


Смяна на турбина с променлива геометриа с турбо без геометри
-
- Мнения: 48
- Регистриран на: Съб 05 дек 2009 23:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: svishtov
Re: Смяна на турбина с променлива геометриа с турбо без геометри
Благодаря ви за нападането и оплюването,но маи ви е си тарсите забавление а не аз.И колегата е прав че никои не се е научил роден.Така че благодаря ви за разяснението,и ще попитам някои които ще ми обясни за сметка на вас.
Re: Смяна на турбина с променлива геометриа с турбо без геометри
Колега не се ядосвай и те не са на ясно много много, те това е !
А аз гледам темата, щото ме интересува АВФ мотор на Пасат 5.5 131к. има ли вакуумен резервоар ?
А аз гледам темата, щото ме интересува АВФ мотор на Пасат 5.5 131к. има ли вакуумен резервоар ?
- juve
- Мнения: 2255
- Регистриран на: Вто 07 мар 2006 22:43
- Автомобил: Pasat B3-Seat Leon TDI
- Двигател: AAZ - ALH
- Местоположение: Пловдив
Re: Смяна на турбина с променлива геометриа с турбо без геометри
като стана дума за резервоара на вакума, много интересно четох при руснаците...там бая народ си го беше махнал като ненужен. Всичко им бачкало, а системата с още 1 маркуче по малко за цепене...
Впрочем, аз се зачудих и за моя, обаче видях че имам клапа за меко гасене, а на нея и трябва да има поне малко вакум като спира мотора... а и тази клапа колкото и да е подозрителна има шанс да ти спаси ...."задния диференциал" ако реши да направи мотора оня номер с изпозването на маслото за гориво а ти стоиш до колата с ключа в ръка
и после... 



Re: Смяна на турбина с променлива геометриа с турбо без геометри
За номера със счупеното турбо и масло в смукателните и двигатела на салата
, та на кой съединител казваш заден ? Само гасене на спирачка и скорост помагало от бедствието, казват.
Вакуумния резервоар е необходим ако в даден момент се наложи много системи да ползват подналягане, да няма недостиг на такова.
Не разбрах имали такъв вакуум резервоар колега ?


Вакуумния резервоар е необходим ако в даден момент се наложи много системи да ползват подналягане, да няма недостиг на такова.
Не разбрах имали такъв вакуум резервоар колега ?



Последна промяна от kossis на Чет 13 сеп 2012 13:08, променено общо 1 път.
-
- Предупреждение за вечен БАН
- Мнения: 2709
- Регистриран на: Сря 18 мар 2009 13:50
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Sofia
Re: Смяна на турбина с променлива геометриа с турбо без геометри
kossis написа:За номера с счупеното турбо и масло в смукателните и двигатела на салата, та на кой съединител казваш заден ? Само гасене на спирачка и скорост помагало от бебствието, казват.
Не разбрах имали такъв вакуум резервоар колега ?
Имаш
- nasko1978
- Мнения: 2185
- Регистриран на: Сря 25 юли 2007 9:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Nürnberg ,Перник
Re: Смяна на турбина с променлива геометриа с турбо без геометри
Косис ,като вдигнеш капака на мотора,погледни към турбото,вдясно от него ти е вакумният резервоар!Черна пластмасова топка с ф120-130 мм! 

Re: Смяна на турбина с променлива геометриа с турбо без геометри
nasko1978 написа:Косис ,като вдигнеш капака на мотора,погледни към турбото,вдясно от него ти е вакумният резервоар!Черна пластмасова топка с ф120-130 мм!
А таман се чудех какво е това аджеба, ясно. Много малък бе и има алумин фолио от горе да го пази от топлото. На бензин Ауди Б4 е цел казан

Тенкю

Питането ми е понеже и при мене имам одървяне на спирачките.
Първо залепих тандем помпата - накрайника на вакуума с покси-пол-сив, стана бетон. Обезвъздуших системата и искарах от задните апарати черни боклучета.
Одървянето се получава, когато карам по инерция и примерно натисна спирачка от 3 до 4 пъти и на 4 става твърд. Ако изчакам малко пак омеква, ако изфорсирам над 2000 об. също. Когато запаля и натискам педала потъва. Когато я оставя да не работи и натисна педала след часове -1, 2 пъти е мек и втвърдява.
Надувах трабето към сервото и клапана не ме пуска, като смукна и се отваря- работи си клапана значи!
Къде е проблема - серво, тандем помпа или вакуум резервоар ?

Последна промяна от kossis на Чет 13 сеп 2012 14:44, променено общо 6 пъти.
- Stivi
- Мнения: 8372
- Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Правец-Поморие
Re: Смяна на турбина с променлива геометриа с турбо без геометри
kossis написа:Къде е проблема - серво, тандем помпа или вакуум резервоар ?
Или много вероятно някое леееко цепнато маркуче от което бяга вакума и се получава недостиг като си без обороти /по инерция и ползваш спирачка/ или докато стои пред вас !
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 30 госта