VAG COMMANDER K+CAN 1.4 не работи на WINDOWS 7 (32bit)
- sportul
- Мнения: 1218
- Регистриран на: Съб 06 сеп 2008 22:12
- Автомобил: Passat B5 Peugeot 407 RHR BVM6
- Двигател: RHR Delphi DCM
- Местоположение: Варна
VAG COMMANDER K+CAN 1.4 не работи на WINDOWS 7 (32bit)
Здр , имам VAG COMMANDER обаче като го включа в USBто съветника не излиза и не мога да го инсталирам ,къде да го търся , в инструкцията пише че бачка с W7 , как да го накарам да излезе
Последна промяна от sportul на Нед 22 сеп 2013 16:28, променено общо 2 пъти.
- К.Одаджийски
- VW експерт
- Мнения: 12115
- Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
- Автомобил: Saab 9-3 SS ARC
- Двигател: B207L
- Местоположение: София / Берковица
Re: hardware update wizzard
Опитай от Control Panel\All Control Panel Items\Devices and Printers там add a device и така да му инсталираш драйвъра или там каквото има с него, че не съм запознат с тоя ваг командер
- sportul
- Мнения: 1218
- Регистриран на: Съб 06 сеп 2008 22:12
- Автомобил: Passat B5 Peugeot 407 RHR BVM6
- Двигател: RHR Delphi DCM
- Местоположение: Варна
Re: hardware update wizzard
кабела го намерих и работи ,обаче така както го пише в иструкцията не става пускам да инсталиране то излиза съвсем друго и нищо не става
- К.Одаджийски
- VW експерт
- Мнения: 12115
- Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
- Автомобил: Saab 9-3 SS ARC
- Двигател: B207L
- Местоположение: София / Берковица
Re: hardware update wizzard
С такова обяснение, едва ли някой е разбрал за какво говориш, още по - малко пък как да ти се помогне.
Обясни сега, хардуера е намерен като устройство или не е!? Ако е намерен драйвъра инсталирал ли се е като хората/в дивайс мениджъра има ли питанка на устойството/.
Ако е имало проблем с инсталирането на драйвъра, има ли възможност да се инсталира ръчно!? Какъв е Софтуера и какво не се получава по кои инструкции, грешки ли забива някакви, тръгва да се инсталира и после нищо не става или друго нещо!?
Така може и да стигнем до решение на проблема, ако не аз поне някой който се е занимавал с това и го е правил друг път
Обясни сега, хардуера е намерен като устройство или не е!? Ако е намерен драйвъра инсталирал ли се е като хората/в дивайс мениджъра има ли питанка на устойството/.
Ако е имало проблем с инсталирането на драйвъра, има ли възможност да се инсталира ръчно!? Какъв е Софтуера и какво не се получава по кои инструкции, грешки ли забива някакви, тръгва да се инсталира и после нищо не става или друго нещо!?
Така може и да стигнем до решение на проблема, ако не аз поне някой който се е занимавал с това и го е правил друг път
- К.Одаджийски
- VW експерт
- Мнения: 12115
- Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
- Автомобил: Saab 9-3 SS ARC
- Двигател: B207L
- Местоположение: София / Берковица
Re: hardware update wizzard
Ми нямам идея честно казано, дали няма някакъв софтуер който да се инсталира за да проработи, освен драйвъра!?
- sportul
- Мнения: 1218
- Регистриран на: Съб 06 сеп 2008 22:12
- Автомобил: Passat B5 Peugeot 407 RHR BVM6
- Двигател: RHR Delphi DCM
- Местоположение: Варна
Re:VAG COMMANDER K+CAN 1.4 не работи на W7
темата е приключена .това не работи на уиндоус 7
- Haralampi
- Мнения: 3612
- Регистриран на: Пет 28 ное 2008 13:44
- Автомобил: VW Golf 4 - 2002
- Двигател: 1.6 16V - AZD
- Местоположение: София
Re: VAG COMMANDER K+CAN 1.4 не работи на WINDOWS 7
Освен всичко друго не работи и на всякакъв лаптоп (не комуникира с USB-тата винаги както трябва).
Надали мога да преценя колко часове (или обърнати в дни) се мъчих да го подкарам на няколко Fujitsu-Siemens-а, докато не реших просто да пробвам какво ще стане на един Compaq - тръгна веднага безпроблемно!!
Не знам от какво зависи, не знам на какво се дължи, но на 2 различни Fujitsu-Siemens-a не работеше както трябва на нито един.
(още една причина към списъка с такива, поради които не бих си купил отново Fujitsu)
Иначе работи и под виртуална машина
Качваш едно XP и готово 
Надали мога да преценя колко часове (или обърнати в дни) се мъчих да го подкарам на няколко Fujitsu-Siemens-а, докато не реших просто да пробвам какво ще стане на един Compaq - тръгна веднага безпроблемно!!
Не знам от какво зависи, не знам на какво се дължи, но на 2 различни Fujitsu-Siemens-a не работеше както трябва на нито един.
(още една причина към списъка с такива, поради които не бих си купил отново Fujitsu)
Иначе работи и под виртуална машина


- Aprilia
- Мнения: 1300
- Регистриран на: Съб 15 мар 2008 0:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Торино, Италия
Re: Re:VAG COMMANDER K+CAN 1.4 не работи на W7
sportul написа:темата е приключена .това не работи на уиндоус 7
Значи моя ше земе да дойде някъв извънземен защото си работи като стой та гледай

На иконата на вагкомандера и даваш десен бутон - пропъртис - после имаше някакво компатибъл и от там се избираше да подкарва програмата в уиндоус хп режим и после отдолу имаше едно "рън ас администратор" отбелязваш го и него и рестартираш щайгата и би трябвало да върви


- К.Одаджийски
- VW експерт
- Мнения: 12115
- Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
- Автомобил: Saab 9-3 SS ARC
- Двигател: B207L
- Местоположение: София / Берковица
Re: VAG COMMANDER K+CAN 1.4 не работи на WINDOWS 7
Aprilia написа:На иконата на вагкомандера и даваш десен бутон - пропъртис - после имаше някакво компатибъл
Подкрепям го с картинка
- sportul
- Мнения: 1218
- Регистриран на: Съб 06 сеп 2008 22:12
- Автомобил: Passat B5 Peugeot 407 RHR BVM6
- Двигател: RHR Delphi DCM
- Местоположение: Варна
Re: VAG COMMANDER K+CAN 1.4 не работи на WINDOWS 7
този беше на windows xp pack3 само сложих отметката на администратора и пак същата работа
- К.Одаджийски
- VW експерт
- Мнения: 12115
- Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
- Автомобил: Saab 9-3 SS ARC
- Двигател: B207L
- Местоположение: София / Берковица
Re: VAG COMMANDER K+CAN 1.4 не работи на WINDOWS 7
Той си е на сървиз пак 3, но трябва да има отметка отпред иначе не бачка
- Vasseto
- Мнения: 2703
- Регистриран на: Вто 06 сеп 2005 17:09
- Автомобил: Passat B7 Passat B5_5 Jetta V
- Двигател: CFFB AVF BXE
- Местоположение: Пловдив
Re: hardware update wizzard
И като цъкнеш на advanced му кажи на кой COM Port да бъде.Примерно от 1 до 4(най-добре на 2 ако не е зает).
Понякога тези устройства избират мн голям COM Port и съответно не работят с приложения към тях софтуер.
И на края пусни софтуера и му кажи на кой COM Port си го пуснал да се появява.
P.S. Plug & pray!
- sportul
- Мнения: 1218
- Регистриран на: Съб 06 сеп 2008 22:12
- Автомобил: Passat B5 Peugeot 407 RHR BVM6
- Двигател: RHR Delphi DCM
- Местоположение: Варна
Re: VAG COMMANDER K+CAN 1.4 не работи на WINDOWS 7
Добър вечер:) възобновявам темата за вага ,сложих си XP на virtual pc и инсталирах както пише в упътването.
за да се убедя дали бачка направих снимка

интересува ме там където съм заградил с червено ми излизат три цифри (не четири)
това ли е кода на имобилайзера ? защото като вляза за key learning ми иска същото
под него има odometer това сиг са километрите обаче те не отоговарят на мойте с около 1000км се различават и не мога да ги променя въпреки ,че пиша там и натискам change
за да се убедя дали бачка направих снимка
интересува ме там където съм заградил с червено ми излизат три цифри (не четири)
това ли е кода на имобилайзера ? защото като вляза за key learning ми иска същото
под него има odometer това сиг са километрите обаче те не отоговарят на мойте с около 1000км се различават и не мога да ги променя въпреки ,че пиша там и натискам change

- Aprilia
- Мнения: 1300
- Регистриран на: Съб 15 мар 2008 0:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Торино, Италия
Re: VAG COMMANDER K+CAN 1.4 не работи на WINDOWS 7
Пина може да е с 3 или 4 цифри във Вагком се въвеждат по следния начин
ако са 3 цифри - 00*** където звездичките са цифрите които показва камандера
ако са 4 цифри - 0**** просто се добавя 1 или 2 нули за да стане 5 цифрено число. Това ако се обучава с вагком, препоръчвам обучаване с вагком защото понякога командера 'сгъва' при опит за обучение и поврежда таблото
Иначе при обучение с командера няма нужда от 0-лите въвежда се направо пина който той изписва.
Километрите след като си ги променил трябва да ресетнеш таблото (reset ECU от командера) или за таблата които не се поддържат трябва да махнеш клемата на акумулатора и да я закачиш пак. (или да махнеш синята букса на таблото и да я закачиш пак ако имаш достъп до нея)
Километрите не ги барайте много много с командера за да не изревете за ново табло, масово ползваме китайски кабели които много често 'сгъват' изкривяват инфото и може да повредите доволно таблото, за това и при колегата не се изписват точните километри а с 1000км разлика защото китайчето е ментак и не чете всичко правилно от таблото
ако са 3 цифри - 00*** където звездичките са цифрите които показва камандера
ако са 4 цифри - 0**** просто се добавя 1 или 2 нули за да стане 5 цифрено число. Това ако се обучава с вагком, препоръчвам обучаване с вагком защото понякога командера 'сгъва' при опит за обучение и поврежда таблото

Иначе при обучение с командера няма нужда от 0-лите въвежда се направо пина който той изписва.
Километрите след като си ги променил трябва да ресетнеш таблото (reset ECU от командера) или за таблата които не се поддържат трябва да махнеш клемата на акумулатора и да я закачиш пак. (или да махнеш синята букса на таблото и да я закачиш пак ако имаш достъп до нея)
Километрите не ги барайте много много с командера за да не изревете за ново табло, масово ползваме китайски кабели които много често 'сгъват' изкривяват инфото и може да повредите доволно таблото, за това и при колегата не се изписват точните километри а с 1000км разлика защото китайчето е ментак и не чете всичко правилно от таблото

Върни се в “ОФФ-Топик - електроника, техника, обзавеждане”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 40 госта