистриран на: Нед 10 юли 2011 16:55
Автомобил:
Двигател: asz++
Местоположение: Русе

Re: Търси се идеалната дизелова всекидневка (Голф 4 1.9 тди)

Мнениеот Freakylol » Пет 07 сеп 2012 23:22


Да и аз го знам, кара на 5та с 60 :lol: , иначе по темата аз бих взел 150тката, защото .. си е 150 и си бяга повече няма а аз съм човек който стила му на каране е газ-спирачка и тия 2 лв повече на 100км не са фрапиращи


Потребителски аватар
веселин
Мнения: 8226
Регистриран на: Пет 20 май 2005 18:36
Автомобил: SkodaFabia 1 sedan
Двигател: BNM 1.4 TDI-PD 2007
Местоположение: София
Контакти:

Re: Търси се идеалната дизелова всекидневка (Голф 4 1.9 тди)

Мнениеот веселин » Съб 08 сеп 2012 12:50


За къв чеп са ви 150 на арл плюс чип до 170 коня да речем в градски условия :screwy
от светофар до светофар в София са не повече от 100 метра .... ластици от 0-100 ли ще правите .... или искате икономично да се движите :deal
голямата мощност я искам за извънградско - да кажа ... искам до Бургас за три часа ... и да съм там
или пък искам икономично на 6 та скорост със 120 - и да ми падне до 3,7/100
но това си е мое мнение - и не ангажирам никой със него


Потребителски аватар
rokera671
Мнения: 2543
Регистриран на: Нед 08 мар 2009 12:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: varna

Re: Търси се идеалната дизелова всекидневка (Голф 4 1.9 тди)

Мнениеот rokera671 » Съб 08 сеп 2012 14:13


И аз съм против 150 кс.Няма смисъл от толкова коне и мощ.Пък даже и извън града ,навсякъде те дебнат камери и полицаи.Моята е 105 кс подържа 150 -160 без никакъв проблем,ама никакъв.Предполагам и Голфа няма няма да ги усеща като скорост.А за повече ,вече според мен няма никакъв смисъл ,освен ако не искаш да летиш.Пък и се говори ,че скоро ще бъдем като Биг Брадър!!!!!


Потребителски аватар
ДАНЧО
Мнения: 794
Регистриран на: Нед 25 мар 2007 12:25
Автомобил: Audi A4 B6
Двигател: AVB 2003
Местоположение: Ст.Загора

Re: Търси се идеалната дизелова всекидневка (Голф 4 1.9 тди)

Мнениеот ДАНЧО » Съб 08 сеп 2012 14:23


От 5 месеца карам AGR.Навъртял съм му 10000 км , като 6000 от тях са градско maikomila
Проблеми никакви , разход около 6,5 7...
Извън града ако го галиш може и до 5 да падне ,аз не го жаля, повече от 6 с климатик не ми е горила.Липса на мощност не съм усетил никъде.На магистрала спокойно си поддържа 160 и дърпа без проблем ...Тих е, като съм на светофар едвам го чувам.Вибрации никакви в купето,съдя и по старата ми 3-ка 1Z.

Успех :beer


Потребителски аватар
Stivi
Мнения: 8372
Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Правец-Поморие

Re: Търси се идеалната дизелова всекидневка (Голф 4 1.9 тди)

Мнениеот Stivi » Съб 08 сеп 2012 21:13


Само да вметна за да няма обърквания че Г4 с (AFN) или както са писали някой на кирилица (АФН) няма ,най-разпространения 110кс е АХФ (AHF) :wink: И както се вижда от подписа ми и аз бих предпочел роторната помпа пред четирите отделни :да:


anpa1
Мнения: 296
Регистриран на: Нед 16 окт 2011 18:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: plovdiv

Re: Търси се идеалната дизелова всекидневка (Голф 4 1.9 тди)

Мнениеот anpa1 » Нед 09 сеп 2012 8:59


здравей колега. Като чета тук, повечето мнения не са меродавни. Някоъ чул нещо от приятел, друг чел някъде нещо... Аз карам ARL, TDI( 150кс)вече година и мога да ти кажа че ако намериш читава купувай, няма да съжаляваш. Разхода е между 5 - 6.7. 5 ще постигнеш ако я пуснеш в наи- икономичния режим около 1800 об/мин. Верно онзи ден по магисталата я пуснах на 180 км/час и си глътна доста , може би 8. Това е мотор с който ако търсиш икономия можеш да я постигнеш, а ако ти трябва ускорение имаш повече от всеки друг мотор. Например ако по планински път пред теб има камион го духаш без да се замислиш. Проблем е данъка , че е около 220 лв. Ако се спреш на по малък мотор вземи 90кс. или 101 кс, за да си в малкия данък ( 25-30 лв), слагаш чип тунинг и отново си самолет. Успех :beer


Потребителски аватар
Cekcu
Мнения: 123
Регистриран на: Съб 17 ное 2007 11:03
Автомобил: Passat 6
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Търси се идеалната дизелова всекидневка (Голф 4 1.9 тди)

Мнениеот Cekcu » Нед 09 сеп 2012 16:58


anpa1 написа:здравей колега. Като чета тук, повечето мнения не са меродавни. Някоъ чул нещо от приятел, друг чел някъде нещо... Аз карам ARL, TDI( 150кс)вече година и мога да ти кажа че ако намериш читава купувай, няма да съжаляваш. Разхода е между 5 - 6.7. 5 ще постигнеш ако я пуснеш в наи- икономичния режим около 1800 об/мин. Верно онзи ден по магисталата я пуснах на 180 км/час и си глътна доста , може би 8. Това е мотор с който ако търсиш икономия можеш да я постигнеш, а ако ти трябва ускорение имаш повече от всеки друг мотор. Например ако по планински път пред теб има камион го духаш без да се замислиш. Проблем е данъка , че е около 220 лв. Ако се спреш на по малък мотор вземи 90кс. или 101 кс, за да си в малкия данък ( 25-30 лв), слагаш чип тунинг и отново си самолет. Успех :beer


Точно за това иска й братовчед ми АРЛ. Понеже гледа по каталог, че АРЛ и АФХ данат еднакъв разход и си вика. Така и така ще ми харчат еднакво - по-добре да е по-мощния мотор. Хем има 6 скорости хем има и по-динамични показатели. Частите за обслужване не ни бъркат както казах. Взимаме ги с намалиния :)


Потребителски аватар
FELIPE
Мнения: 1740
Регистриран на: Нед 24 апр 2005 19:51
Автомобил: VW Bora 2002
Двигател: ASZ
Местоположение: Асеновград

Re: Търси се идеалната дизелова всекидневка (Голф 4 1.9 тди)

Мнениеот FELIPE » Нед 09 сеп 2012 17:05


А защо не иска ASZ ми е любопитно :D ?


KirilGeorgiev
Предупреждение за вечен БАН
Мнения: 2709
Регистриран на: Сря 18 мар 2009 13:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: Търси се идеалната дизелова всекидневка (Голф 4 1.9 тди)

Мнениеот KirilGeorgiev » Нед 09 сеп 2012 17:05


Хубаво сте решили да е АРЛ но собствениците им си мислят че продават нещо извънземно и им искат доста пари :smackbum Добре гледайте какво купувате защото повечето са смачкани от каране и е много вероятно да си купите ГОЛЯМ проблем


Потребителски аватар
Cekcu
Мнения: 123
Регистриран на: Съб 17 ное 2007 11:03
Автомобил: Passat 6
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Търси се идеалната дизелова всекидневка (Голф 4 1.9 тди)

Мнениеот Cekcu » Нед 09 сеп 2012 17:06


FELIPE написа:А защо не иска ASZ ми е любопитно :D ?


Защото ASZ = ARL 1 към 1 са разходите. А АРЛ върви повече :) Но защо не. Ако изкочи читав АСЗ може и него да отнесе знам ли го.


Потребителски аватар
rokera671
Мнения: 2543
Регистриран на: Нед 08 мар 2009 12:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: varna

Re: Търси се идеалната дизелова всекидневка (Голф 4 1.9 тди)

Мнениеот rokera671 » Нед 09 сеп 2012 18:16


И като върви къде ще го кара!?И разхода няма да е еднакъв !И тая 6 забрави в града !И аз съм с 6 ск и затова ти казвам.
Забравих да питам ако е състезател ,верно е по добрият избор.


Потребителски аватар
Aprilia
Мнения: 1300
Регистриран на: Съб 15 мар 2008 0:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Торино, Италия

Re: Търси се идеалната дизелова всекидневка (Голф 4 1.9 тди)

Мнениеот Aprilia » Вто 18 сеп 2012 4:25


Аз направих такава грешка като взех 110 ахф вместо АРЛ а ми беше изпаднал перфектен арл :banghead: ЕДИНСТВЕНОТО предимство на АХФ-а е че не е притенциозен на нафта, каквото му сипеш това гори аз си го карам само с дизел от бензиностанцията но мой познат на А3 със същия мотор налива какви ли не боклуци и това копеле не се предава :shock нищо не е ремонтирал а го кара с горяло масло и какво ли не. Ахф-а градско гори наистина малко по-малко от АРЛ но според мой наблюдения е в рамките на литър разликата. Извънградско пак е толкова, аз успявам моя ахф да го смъкна на 4.7 с каране до 110км/ч. Но до тук са предимствата всичко натам недостатъци, по-слаб заводски мотор, по-малко възможност за туненК, по-кекава турбина, по-кекав маховик 5 скорости (което на дълго е доста досадно заради високите обороти)по-малки спирачки. Да не говорим за обезценяването, АРЛ от тук нататък все ще си държи висока цена просто защото е ТОП гамата като мотор, ако отвориш немското мобиле или чуждите сайтове ще видиш че при тях разликата ахф-арл е още по-голяма в полза на арл-а.
Ако сега трябваше да си купувам кола, колкото и да си харесвам моята никога пак не бих пренебрегнал 150-ката заради 110-то :wink:


Потребителски аватар
bai_ILIA
Мнения: 722
Регистриран на: Нед 20 яну 2008 10:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: Търси се идеалната дизелова всекидневка (Голф 4 1.9 тди)

Мнениеот bai_ILIA » Вто 18 сеп 2012 6:10


ARL си е яката работа. Карах такова чудо една година и 40 000км и останах много доволен,въпреки, че си изяде разпределителния вал и последва скъп ремонт facepalm Има добра динамика особено с ремап. За разхода извънградско бих казал, че е почти същия като на ТДИ 110 коня. И такова имах преди ARL-то за около 80 000км :mrgreen:

Много се кефех на ARL-а колко малко гори докато не си купих 3 литра BMW, което е доста по-тежко и мнооooooооого по-бързо и пак гори толкова извънградско, че и по-малко при високи скорости...Разбира се не ми се вярваше, че е възмножно, но толкова исках такава кола, че бях склонен да преживея по-висок разход от ARL-то. Висок си остава в крайна сметка само разходът за подръжка, но удоволствието от шофирането не идва безплатно. От тогава си спомням с усмивка на лице :Mr Green Fun Така, че с разхода е малко субективно...

Важното е да е читава колата. Има значение кое колко гори ако се кара много. Ако се кара по 10-15 000км няма чак такова значение според мен...Успех с покупката колега!!!



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: pspetkow и 40 госта