Здравейте колеги,
преди седмица смених голфа с пасат Б4 1995 1.9ТДИ 1Z
колата е с климатроник но при натискане на бутона за топло ако не греша пак включва компресора и разхода се вдига,аз мислех че при режим на затопляне не включва компресора но климатроника в този модел няма бутон ECON
ето за този климатроник става дума,който е в моята кола като в илюстрацията:



въпрос относно 2 модела климатроници за пасат б4
-
- Мнения: 70
- Регистриран на: Пет 04 сеп 2009 22:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Nürnberg- Deutschland
въпрос относно 2 модела климатроници за пасат б4
Последна промяна от denisadsl на Пет 14 сеп 2012 13:02, променено общо 3 пъти.
-
- Мнения: 70
- Регистриран на: Пет 04 сеп 2009 22:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Nürnberg- Deutschland
Re: въпрос относно 2 модела климатроници за пасат б4
въпросът ми е ако си взема само панел от друг климатроник пак от пасат Б4 но с бутон ECON дали ще пасне и заработи в моята кола?
като този на илюстрацията:
като този на илюстрацията:
-
- Мнения: 70
- Регистриран на: Пет 04 сеп 2009 22:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Nürnberg- Deutschland
Re: въпрос относно 2 модела климатроници за пасат б4
никой ли неможе да ми помогне?
- К.Одаджийски
- VW експерт
- Мнения: 12127
- Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
- Автомобил: Saab 9-3 SS ARC
- Двигател: B207L
- Местоположение: София / Берковица
Re: въпрос относно 2 модела климатроници за пасат б4
Така като ги гледам двата панела, на мястото на екон на твоя панел пише офф. Не е ли същото!?
Иначе като видят майсторите ще пишат, сигурно са заети през деня обаче, забелязал съм че предимно вечерно време пишат
Иначе като видят майсторите ще пишат, сигурно са заети през деня обаче, забелязал съм че предимно вечерно време пишат
-
- Мнения: 70
- Регистриран на: Пет 04 сеп 2009 22:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Nürnberg- Deutschland
Re: въпрос относно 2 модела климатроници за пасат б4
да панелите са еднакви просто като натисна OFF и се изключва и това е...а аз искам да изключа климатроника и да си бачка само парното да речем което на вторият модел от снимката става чрез ECON...
-
- Мнения: 70
- Регистриран на: Пет 04 сеп 2009 22:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Nürnberg- Deutschland
Re: въпрос относно 2 модела климатроници за пасат б4
нека така да задам въпроса: КАК ДА ВКЛЮЧВАМ САМО ПАРНОТО НА КОЛАТА БЕЗ КЛИМАТРОНИКА НА ГОРНИЯТ МОДЕЛ КЛИМАТРОНИК ?
-
- VW експерт
- Мнения: 13394
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Re: въпрос относно 2 модела климатроници за пасат б4
Mission Imposible Бро!Така са направени.Продай колата и си купи такава с ЕКОН.Сори,ама така работят тези системи.Ама си има и плюсове тази система-щом зацепи компресора,значи е над 3 градуса и можеш да си свалиш якето. 

- znainainai
- Мнения: 5287
- Регистриран на: Пон 04 дек 2006 21:24
- Автомобил: Golf4
- Двигател: MK 4 98 AHF
- Местоположение: Русе
Re: въпрос относно 2 модела климатроници за пасат б4
Има разлика в окабеляването този със екона има един датчик повече и няма да стане само със панел 
Можеш да го направиш със екон за целта ти трябва контролера със панел въпросният датчик и инсталацията на климатроника.
Всички останали мотор-позиционери,датчици и вакуум елемент са ЕДНАКВИ

Можеш да го направиш със екон за целта ти трябва контролера със панел въпросният датчик и инсталацията на климатроника.
Всички останали мотор-позиционери,датчици и вакуум елемент са ЕДНАКВИ

- pe6kata
- VW експерт
- Мнения: 3010
- Регистриран на: Чет 24 май 2007 16:49
- Автомобил: passat corrado
- Двигател: AAA и АBV turbo
- Местоположение: Елхово
Re: въпрос относно 2 модела климатроници за пасат б4
какъв е този датчик?
- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: въпрос относно 2 модела климатроници за пасат б4
Температурния за обледяване на изпарителя.При стария тип е механичен,като на хладилник,новия тип (дето са с Екон),са с електронен и мери реални градуси и редовно се прецаква 



- znainainai
- Мнения: 5287
- Регистриран на: Пон 04 дек 2006 21:24
- Автомобил: Golf4
- Двигател: MK 4 98 AHF
- Местоположение: Русе
Re: въпрос относно 2 модела климатроници за пасат б4
Да и в зависимост от модела или е на лесно място или седи на мама си у дупката 

- pe6kata
- VW експерт
- Мнения: 3010
- Регистриран на: Чет 24 май 2007 16:49
- Автомобил: passat corrado
- Двигател: AAA и АBV turbo
- Местоположение: Елхово
Re: въпрос относно 2 модела климатроници за пасат б4
всички културни климатици има датчик против обледеняване. дали е просто ключе, или е датчик който си мени стойностите и дава реалните показания на контролера е все тая. идеята е че изключи компресора като реши че се заледява изпарителя.
това не е датчик в повече, ако него имате в предвид
това не е датчик в повече, ако него имате в предвид
- Vasseto
- Мнения: 2704
- Регистриран на: Вто 06 сеп 2005 17:09
- Автомобил: Passat B7 Passat B5_5 Jetta V
- Двигател: CFFB AVF BXE
- Местоположение: Пловдив
Re: въпрос относно 2 модела климатроници за пасат б4
Аз си го смених и стана.
1.Един кабел се рязва и се заръзва другаде за да тръгне вентилатора.
2.Купува се едно NTC 2.2Kom и се вързва на мястото на другото за температурата на вътрешния радиатор(за парното. не за изпарителя).Около 0.20-0.30лв.
И си в джаза.
Къде и как се слага и реже не мога да си спомня.А и нямам AutoData да видя къде беше.
Ако ми постнеш схемата от там ще ти напиша какво и къде.
P.S. Не мога да подкарам AutoData на Win7/64.А другкомп да подкарвам за това ме мързи.
1.Един кабел се рязва и се заръзва другаде за да тръгне вентилатора.
2.Купува се едно NTC 2.2Kom и се вързва на мястото на другото за температурата на вътрешния радиатор(за парното. не за изпарителя).Около 0.20-0.30лв.
И си в джаза.
Къде и как се слага и реже не мога да си спомня.А и нямам AutoData да видя къде беше.
Ако ми постнеш схемата от там ще ти напиша какво и къде.
P.S. Не мога да подкарам AutoData на Win7/64.А другкомп да подкарвам за това ме мързи.
-
- Мнения: 22
- Регистриран на: Пет 06 апр 2012 19:33
- Автомобил: Фолксваген Пасат Б4 2000куб 115кс
- Двигател: 2Е ноември 1993г
- Местоположение: Sofia
Re: въпрос относно 2 модела климатроници за пасат б4
Колега аз този проблем го чопля вече 2 години!Няма оправия,макар че горния пич май е уцелил ваксата иначе казано е прецакал системата ама на мен лично не ми се вярва,тъй като ходих къде ли не и навсякъде получих отговор по-добре не пипай! Всеобщото мнение че това е по-добрия климатроник ама никой не казва защо точно е по-добър?!?!?! А за градусите има лека неточност - не са 3 а 5. над 5 градуса включва компресора , под 5 не.Лошото идва от там че на AUTO меша външен и вътрешен въздух както климатроника си реши и ти трябва да чакаш повечко време да ти се затопли салона зимно време!Иначе лятото е номер 1 ! Никви грижи - почти перфектен! Това със схемата на другия колега ако стане постни каква е далаверата да пробваме и ние!Поздрави!
- znainainai
- Мнения: 5287
- Регистриран на: Пон 04 дек 2006 21:24
- Автомобил: Golf4
- Двигател: MK 4 98 AHF
- Местоположение: Русе
Re: въпрос относно 2 модела климатроници за пасат б4
Меша със външен иначе ще ти се изпоти джама и нищо няма да виждаш 

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 50 госта