.
-
- Мнения: 46
- Регистриран на: Пон 22 фев 2010 23:11
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Оллл
Re: перки охлаждане не работят GOLF 4 V6 4 MOTION
.
Последна промяна от Peter Angelov на Съб 20 окт 2012 23:20, променено общо 1 път.
- zografski
- Мнения: 2590
- Регистриран на: Сря 25 мар 2009 18:10
- Автомобил: Golf IV V6 4Motion
- Двигател: AUE 2001
- Местоположение: Sofia
Re: перки охлаждане не работят GOLF 4 V6 4 MOTION
Според мен ако ти се занимава и естествено ако имаш твой човек(добър майстор) най-добре му я закарай да види дали не може да ти оправи перките вместо да олекваш с 300лв., аз минах с 30лв. Ако си от София мога да ти кажа къде ми ги ремонтираха и може да пробваш и ти 

- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Skoda Karoq + Passat B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: перки охлаждане не работят GOLF 4 V6 4 MOTION
Разсъждавате малко на дребно с това кога се включват перките и кога не.Като загрее,хубаво.Ами климатика? Или на него перки не му трябват
.При лятно време,над 30 градуса,когато най-много има шанс да загрее мотора,ест. климатика работи.Тогава 2-ра степен почти не спира,а не че почти не тръгва
.Причината е,че освен температурата на антифриза,има отношение и датчика за налягането на фреона и при налягане над 17-18 атмосфери,пуска 2-ра степен,ако ще колата да е студена като мъртвец. Лятото това налягане се достига за 20-30 скеунди след запалване на колата на обяд,като навън е 40 градуса и 2-ра степен работи почти постоянно.
Ханс не е идиот и за да сложи 300W перка,не е защото е можело да мине с 250W (VAG много обичат да ползва универсални неща и избягват да правят нещо специално за някоя серия мотори,ако може да се мине с масовото).Имай предвид, че той я е сметнал тая перка за техния климат, дето няма нищо общо с нашия и и е сложил малко запас разбира се,но той така или иначе се компенсира от това,че тук е с 10 градуса отгоре на техния климат лятото.За Африка си имат отделна серия радиатори, перки и т.н. ама те са обект на друга тема.Минавайки на 250W перка,според мен поне ще имаш ядове лятото и с климатика (по-високо налягане и съответно по-ниско КПД) и със загряване на мотора. Този мотор е адска печка и изпълва много добре коша отпред,поработи ли 10 минути,под капака става ад,дори на хладно време,камо ли посред лято с пуснат климатик и 40 градуса навън.



Ханс не е идиот и за да сложи 300W перка,не е защото е можело да мине с 250W (VAG много обичат да ползва универсални неща и избягват да правят нещо специално за някоя серия мотори,ако може да се мине с масовото).Имай предвид, че той я е сметнал тая перка за техния климат, дето няма нищо общо с нашия и и е сложил малко запас разбира се,но той така или иначе се компенсира от това,че тук е с 10 градуса отгоре на техния климат лятото.За Африка си имат отделна серия радиатори, перки и т.н. ама те са обект на друга тема.Минавайки на 250W перка,според мен поне ще имаш ядове лятото и с климатика (по-високо налягане и съответно по-ниско КПД) и със загряване на мотора. Този мотор е адска печка и изпълва много добре коша отпред,поработи ли 10 минути,под капака става ад,дори на хладно време,камо ли посред лято с пуснат климатик и 40 градуса навън.

-
- Мнения: 46
- Регистриран на: Пон 22 фев 2010 23:11
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Оллл
Re: перки охлаждане не работят GOLF 4 V6 4 MOTION
.
Последна промяна от Peter Angelov на Съб 20 окт 2012 23:20, променено общо 1 път.
- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Skoda Karoq + Passat B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: перки охлаждане не работят GOLF 4 V6 4 MOTION
Ама не,Ханс наистина умира да слага еднакви компоненти на различните коли, защото му е по-евтино от Поло до Ауди А8 да прави все едни и същи неща и да взима по повече бройки.Само че при някои неща се налага да е друго,защото сметките излизат криви и няма как иначе.Зорлем няма да седне да слага 300W перка само на 3 разновидности мотор на Голф 4,ако наистина не се налагаше,ами само за да бучи повече и да всява респект
.Аз нямам лошо мнение за TYC като марка (ползвал съм ги за други неща),дано и перките им да са ок...
За охлаждането на големите мотори - при Мерцедес 5.6 V8 има 14 литра антифриз и така се справя със загряването (отделно,че термостата му никак не е детски и дебита на помпата през радиатора е доста сериозен).


За охлаждането на големите мотори - при Мерцедес 5.6 V8 има 14 литра антифриз и така се справя със загряването (отделно,че термостата му никак не е детски и дебита на помпата през радиатора е доста сериозен).

Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 59 госта