То това си беше ясно, ама как не го чувахте, че дрънчи на умряло, та да не му се мъчите, толкова време?
Трябва да свалиш маховика, ремъчната шайба и заедно със свалените биели да ги закараш в някоя ремонтна работилница за да ги замерят, щото валът може да е крив, а биелите с елипса...
И аз да се похваля :)
- Prodriver
- Мнения: 646
- Регистриран на: Пон 23 май 2005 1:01
- Автомобил: VW Polo VW 1300
- Двигател: AEE 1996 AB 1971
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: И аз да се похваля :) - Edit:отново мотора свален
Мерси Митак,така и ще направя.
А някой да препоръча някоя проверена шлайф база?
А някой да препоръча някоя проверена шлайф база?
- Prodriver
- Мнения: 646
- Регистриран на: Пон 23 май 2005 1:01
- Автомобил: VW Polo VW 1300
- Двигател: AEE 1996 AB 1971
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: И аз да се похваля :) - Edit:отново мотора свален
Сваля ли се ангренажната зъбчатка като се носи вала за шлайф?
И въпрос две(отново):ще може ли някой все пак да ми каже какви точно са разликите между 1200 и 1300/1600? Хайде знам,че знаете,но поради някаква причина не казвате...
И въпрос две(отново):ще може ли някой все пак да ми каже какви точно са разликите между 1200 и 1300/1600? Хайде знам,че знаете,но поради някаква причина не казвате...
- BuGmaN
- Мнения: 3037
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
Re: И аз да се похваля :) - Edit:отново мотора свален
Сваля се разбира се, как ще извадиш лагерът, иначе? Ама със специална скоба или на преса със специална приставка, щото с обикновенна скоба за лагери ще нараниш зъбчатката.
Толкова са много разликите, че вероятно, на никой от знаещите не му се пишат, още повече, че в дадената ситуация, могат при пропуск да те заблудят...
Толкова са много разликите, че вероятно, на никой от знаещите не му се пишат, още повече, че в дадената ситуация, могат при пропуск да те заблудят...
- Prodriver
- Мнения: 646
- Регистриран на: Пон 23 май 2005 1:01
- Автомобил: VW Polo VW 1300
- Двигател: AEE 1996 AB 1971
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: И аз да се похваля :) - Edit:отново мотора свален
Коляновия вал от 1200 пасва ли на 1300?
- Prodriver
- Мнения: 646
- Регистриран на: Пон 23 май 2005 1:01
- Автомобил: VW Polo VW 1300
- Двигател: AEE 1996 AB 1971
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: И аз да се похваля :) - Edit:отново мотора свален
Някой да знае къде в София мога да дам да ми оправят 6 волтов стартер?
- asentm
- airman
- Мнения: 3081
- Регистриран на: Вто 16 ное 2004 17:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: И аз да се похваля :) - Edit:отново мотора свален
на раковски между Сливница и Козлодуй има много майсторчета.
Аз съм доволен от един, но ще ти го обясня къде е ....вървиш посока Козлодуй и май бе предпоследната пряка в ляво...на около 30 метла в ляво е до магазин за авто части
Аз съм доволен от един, но ще ти го обясня къде е ....вървиш посока Козлодуй и май бе предпоследната пряка в ляво...на около 30 метла в ляво е до магазин за авто части
- Prodriver
- Мнения: 646
- Регистриран на: Пон 23 май 2005 1:01
- Автомобил: VW Polo VW 1300
- Двигател: AEE 1996 AB 1971
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: И аз да се похваля :) - Edit:отново мотора свален
Асене, мерси много,човека е много точен и ми свърши работа. Улицата е "Родопи" - последната в ляво преди Козлодуй.
- asentm
- airman
- Мнения: 3081
- Регистриран на: Вто 16 ное 2004 17:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: И аз да се похваля :) - Edit:отново мотора свален
Prodriver написа:Асене, мерси много,човека е много точен и ми свърши работа. Улицата е "Родопи" - последната в ляво преди Козлодуй.
А добре, че си го намерил. Аз съм с много добро впечатление от него. Носих му последно да ми прави контактният ключ. попита ме защо не си купя нов, аз му казах, че си искам старият железен немски куплонг, а не нов пласмасов тайвански. Той се разхили и каза - Абе вие сте луди, ама си прав!
- Prodriver
- Мнения: 646
- Регистриран на: Пон 23 май 2005 1:01
- Автомобил: VW Polo VW 1300
- Двигател: AEE 1996 AB 1971
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: И аз да се похваля :) - Edit:отново мотора свален
Малко да си изтупам темата от прахта с въпроса за обиране на аксиялния луфт на коляновия вал.Гледам тука в няколко пдф-а протвиоречиви схеми в едната схема шайбите за обиране на луфта са между маховика и семеринга, а в друг пдф шайбите са между вала и семеринга където според мен им е мястото.Та въпроса е къде им е правилното място според вас и колко шайби е допустимо да се сложат според измерения луфт освен 3те които ги дават навсякъде?
- Prodriver
- Мнения: 646
- Регистриран на: Пон 23 май 2005 1:01
- Автомобил: VW Polo VW 1300
- Двигател: AEE 1996 AB 1971
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: И аз да се похваля :) - Edit:отново мотора свален
Дайте малко акъл за размера на семеринга на коляновия вал кой да е.Маховика е 60 мм, имам 2 семеринга единия е 58 х 80 х 10 а другия е 60 х 80 х 10.Кой от 2та да сложа? 60ката ми се струва хлабава а 58 стегнат.59 няма такова животно
- bai vicho
- Мнения: 223
- Регистриран на: Вто 12 окт 2010 18:53
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: dobrich
Re: И аз да се похваля :) - Edit:отново мотора свален
За какъв мотор е,преди седмица стягах един СТ неговия семеринг е А70*90*10LF вала е тип1
Върни се в “Air Cooled & Boxer”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 5 госта