


Б4 1Z син пушек при палене
- Freakylol
- Мнения: 927
- Регистриран на: Нед 10 юли 2011 16:55
- Автомобил:
- Двигател: asz++
- Местоположение: Русе
Б4 1Z син пушек при палене
Напоследък забелязвам, че пасата при палене изкарва син пушек и като я натисна пък и черен и син пушек изкарва? Масло не пипа изобщо, за черния пушек, има ли шанс турбината да си отива вече, защото не е на никак малко километри, а за синия освен гумички какво друго може да е?
- samo_pechka
- Мнения: 8988
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Б4 1Z син пушек при палене
Синия пушек е изг.масло, а черния–нафта.Топла пак така ли е? Студена е нормално да припуши ,ако маслото е от гумички на клапани– отстранява се проблема ( смяна ). А черния пушек –да се направят логове , за да се види откъде е проблема.
-
- Мнения: 1889
- Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
Re: Б4 1Z син пушек при палене
samo_pechka написа:Синия пушек е изг.масло, а черния–нафта.Топла пак така ли е? Студена е нормално да припуши ,ако маслото е от гумички на клапани– отстранява се проблема ( смяна ). А черния пушек –да се направят логове , за да се види откъде е проблема.
Синия пушек не съм съгласен, че е от изгоряло масло. Бензиновите коли когато палят студени и са за смяна на гумички изпушват СИВ пушек. Освен това съм сигурен, че не мирише на изгоряло масло, колегата да потвърди. Освен това казва, че не пипа масло! Когато гори масло от гумички разхода на масло трябва да е над 1 л. на 10 000 км над нормалния (двигател с турбина). Предвид на това, че пуши и черно моя съвет е да се проверят дюзите. Налягането на отваряне е паднало под 170 бара, а и сигурно са износени разпръсквачите и "пикаят". Задължително преди монтажа на дюзите обратно да се сменят и медните подложки! Все пак не е зле да се видят и турбопътищата дали не изпуска от някъде.
- samo_pechka
- Мнения: 8988
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Б4 1Z син пушек при палене
Питах един силно мой човек за синия пушек + черния. Според него може и ГНП–ето да е поизносено , и дюзи и това да поражда проблема или да има разместена центровка
. Така,че колегата Zinoto може и да е прав
,че не е масло да гори, а има някакъв проблем с горивната апаратура....


- 110afn
- Мнения: 1905
- Регистриран на: Нед 25 окт 2009 13:55
- Автомобил: Audi A6
- Двигател: AFN
- Местоположение: Враца
Re: Б4 1Z син пушек при палене
Аз имах същия проблем и без разход на масло. А изпушваше синьо все едно е масло. Не работеше половината от температурния датчик в тройника. Половината за таблото показваше вярно ,а половината за компютъра показваше с 40-50градуса разлика надолу. А се чудех защо и в жегата като дам контакт подгрева задържаше. И смърдеше много яко на неизгоряла нафта докато позагрее колата
-
- Мнения: 1889
- Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
Re: Б4 1Z син пушек при палене
samo_pechka написа:Питах един силно мой човек за синия пушек + черния. Според него може и ГНП–ето да е поизносено , и дюзи и това да поражда проблема или да има разместена центровка. Така,че колегата Zinoto може и да е прав
,че не е масло да гори, а има някакъв проблем с горивната апаратура....
Колега пак ще те цитирам

- tremendous
- Мнения: 124
- Регистриран на: Сря 15 юли 2009 20:22
- Автомобил: Passat
- Двигател: AAZ
- Местоположение: Пловдив
Re: Б4 1Z син пушек при палене
Колега не бързай с ремонтите , може просто да припушва синьо в началото от нафта с по-голямо съдържание на био дизел или от по кофти нафта. Аз карах много време с 1 и съща и при палене изпушваше черно. Сега смених с друга и изпушва синьо , даже и ако я форсираш на място.С предишната не беше така . Зимата пък бях сложил от ОМВ и като я настъпвах кадеше отзад черно доста и действително ще кажеш ,че има проблем с двигателя
По-добре смени горивото първо 


- rokera671
- Мнения: 2543
- Регистриран на: Нед 08 мар 2009 12:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: varna
Re: Б4 1Z син пушек при палене
Е и моята пропушва!Щом върви нормално карай си без да ти пука.Вчера една S класа караше пред мен и тя си пропушваше ,ама оня я натискаше зверски.Не пипам нищо докато си върви нормално.И горивата ни са шибани !
пп.Преди малко като се прибирах и видях едно Пежо 307 такси е било явно защото беше жълто.Гледам бронята му като моята почерняла.Викам му,колега видях ,че бронята ти е като моята черна и затова спрях да те питам има ли някакъв проблем.Ами от 7 години карам така и нямам никакъв проблем ,му беше отговора.Пежото беше ХДИ.
пп.Преди малко като се прибирах и видях едно Пежо 307 такси е било явно защото беше жълто.Гледам бронята му като моята почерняла.Викам му,колега видях ,че бронята ти е като моята черна и затова спрях да те питам има ли някакъв проблем.Ами от 7 години карам така и нямам никакъв проблем ,му беше отговора.Пежото беше ХДИ.
- samo ra4na na zavoite
- Мнения: 883
- Регистриран на: Нед 27 яну 2008 22:07
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Б4 1Z син пушек при палене
viewtopic.php?f=24&t=288122
- lusko_vabel
- Мнения: 200
- Регистриран на: Вто 13 сеп 2011 17:11
- Автомобил: Vw Passat B5 1.9 TDI
- Двигател: AFN
- Местоположение: Pleven
- Контакти:
Re: Б4 1Z син пушек при палене
Нормално при студен двигател да е така и при мен е така Пасат Б5 1.9 ТДИ.Обаче и аз се чудя нещо защо някой път като е топла и пуши яко, а някой път грам не пуши и вече се убеждавам, че май си е от нафтата.
- Freakylol
- Мнения: 927
- Регистриран на: Нед 10 юли 2011 16:55
- Автомобил:
- Двигател: asz++
- Местоположение: Русе
Re: Б4 1Z син пушек при палене
Пасата е продаден вече, няма значение може да се заключи темата.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 32 госта