здравейте
колата я купих наскоро нов внос от Швейцария но климатроника му не работи смисъл недуха студено иначе чувам че се включва компресота и т.н. след малко четене тук във този така полезен за нас Форум открих как да се пусне самодиагностика на климатроника му и следкато го пуснах ми излезе грешка с код:
413-1 - мотор-позиционер на клапаните за направление на обдухването
исках да ви запитам това дали има връска с това ,че климатроника недуха сдудено?
и да споделя че от момчето, което купих колата го е показал на познат,който се занимава с климатици и са го замерили дали има фреон и се оказало ,че има макар и да е било малко е имало но не се е занимавал да го оправя и го продаваше така та сега аз се захващам с тази работа...
грешка с код 413-1 на климатроник пасат Б4
- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: грешка с код 413-1 на климатроник пасат Б4
Здрасти 
Тази грешка не е причината и не е фатална.Моят Пасат е така вече 4 години (не работи въпросния мотор) и няма проблеми.Клапата служи за това,когато караш с много висока скорост,да притвори въздуха,който влиза към купето,за да не бърка оборотите на вентилатора.Аз съм го пробвал,дори при 200км/ч няма проблеми (при мен клапата беше спряла на затворено положение и оперативно я отстраних напълно
) и не се усеща,че я няма.
За студеното - трябва да се види,може да е много малко фреона,да е запушена някъде системата,да има проблеми с компресора и т.н. и т.н. Трябва ти човек,който с това се занимава има техниката да види за какво иде реч.А клапата - ако е спряла на отворено,не се занимавай с нея,ако е спряла на затворено,ще трябва да се махне,за да си влиза въздух от околната среда.За да се махне може и отгоре,без да се сваля таблото.За да се смени ел. мотора,трябва да се разглоби всичко вътре.


Тази грешка не е причината и не е фатална.Моят Пасат е така вече 4 години (не работи въпросния мотор) и няма проблеми.Клапата служи за това,когато караш с много висока скорост,да притвори въздуха,който влиза към купето,за да не бърка оборотите на вентилатора.Аз съм го пробвал,дори при 200км/ч няма проблеми (при мен клапата беше спряла на затворено положение и оперативно я отстраних напълно

За студеното - трябва да се види,може да е много малко фреона,да е запушена някъде системата,да има проблеми с компресора и т.н. и т.н. Трябва ти човек,който с това се занимава има техниката да види за какво иде реч.А клапата - ако е спряла на отворено,не се занимавай с нея,ако е спряла на затворено,ще трябва да се махне,за да си влиза въздух от околната среда.За да се махне може и отгоре,без да се сваля таблото.За да се смени ел. мотора,трябва да се разглоби всичко вътре.

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 67 госта