Смяна на турбина с променлива геометриа с турбо без геометри

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
sladuraaa
Мнения: 48
Регистриран на: Съб 05 дек 2009 23:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: svishtov

Re: Смяна на турбина с променлива геометриа с турбо без геометри

Мнениеот sladuraaa » Нед 18 дек 2011 22:12


Благодаря ви за нападането и оплюването,но маи ви е си тарсите забавление а не аз.И колегата е прав че никои не се е научил роден.Така че благодаря ви за разяснението,и ще попитам някои които ще ми обясни за сметка на вас.




kossis
Мнения: 2341
Регистриран на: Чет 17 сеп 2009 10:20
Автомобил:
Двигател:

Re: Смяна на турбина с променлива геометриа с турбо без геометри

Мнениеот kossis » Чет 13 сеп 2012 10:48


Колега не се ядосвай и те не са на ясно много много, те това е !

А аз гледам темата, щото ме интересува АВФ мотор на Пасат 5.5 131к. има ли вакуумен резервоар ?


Потребителски аватар
juve
Мнения: 2255
Регистриран на: Вто 07 мар 2006 22:43
Автомобил: Pasat B3-Seat Leon TDI
Двигател: AAZ - ALH
Местоположение: Пловдив

Re: Смяна на турбина с променлива геометриа с турбо без геометри

Мнениеот juve » Чет 13 сеп 2012 12:01


като стана дума за резервоара на вакума, много интересно четох при руснаците...там бая народ си го беше махнал като ненужен. Всичко им бачкало, а системата с още 1 маркуче по малко за цепене... mhihi Впрочем, аз се зачудих и за моя, обаче видях че имам клапа за меко гасене, а на нея и трябва да има поне малко вакум като спира мотора... а и тази клапа колкото и да е подозрителна има шанс да ти спаси ...."задния диференциал" ако реши да направи мотора оня номер с изпозването на маслото за гориво а ти стоиш до колата с ключа в ръка :banghead: и после... :bishop


kossis
Мнения: 2341
Регистриран на: Чет 17 сеп 2009 10:20
Автомобил:
Двигател:

Re: Смяна на турбина с променлива геометриа с турбо без геометри

Мнениеот kossis » Чет 13 сеп 2012 13:06


За номера със счупеното турбо и масло в смукателните и двигатела на салата :bishop , та на кой съединител казваш заден ? Само гасене на спирачка и скорост помагало от бедствието, казват.

Вакуумния резервоар е необходим ако в даден момент се наложи много системи да ползват подналягане, да няма недостиг на такова.
Не разбрах имали такъв вакуум резервоар колега ? :?: :?: :?:

Последна промяна от kossis на Чет 13 сеп 2012 13:08, променено общо 1 път.


KirilGeorgiev
Предупреждение за вечен БАН
Мнения: 2709
Регистриран на: Сря 18 мар 2009 13:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: Смяна на турбина с променлива геометриа с турбо без геометри

Мнениеот KirilGeorgiev » Чет 13 сеп 2012 13:07


kossis написа:За номера с счупеното турбо и масло в смукателните и двигатела на салата :bishop , та на кой съединител казваш заден ? Само гасене на спирачка и скорост помагало от бебствието, казват.
Не разбрах имали такъв вакуум резервоар колега ?

Имаш


Потребителски аватар
nasko1978
Мнения: 2185
Регистриран на: Сря 25 юли 2007 9:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Nürnberg ,Перник

Re: Смяна на турбина с променлива геометриа с турбо без геометри

Мнениеот nasko1978 » Чет 13 сеп 2012 13:32


Косис ,като вдигнеш капака на мотора,погледни към турбото,вдясно от него ти е вакумният резервоар!Черна пластмасова топка с ф120-130 мм! :да:


kossis
Мнения: 2341
Регистриран на: Чет 17 сеп 2009 10:20
Автомобил:
Двигател:

Re: Смяна на турбина с променлива геометриа с турбо без геометри

Мнениеот kossis » Чет 13 сеп 2012 13:41


nasko1978 написа:Косис ,като вдигнеш капака на мотора,погледни към турбото,вдясно от него ти е вакумният резервоар!Черна пластмасова топка с ф120-130 мм! :да:



А таман се чудех какво е това аджеба, ясно. Много малък бе и има алумин фолио от горе да го пази от топлото. На бензин Ауди Б4 е цел казан :mrgreen:
Тенкю :beer


Питането ми е понеже и при мене имам одървяне на спирачките.

Първо залепих тандем помпата - накрайника на вакуума с покси-пол-сив, стана бетон. Обезвъздуших системата и искарах от задните апарати черни боклучета.
Одървянето се получава, когато карам по инерция и примерно натисна спирачка от 3 до 4 пъти и на 4 става твърд. Ако изчакам малко пак омеква, ако изфорсирам над 2000 об. също. Когато запаля и натискам педала потъва. Когато я оставя да не работи и натисна педала след часове -1, 2 пъти е мек и втвърдява.
Надувах трабето към сервото и клапана не ме пуска, като смукна и се отваря- работи си клапана значи!

Къде е проблема - серво, тандем помпа или вакуум резервоар ? :?:

Последна промяна от kossis на Чет 13 сеп 2012 14:44, променено общо 6 пъти.


Потребителски аватар
Stivi
Мнения: 8372
Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Правец-Поморие

Re: Смяна на турбина с променлива геометриа с турбо без геометри

Мнениеот Stivi » Чет 13 сеп 2012 18:23


kossis написа:Къде е проблема - серво, тандем помпа или вакуум резервоар ? :?:


Или много вероятно някое леееко цепнато маркуче от което бяга вакума и се получава недостиг като си без обороти /по инерция и ползваш спирачка/ или докато стои пред вас !



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 30 госта