
B3 1.8 mi 1990 г. - проблем след паленето
- Winner25
- Мнения: 7339
- Регистриран на: Пон 14 мар 2005 15:33
- Автомобил: VW Passat B4 B6
- Двигател: ABS BKC
- Местоположение: Казанлък
Re: B3- проблем след паленето
компресия са мерили не налягане 

- vit_autosofia
- Мнения: 2544
- Регистриран на: Нед 20 фев 2005 8:13
- Автомобил: Мерцедес W210 2002г
- Двигател: 2700CDI
- Местоположение: Орланденбург
- Контакти:
Re: B3- проблем след паленето
Winner25 написа:компресия са мерили не налягане
Аз говоря за налягане от Горивна помпа
- Winner25
- Мнения: 7339
- Регистриран на: Пон 14 мар 2005 15:33
- Автомобил: VW Passat B4 B6
- Двигател: ABS BKC
- Местоположение: Казанлък
Re: B3- проблем след паленето
Знам за какво говориш
Ама питаш кое щяло да им откъсне ръцете. А е писал колегата че налягане на цилиндрите биле мерили 


- vit_autosofia
- Мнения: 2544
- Регистриран на: Нед 20 фев 2005 8:13
- Автомобил: Мерцедес W210 2002г
- Двигател: 2700CDI
- Местоположение: Орланденбург
- Контакти:
Re: B3- проблем след паленето
Winner25 написа:Знам за какво говоришАма питаш кое щяло да им откъсне ръцете. А е писал колегата че налягане на цилиндрите биле мерили
Сори четох го на две Русенски ракийки


Re: B3- проблем след паленето
кои дадтчик по точно при мен са три един син един червен и един черен. Черния мисля че е да показва на таблото ми каква температурата а другите два си нямам идея за какво са по точно. На колегата за ускориелната помпа сори ама на мен така са ми я казали нямах си на идея че и е друго името, в магазина като казвах за платно на ускорителна помпа продавача си ми пиказа точно това за което ставаше въпрос от ам имам такаова знание. И как по точно да проверя датчиците за температурата че както виждате сам малко невещ а вие ми се смеете
. Мерси предварително за инфото което всички ми давате та и аз малко да се пообразовам 


- berkant3008
- Мнения: 213
- Регистриран на: Чет 10 сеп 2009 18:23
- Автомобил: PASSAT B3
- Двигател: ABS-93
- Местоположение: ruse
- Контакти:
Re: B3- проблем след паленето
Ами изкарваш датчика от колата ,вземаш си го у вас,слагаш 1 тенджерка на котлона на печката,слагаш датчика в тенджерата,наливаш вода колкото е необходимо,включваш котлона,вземаш мултимера нагласяш го на ОМ и мериш както е показано на схемата която я има вече в тая тема и следиш показанията дали отговарят.ТОВА Е
Но проблемът ти е бензиновата помпа според мен.
Но проблемът ти е бензиновата помпа според мен.
Re: B3- проблем след паленето
Здравейте отново пиша за моя проблем. Смених и двата датчика ама пустиняка пак си прави каквото му е кеф. От някои или някаде бях чел или чул че вътре в самото монно имало някакъв датик които следел накакви си там неща за горивото. Нямам си на идея за какво става въпрос затова пиша а и двигателя ми е RP ако това има значение. Другото което исках да питам е имали значение за разхода ако гарнитурата на главата е заминала или грънците са се запушили.
-
- Мнения: 159
- Регистриран на: Пет 05 фев 2010 18:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Божурище
Re: B3- проблем след паленето
здравей колега, този проблем го имам и аз от около 8 години и не можах да го оправя. единственото което открих е, че ако се поддържат 3000 оборота колата не се дави и от тук стигнах до извода, че най-вероятно е компютър или дюза. между другото това е мн. често срещан проблем при моното и то не само при VW.
-
- Мнения: 159
- Регистриран на: Пет 05 фев 2010 18:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Божурище
Re: B3- проблем след паленето
ако гарнитурата на главата е заминала най-малкия ти проблем ще е разхода, а ако са ти запушени "кюнците" колата няма да работи и на газ.
Re: B3- проблем след паленето
Аз за гарнитурата и киюнците питам, че имам съмнение и за двете затова, а за разхода и на бензин и на газ си ми е малко височък. затова питах дали има отражение на разхода ако някое от тях е проблемно. Ще сам ви багодарен ако ми дадете точен отговор и да знам дали да търся маистор . Мерси предварително
- Iezekil
- Мнения: 6185
- Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
- Автомобил: Passat B4 Variant
- Двигател: ABS 94
- Местоположение: Шумен
Re: B3- проблем след паленето
Обективен и подробен преглед трябва.Липсва информация за да се сложи диагноза.
Какво се случва след това?При изфорсиране какво се случва с мотора и оборотите,припушва ли отзад черно,как са свещите?Когато заработи неравномерно да се вадят кабелите един по един от цилиндрите за да се провери прекъсването истинско ли е,сиреч неработещ цилиндър или давене на мотора.Палене пре ноща и наблюдаване за искрене под капака.Това като се свърши ще може да се тъси виновника.Иначе мога да дам няколко пророчества-гъсто масло,пробив в бобина/комутатор/,стари свещи или не отговарящи,температурен датчик/може да го замери на място,преди да запали/,дюза.
Аз лично съм имал такъв проблем от бобина,така тресеше сякаш е прехвърлил 2 зъба ремъка.
Гарнитура ако има сдухала ще си сменят нивото и цвета я масло,я вода,свещите ще са умити.Може и някой теч да ти се отвори.За кюнците пък няма да има тяга в движение и отзад няма да духа хубаво....
Какво се случва след това?При изфорсиране какво се случва с мотора и оборотите,припушва ли отзад черно,как са свещите?Когато заработи неравномерно да се вадят кабелите един по един от цилиндрите за да се провери прекъсването истинско ли е,сиреч неработещ цилиндър или давене на мотора.Палене пре ноща и наблюдаване за искрене под капака.Това като се свърши ще може да се тъси виновника.Иначе мога да дам няколко пророчества-гъсто масло,пробив в бобина/комутатор/,стари свещи или не отговарящи,температурен датчик/може да го замери на място,преди да запали/,дюза.
Аз лично съм имал такъв проблем от бобина,така тресеше сякаш е прехвърлил 2 зъба ремъка.
Гарнитура ако има сдухала ще си сменят нивото и цвета я масло,я вода,свещите ще са умити.Може и някой теч да ти се отвори.За кюнците пък няма да има тяга в движение и отзад няма да духа хубаво....
Re: B3- проблем след паленето
колега "изекиел" датчите са чисто нови, свещите и те компресията е мерена на цилиндрите и всичко им е ок а за дима пучи черно но не гъсто а леко и това ми го прави в диапазона от 1000-2000 оборота. за комутатора не сам се сетил да ти кажа честно ама то би трябвало и на газ да го прави това ако е от нечитави токове от комутатора. питането ми е има ли някакъв датчик вътре в самото моно иако да каде е
-
- Мнения: 50
- Регистриран на: Съб 29 юли 2006 17:12
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Враца
- Контакти:
Re: B3- проблем след паленето
Да колега , има такъв датчик и името му е IAT (Intake Air Temperature). Измерва температурата на постъпващия въздух и коригира коефициента на запълване за управление на дюзата , респективно съотношението гориво/въздух.
Ако въпроса е дали дефект в този датчик може да предизвика описания от теб проблем - о да и още как
... изпитано на собствен гръб . Намира се на капачката-конектор на дюзата . Ако не ме лъже паметта нормалното съпротивление при 20 градуса е около 2 кОм.
Ако въпроса е дали дефект в този датчик може да предизвика описания от теб проблем - о да и още как

Re: B3- проблем след паленето
наи накрая някои да ми даде точен отговор на въпроса които питах мерси колега а колко е като цена този датчик че зимата паля на бензин и за 2 минутимо изгаря такова количество че портфеила ми олеква.
-
- Мнения: 50
- Регистриран на: Съб 29 юли 2006 17:12
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Враца
- Контакти:
Re: B3- проблем след паленето
Повярвай знам за какъв разход иде реч
. Колкото до цента не съм сигурен дали наистина искаш да я знаеш ако иде реч за нов
. Ако си сръчен в ръцете може да си го отремонтираш сам защото в 90 % от случаите проблема е в кабелчетата между сензора и куплунга на моноблока . Другия вариант - вземаш мултимер и почваш да търсиш втора употреба читав.


Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 84 госта