Поло 1.9 Д пали трудно. Центровка?

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
kr86
Мнения: 422
Регистриран на: Сря 20 окт 2010 22:43
Автомобил: Golf mk2
Двигател: 1.6 automatic 1984 year
Местоположение: софия

Поло 1.9 Д пали трудно. Центровка?

Мнениеот kr86 » Съб 08 сеп 2012 2:44


Айде колеги това ми е първата дизелова кола и вече почвам да съжалявам.
Много съм "босичък" по отношение на дизелите и имам питания към по-разбиращите от мен.
Поло 1.9 чист дизел АЕФ мотор с помпа Лукас пали ми трудно сутрин. Свещите уж работят. Търся си в момента по-дизелов акумолатор че моя е 55ah 450 стартов ток. Имах преди дни друго поло с такъв мотор и въртеше добре с тоя акумулатор. Значи може и стартер да е. Освен това РАЗХОД 7литра и триста грама за 74км. си е разход 10 :shock (Има климатик, който не съм пускал за да видя колко ще харчи)
Като пали сутрин припушва черно. Докато я карам по светофарите също припушва(другото поло не беше така)
За центровката на ГНП-то съм сигурен че трябва да се види ЩОТО ДА СИ ПРИЗНАЯ ЗАСЪРБЯХА НЕ РЪЧИЧКИТЕ МАЛКО И ПОПИПАХ РАЗДВИЖНОТО КОЛЕЛО И ТАЯ ДЖАДЖА ОТ ГОРЕ ДЕТО Е КАТО TPS сензор ама не е
Помагайте. От къде да започна и най-важното къде да я закарам на центровка.
Ето ви и клип на сутрешното палене в 13 часа след обяд при температура 27-8 градуса. Ако е така какво ли ще е зимата?




grishitu
Мнения: 1106
Регистриран на: Пет 16 мар 2007 12:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново

Re: Поло 1.9 Д пали трудно. Центровка?

Мнениеот grishitu » Съб 08 сеп 2012 7:37


Първо е хубаво да имаш един по мощен акумулатор и после търси други проблеми.


Потребителски аватар
analplanet
Мнения: 264
Регистриран на: Сря 16 мар 2011 19:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Левски

Re: Поло 1.9 Д пали трудно. Центровка?

Мнениеот analplanet » Съб 08 сеп 2012 8:50


или не работещи свещи!!!!!!


stefan_doc

Re: Поло 1.9 Д пали трудно. Центровка?

Мнениеот stefan_doc » Съб 08 сеп 2012 9:22


При мен при аналогично положение бяха подгревните свещи. Понякога палеше и тресеше 20-30 секунди докато се оправи.


stivenj
Мнения: 568
Регистриран на: Пон 20 апр 2009 15:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: veliko turnovo, VW Polo-1.9-D

Re: Поло 1.9 Д пали трудно. Центровка?

Мнениеот stivenj » Съб 08 сеп 2012 9:30


Започни с най-лекото,първо провери свещите,после акумулатор си потърси,този не е за тази кола,под 65 ампера не си прави опити да тренираш палене сутрин.Така,после намери някой да ти центрова ГНП,,слагаш на белег маховика и от там гледаш зъбните колелета на вала и ГНП,ако трябва ,разбиращия ще и направи центровка,но съм сигурен ,че ще трябва ,от казаното до тук от тебе.Тя ,затова ти гори и много,ако се налага даже може и да се свали помпата ,профилактика ,стенд и ще пали като моето, само като види ключа после.Това е дизела иска ,як акумулатор,здрави свещи ,и нещо подобно на нафта,поне за тази кола се отнася.


Потребителски аватар
ventotdi
Мнения: 1474
Регистриран на: Пон 29 ное 2010 18:03
Автомобил: VW Golf 4
Двигател: ALH 1998
Местоположение: Русе

Re: Поло 1.9 Д пали трудно. Центровка?

Мнениеот ventotdi » Съб 08 сеп 2012 12:35


Струва ми се ,че ти връща нафтата на зад към резервоара :)


Потребителски аватар
kr86
Мнения: 422
Регистриран на: Сря 20 окт 2010 22:43
Автомобил: Golf mk2
Двигател: 1.6 automatic 1984 year
Местоположение: софия

Re: Поло 1.9 Д пали трудно. Центровка?

Мнениеот kr86 » Съб 08 сеп 2012 12:51


Препоръчайте ми добър дизелджия.
Трябва да пътувам до Гърция на 14-ти с колата


stefan_doc

Re: Поло 1.9 Д пали трудно. Центровка?

Мнениеот stefan_doc » Съб 08 сеп 2012 20:31


Агоп, 0888247630


Потребителски аватар
kr86
Мнения: 422
Регистриран на: Сря 20 окт 2010 22:43
Автомобил: Golf mk2
Двигател: 1.6 automatic 1984 year
Местоположение: софия

Re: Поло 1.9 Д пали трудно. Центровка?

Мнениеот kr86 » Съб 08 сеп 2012 22:04


Днеска се ядосах и почнах от начало. Две свещи бяха аут. Смених ги и сега ще чакам сутринта да видя пали ли.
Друго, което видях е че на температурния датчик на един синьо-бял кабел беше запоено някакво регулируемо съпротивление. Естествено смених датчика и оправих кабела пък да видим какво ще стане.
Тоя датчик има ли нещо общо с харченето?
Наместих маховика на белег(има една нула и зъб на камбаната на скоростите)и заврях болт 6мм. в отвора за центровката на ГНП-то. Дотук добре.
А къде е белега на разпределителния вал?
Ще покарам още 10лв. нафта и ще видя дали ще ходя на центровка.
Благодаря на колегата за телефона :beer


stivenj
Мнения: 568
Регистриран на: Пон 20 апр 2009 15:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: veliko turnovo, VW Polo-1.9-D

Re: Поло 1.9 Д пали трудно. Центровка?

Мнениеот stivenj » Нед 09 сеп 2012 7:49


kr86 написа:Днеска се ядосах и почнах от начало. Две свещи бяха аут. Смених ги и сега ще чакам сутринта да видя пали ли.
Друго, което видях е че на температурния датчик на един синьо-бял кабел беше запоено някакво регулируемо съпротивление. Естествено смених датчика и оправих кабела пък да видим какво ще стане.
Тоя датчик има ли нещо общо с харченето?
Наместих маховика на белег(има една нула и зъб на камбаната на скоростите)и заврях болт 6мм. в отвора за центровката на ГНП-то. Дотук добре.
А къде е белега на разпределителния вал?
Ще покарам още 10лв. нафта и ще видя дали ще ходя на центровка.
Благодаря на колегата за телефона :beer

Колелото на разпределителния вал трябва да има бяла точка или ако е изтрита някаква резка,датчика не влияе на разхода ,той включва свещите,на моето няма никакви съпротивления,това е някакво лично изобретение на предишен собственик.ако няма и резка на колелото ,свали капака и вала има белег от другата страна и по него ще регулирате настройките.Но при две свещи изгорели как искаш да запали,тези мърши са капризни на изгорели свещи ,то с 1 ще е зор а за две сам виждаш,а е лято ,ами зимата,няма палене по смъртно.


Потребителски аватар
deversant
Мнения: 1229
Регистриран на: Пон 06 ное 2006 23:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Re: Поло 1.9 Д пали трудно. Центровка?

Мнениеот deversant » Нед 09 сеп 2012 10:07


тя едва превърта бе колега!
1-во акумолатор 75ач!
2-ро проверка на стартера (износени втулки или крива ос),в случай че акумолатора е читав.

3-то свещи (препоръчвам ти бош 53-65лв 4бр!)


Потребителски аватар
kr86
Мнения: 422
Регистриран на: Сря 20 окт 2010 22:43
Автомобил: Golf mk2
Двигател: 1.6 automatic 1984 year
Местоположение: софия

Re: Поло 1.9 Д пали трудно. Центровка?

Мнениеот kr86 » Нед 09 сеп 2012 16:46


Запали кочинката от първия път. Сега само акумулатор ми трябва


grishitu
Мнения: 1106
Регистриран на: Пет 16 мар 2007 12:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново

Re: Поло 1.9 Д пали трудно. Центровка?

Мнениеот grishitu » Пон 10 сеп 2012 8:26


Акумулатор 75 Аh няма да се чувства добре там, по принчип го дават 63-64 Ah. Аз сложих такъв с 650 стартов ток и за сега няма грижи, ще видим зимата как ще е, но ще е по добре от умрелия 75Ah с който бях до преди. А за свещите е вярно, с една изгоряла пали над 20градуса, но падне ли по 20 е трудно. С 2 изгорели тресе, трака, чука но пак пали на около 10 градуса а падне ли под тея градуси сабаря 2 акумулатора и пак не пали.


stivenj
Мнения: 568
Регистриран на: Пон 20 апр 2009 15:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: veliko turnovo, VW Polo-1.9-D

Re: Поло 1.9 Д пали трудно. Центровка?

Мнениеот stivenj » Пон 10 сеп 2012 8:38


kr86 написа:Запали кочинката от първия път. Сега само акумулатор ми трябва

Ами сам си се убедил колега,този дизел иска качествени свещи-Бош,Беру,и свестен акумулатор.По каталог го дават 65 а.ч,аз не намерих такъв и взех 75 със 720стартов ток,като електрокар го мята и пали на мига.


Потребителски аватар
kr86
Мнения: 422
Регистриран на: Сря 20 окт 2010 22:43
Автомобил: Golf mk2
Двигател: 1.6 automatic 1984 year
Местоположение: софия

Re: Поло 1.9 Д пали трудно. Центровка?

Мнениеот kr86 » Пон 10 сеп 2012 16:22


Въпроса с акумулатора се реши като си купих нов.
Сега обаче нов проблем :!:
viewtopic.php?f=24&t=346468



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: videlin85 и 53 госта