mTDI with VNT turbo

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
stangero
Мнения: 548
Регистриран на: Чет 02 дек 2010 19:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: lozen

mTDI with VNT turbo

Мнениеот stangero » Пет 14 сеп 2012 22:11


сътворил съм един вранклинщаин ...накратко до тука какво съм направил
колата беше 1.9 дизел ама го счупихме и сега е
блок с глава от 1з дюзи от афн(4 тъпи)смукател от афн помпа от 1У модефицирана за турбо с 11мм елемент (цялата помпа от некъв бус ивеко ми я събрат в помпата от чистия дизел )(тия дена трябва да е готова)имам и едно гт1749ва с компресор 52 и искам да сложа него ама незнам кое да управлява геометрията ....мислил съм си как може да стане

мисля да сложа на местото на актуатора клапан от уестгеитно турбо и да му сложа вакума нямаде по колектора и когато достигне някакво налягане да отпуска геометрията ??...ще ми стигне ли хода на клапана от уестгеитното турбо... дори и да не движи геометрията от краи до драи дали ще стане




Потребителски аватар
juve
Мнения: 2255
Регистриран на: Вто 07 мар 2006 22:43
Автомобил: Pasat B3-Seat Leon TDI
Двигател: AAZ - ALH
Местоположение: Пловдив

Re: mTDI with VNT turbo

Мнениеот juve » Съб 15 сеп 2012 7:40


Не знам дали е за тук, ама гледам че си по експериментите.... чудел съм се, ако на смукателният колектор се монтира пресостат за налягане със тесен диференциал, отрегулиран да кажем ..ако искаме 0.8 до 1 бар и той управлява стандартен клапан Н75, който пък от своя страна управлява актуатора на променливата геометрия.... т.е запазваме цялата "активна" част на управлението, и заместваме "мозъка" с датчик, стремящ се да държи турбината в поисканият от нас диапазон...какво би се получило.... единственото което ми изглежда съмнително е при бързи преходни процеси ... :talk:


Zinoto
Мнения: 1889
Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново

Re: mTDI with VNT turbo

Мнениеот Zinoto » Съб 15 сеп 2012 7:49


Може да се управлява с налягане, трябва да се регулира после уестгейта с манометър в движение, виждал съм бензиново БМВ тунинговано с такава турбина, стар модел без ЕКУ


Потребителски аватар
stangero
Мнения: 548
Регистриран на: Чет 02 дек 2010 19:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: lozen

Re: mTDI with VNT turbo

Мнениеот stangero » Съб 15 сеп 2012 11:35


Zinoto написа:Може да се управлява с налягане, трябва да се регулира после уестгейта с манометър в движение, виждал съм бензиново БМВ тунинговано с такава турбина, стар модел без ЕКУ

искаш да кажеш че си виждал направено по начина които съм описал ??


Zinoto
Мнения: 1889
Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново

Re: mTDI with VNT turbo

Мнениеот Zinoto » Съб 15 сеп 2012 18:56


Не съм гледал как точно е направено и дали точно както ти си намислил, но по описанието на този, който го е направил е така. Ако се видя с него ще го накарам да отвори капака да видя кое как точно.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 13 госта