Блокиране на волана и спирачките едновременно
Блокиране на волана и спирачките едновременно
Вчера по време на пътуване в чужбина с Фолксваген Бора 1.6 бензинов двигател след тръгване на наклонен път и със завои, с включен двигател и при ниска скорост от около 40-50 км воланът внезапно се втвърди и изгуби ход (блокира почти напълно). Опитах се да използвам спирачките, но педалът също беше твърд и не позволи да бъде натиснат. Колата беше натоварена и се движеше надолу - въобще кошмарна ситуация. Някак си успях да използвам малкия ход на волана да убия инерцията и скоростта и спрях. Видимо отдолу нямаше никакви поражения, след 5 минути реших да намеря малко по-безопасно място надолу, спътникът ми слезе, аз я пуснах по инерция надолу, в един момент дадох контакт и колата тръгна, все едно нищо не се беше случило. След това карахме близо 50 км, естествено внимателно и с относително ниска скорост, но проблеми никакви. Някаква идея какво точно е станало?
- megatone
- Мнения: 486
- Регистриран на: Нед 20 яну 2008 15:05
- Автомобил: Golf 3 1.8 ABS
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Блокиране на волана и спирачките едновременно
Изгаснал ти е двигателя и не си бил на скорост.
-
- Мнения: 5553
- Регистриран на: Вто 05 апр 2005 6:45
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Блокиране на волана и спирачките едновременно
Пореден пример за това колко е полезно да караш на скорост ВИНАГИ. 

-
- Мнения: 1385
- Регистриран на: Чет 23 сеп 2010 21:48
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Блокиране на волана и спирачките едновременно
Това да ти е са урок друг път да не изключваш никога колата от скорост по наклонен път.И междо другото колата ти е по-икономична на скорост без газ отколкото на нулева скорост и компа да се опитва да държи 950оборота в минута.Дано никог аповече не ти се случва такава случка,че ако си бил с по-висока скорост нямаше да можеш да разпитваш за проблема сега
Re: Блокиране на волана и спирачките едновременно
red.devilll написа:Това да ти е са урок друг път да не изключваш никога колата от скорост по наклонен път.И междо другото колата ти е по-икономична на скорост без газ отколкото на нулева скорост и компа да се опитва да държи 950оборота в минута.Дано никог аповече не ти се случва такава случка,че ако си бил с по-висока скорост нямаше да можеш да разпитваш за проблема сега
Цялата ситуация е абсолютна мистификация. Колата не беше с изключен движател - след паркирането тръгнахме, даже най-напред нагоре и после надолу и след 2-3 завоя на поредния завой усетих, че воланът не се върти. Тогава опитах да ударя спирачки и видях, че и педалът е твърд. Не знам какво стана - компютър, електрика, хидравлика или нещо друго. Между другото вчера навъртяхме още 100 км без никакъв проблем.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 37 госта