Климатроник магнит Голф 4 2.3 v5
Климатроник магнит Голф 4 2.3 v5
здравеите,аз съм с голф 4 2.3 v5 изведнъж климатроника спря да духа студено не зацепва ролката въобще,едно маисторче ми каза че е магнита на климатроника170-200лв,дали не е някои датчик или нещо друго,просто мнение нищо друго,пролетта ще види ремонт
- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Skoda Karoq + Passat B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Климатроник магнит Голф 4 2.3 v5
Пролетта ще си сменяш и половината компресор,ако отлагаш ремонта.Тази кола е с компресор Sanden 7V16,той има един контролен клапан в него.Kогато системата не се пуска дълго време (в случая няма и как да я пуснеш),клапана блокира в дадено положение и напролет се разделяш с пари и за смяна на клапана,освен за плановия ремонт.Отделно,че и фреона си заминава,когато системата не се пуска дълго време (маслото не се върти,не смазва гумите,те се изпичат от фреона и после имаш течове къде ли не).Производителя си го е казал - всяка седмица климатика трябва да работи поне за 20 минути.
За ремонта - чисто нова бобина за този компресор струва 50-60лв ,свалянето и качването на компресора от колата е 30-40лв ,източването и зареждането на системата е не повече от 30-40лв (допълване,защото в момента си има фреон).Адски важно е да се види какво е състоянието на самият съединител на компресора,защото ако той не е вред,се получава триене между двете повърхности,загряване,бобината прегрява и изгаря (т.е. и новата ти ще изгори след някой и друг месец). Там нещата си имат допуски и литература какъв луфт трябва да има т.е. иди при някой,който знае какво прави и как да го прави.
За ремонта - чисто нова бобина за този компресор струва 50-60лв ,свалянето и качването на компресора от колата е 30-40лв ,източването и зареждането на системата е не повече от 30-40лв (допълване,защото в момента си има фреон).Адски важно е да се види какво е състоянието на самият съединител на компресора,защото ако той не е вред,се получава триене между двете повърхности,загряване,бобината прегрява и изгаря (т.е. и новата ти ще изгори след някой и друг месец). Там нещата си имат допуски и литература какъв луфт трябва да има т.е. иди при някой,който знае какво прави и как да го прави.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 50 госта