


Проблем с Голф 4 1.9 TDI 110к.с
- achodemo
- Мнения: 1480
- Регистриран на: Нед 05 окт 2008 22:50
- Автомобил: GOLF IV
- Двигател: AHF ASZ
- Местоположение: Габрово
Re: Проблем с Голф 4 1.9 TDI 110к.с
На режим автоматични скорости ли караш ? Предполагам , да , заради проблемите с топлото палене и претрисане на този мотор . Съвет от мен , сложия на ръчни както трябва да си е и забравяш за задръстването на геометрията , изпитано на моя глава. От една година карам така с доста голяма част градско и лостчето се движи без проблем . Преди като бях на автоматични съм я свалял за чистене и след няма месец отново блокаж . Успех .
- koceto1122
- Мнения: 29
- Регистриран на: Нед 10 окт 2010 19:12
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Несебър
Re: Проблем с Голф 4 1.9 TDI 110к.с
achodemo написа:На режим автоматични скорости ли караш ? Предполагам , да , заради проблемите с топлото палене и претрисане на този мотор . Съвет от мен , сложия на ръчни както трябва да си е и забравяш за задръстването на геометрията , изпитано на моя глава. От една година карам така с доста голяма част градско и лостчето се движи без проблем . Преди като бях на автоматични съм я свалял за чистене и след няма месец отново блокаж . Успех .
Двете работи нямат нищо общо.
-
- Мнения: 9
- Регистриран на: Чет 17 фев 2011 16:39
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: sevlievo
Re: Проблем с Голф 4 1.9 TDI 110к.с
Колата си върви на нормален режим,и няма проблем с топлото палене.Имаше,но се оказа от износени четки на стартера.
- achodemo
- Мнения: 1480
- Регистриран на: Нед 05 окт 2008 22:50
- Автомобил: GOLF IV
- Двигател: AHF ASZ
- Местоположение: Габрово
Re: Проблем с Голф 4 1.9 TDI 110к.с
koceto1122 написа:achodemo написа:На режим автоматични скорости ли караш ? Предполагам , да , заради проблемите с топлото палене и претрисане на този мотор . Съвет от мен , сложия на ръчни както трябва да си е и забравяш за задръстването на геометрията , изпитано на моя глава. От една година карам така с доста голяма част градско и лостчето се движи без проблем . Преди като бях на автоматични съм я свалял за чистене и след няма месец отново блокаж . Успех .
Двете работи нямат нищо общо.
Имат и то доста. Актуатора се оправлява по различна програма на ръчни и автомат . Аз изказвам това мнение , защото съм го изпитал ,а не защото така си мисля , както правиш ти . Поздрави .
- koceto1122
- Мнения: 29
- Регистриран на: Нед 10 окт 2010 19:12
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Несебър
Re: Проблем с Голф 4 1.9 TDI 110к.с
achodemo написа:koceto1122 написа:achodemo написа:На режим автоматични скорости ли караш ? Предполагам , да , заради проблемите с топлото палене и претрисане на този мотор . Съвет от мен , сложия на ръчни както трябва да си е и забравяш за задръстването на геометрията , изпитано на моя глава. От една година карам така с доста голяма част градско и лостчето се движи без проблем . Преди като бях на автоматични съм я свалял за чистене и след няма месец отново блокаж . Успех .
Двете работи нямат нищо общо.
Имат и то доста. Актуатора се оправлява по различна програма на ръчни и автомат . Аз изказвам това мнение , защото съм го изпитал ,а не защото така си мисля , както правиш ти . Поздрави .
Аз ти го казвам не защото така си мисля ами защото си е точно така имал съм три такива Голфа АХФ двата бяха направени на автомат единия не беше никога съм нямал проблем с лостчето нито с геометрията още повече когато се направи на автомат да не би да спира да се движи било то геометрията или лостчето , че да спичат защото нямат движение?
Поздрави
- achodemo
- Мнения: 1480
- Регистриран на: Нед 05 окт 2008 22:50
- Автомобил: GOLF IV
- Двигател: AHF ASZ
- Местоположение: Габрово
Re: Проблем с Голф 4 1.9 TDI 110к.с
koceto1122 написа:achodemo написа:koceto1122 написа:achodemo написа:На режим автоматични скорости ли караш ? Предполагам , да , заради проблемите с топлото палене и претрисане на този мотор . Съвет от мен , сложия на ръчни както трябва да си е и забравяш за задръстването на геометрията , изпитано на моя глава. От една година карам така с доста голяма част градско и лостчето се движи без проблем . Преди като бях на автоматични съм я свалял за чистене и след няма месец отново блокаж . Успех .
Двете работи нямат нищо общо.
Имат и то доста. Актуатора се оправлява по различна програма на ръчни и автомат . Аз изказвам това мнение , защото съм го изпитал ,а не защото така си мисля , както правиш ти . Поздрави .
Аз ти го казвам не защото така си мисля ами защото си е точно така имал съм три такива Голфа АХФ двата бяха направени на автомат единия не беше никога съм нямал проблем с лостчето нито с геометрията още повече когато се направи на автомат да не би да спира да се движи било то геометрията или лостчето , че да спичат защото нямат движение?
Поздрави
Може и 5 AHF-a да си имал ,но недей да "твърдиш" неща за които не знаеш , има много писано в друга тема тук точно по този въпрос и не съм само аз този ,който съм стигнал до този извод , но не мисля да ти я търся спецално за да ти докажа ,че грешиш . Има си търсачка .
НЕ , на автомат лостчето не спира да се свижи , написах че се движи в друг режим , сиреч променя геометрията при други обороти и друго натоварване спрямо ръчната .
Както и да е , да не спамим повече в тази тема .
- lubo007
- Мнения: 1231
- Регистриран на: Вто 31 окт 2006 18:56
- Автомобил: GOLF 5 TDI
- Двигател: BKC
- Местоположение: Пловдив
Re: Проблем с Голф 4 1.9 TDI 110к.с
а да попитам за какво лосче говорите, че и моята геометрия е променлива и да не ми се наложи да търся след време!?


- nasko1978
- Мнения: 2185
- Регистриран на: Сря 25 юли 2007 9:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Nürnberg ,Перник
Re: Проблем с Голф 4 1.9 TDI 110к.с
Може и 5 AHF-a да си имал ,но недей да "твърдиш" неща за които не знаеш!!!



Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot], Tipsy и 31 госта