въпрос за центровка Б5 1.9 тди афн 110к.с

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
svere
Мнения: 572
Регистриран на: Сря 25 май 2005 15:13
Автомобил: Passat B5 110++
Двигател: AFN
Местоположение: София / Монтана
Контакти:

въпрос за центровка Б5 1.9 тди афн 110к.с

Мнениеот svere » Нед 29 юли 2012 11:01


Понеже ми сменяха скоро ангренажа (пасат Б5 1.9 тди афн 110к.с), та реших да си проверя центровката. Изглеждаше ето така:
Изображение

Uploaded with ImageShack.us
Изображение

Uploaded with ImageShack.us

бутнах малко помпата и сега е така:
Изображение

Uploaded with ImageShack.us
Изображение

Uploaded with ImageShack.us

- Двигателя стана по-шумен като я вкарах в графиката
притесняват ме и показанията на авансатора.(нали той се гледа на 4канал, последната колонка?) Как да ги коригирам?
- На първата снимка на която центровката е много над графиката, това значи голямо предварение?????
От изчетеното из форумите разбрах, че като се бутне помпата към двигатля се получава предварение, т.е, аз реално трябваше да дръпна помпата.......... е да ама не... с дърпане нищо не стана, точно обратното втората графика я докаръх с бутане към двигателя.
къде бъркам и къде се заблуждавам?
И последен въпрос - понеже четох във форума и разбрах че отзад на помпата има 4-ти болт а при мен липсва, някой може ли да ми каже размера за да си го сложа
Благодаря предварително

Последна промяна от svere на Пон 30 юли 2012 9:15, променено общо 1 път.




Потребителски аватар
garsona
Мнения: 474
Регистриран на: Вто 22 сеп 2009 20:12
Автомобил: Passat B5TDI Honda Accord6 vtec
Двигател: ATJ F18B2

Re: въпрос за центровка

Мнениеот garsona » Нед 29 юли 2012 16:36


Центровка се прави/проверява на загрял двигател 80* нагоре , виж си милиграмите след центровката ... пак на загрял двигател , без никакви консуматори !


Потребителски аватар
svere
Мнения: 572
Регистриран на: Сря 25 май 2005 15:13
Автомобил: Passat B5 110++
Двигател: AFN
Местоположение: София / Монтана
Контакти:

Re: въпрос за центровка

Мнениеот svere » Пон 30 юли 2012 9:08


колата тази сутрин запали осезаемо по трудно
ето шотове от днес на напълно загряла кола:
точката на центровката варираше между dead on и леко предварение
Изображение

Uploaded with ImageShack.us
Изображение

Uploaded with ImageShack.us

но ме притеснява че авансатора е с много големи проценти

как да ги коригирам процентите?


Потребителски аватар
SCALE
Мнения: 145
Регистриран на: Сря 22 апр 2009 14:23
Автомобил: Seat Leon TDI 110 hp
Двигател: AHF 2000
Местоположение: Варна

Re: въпрос за центровка Б5 1.9 тди афн 110к.с

Мнениеот SCALE » Пон 30 юли 2012 12:05


дай му още предварение и ще паднат % на авансатора . . и долу в поленцето на графиката избирай твоя мотор.


Потребителски аватар
svere
Мнения: 572
Регистриран на: Сря 25 май 2005 15:13
Автомобил: Passat B5 110++
Двигател: AFN
Местоположение: София / Монтана
Контакти:

Re: въпрос за центровка Б5 1.9 тди афн 110к.с

Мнениеот svere » Пон 30 юли 2012 13:10


ето до тук го докарах преди малко:
Изображение

Uploaded with ImageShack.us

като гонех графиката я направих малко под зелената, но като затегнах болтовете, мръдна малко. Проблем ли е да се кара така? С времето като се пообтегне ремъка към закъснение ли отива или към предварение?
Изображение

Uploaded with ImageShack.us
Тук са ми милиграмите на празен ход при стандарти стойности 32768. да ги пипам ли?
Изображение

Uploaded with ImageShack.us


Потребителски аватар
juve
Мнения: 2255
Регистриран на: Вто 07 мар 2006 22:43
Автомобил: Pasat B3-Seat Leon TDI
Двигател: AAZ - ALH
Местоположение: Пловдив

Re: въпрос за центровка Б5 1.9 тди афн 110к.с

Мнениеот juve » Пон 30 юли 2012 18:12


а интересно..започна ли да работи осезаемо по твърдо..на слух ?


Потребителски аватар
svere
Мнения: 572
Регистриран на: Сря 25 май 2005 15:13
Автомобил: Passat B5 110++
Двигател: AFN
Местоположение: София / Монтана
Контакти:

Re: въпрос за центровка Б5 1.9 тди афн 110к.с

Мнениеот svere » Вто 31 юли 2012 8:44


Мисля, че работи по-твърдо от преди и другата разлика е че стана по-пъргава в ниските обороти, или поне така ми се струва


Потребителски аватар
garsona
Мнения: 474
Регистриран на: Вто 22 сеп 2009 20:12
Автомобил: Passat B5TDI Honda Accord6 vtec
Двигател: ATJ F18B2

Re: въпрос за центровка Б5 1.9 тди афн 110к.с

Мнениеот garsona » Вто 31 юли 2012 22:08


А сега пали ли по-лесно :) ?


Потребителски аватар
svere
Мнения: 572
Регистриран на: Сря 25 май 2005 15:13
Автомобил: Passat B5 110++
Двигател: AFN
Местоположение: София / Монтана
Контакти:

Re: въпрос за центровка Б5 1.9 тди афн 110к.с

Мнениеот svere » Чет 02 авг 2012 9:10


garsona написа:А сега пали ли по-лесно :) ?


да часовник е.
странното е че , когато беше на първата графика (т.е извън графиката), палеше пак много добре


Потребителски аватар
svere
Мнения: 572
Регистриран на: Сря 25 май 2005 15:13
Автомобил: Passat B5 110++
Двигател: AFN
Местоположение: София / Монтана
Контакти:

Re: въпрос за центровка Б5 1.9 тди афн 110к.с

Мнениеот svere » Нед 16 сеп 2012 15:55


Привет отново!
колата е с чип от Брезел
Току що ми казаха, че когато колата не е стокова, а е с чип, не важат графиките за центровката и т.н, т.е данните са грешни
има ли нещо вярно?


Потребителски аватар
IvailoOo
Мнения: 2086
Регистриран на: Пет 26 мар 2010 22:29
Автомобил: Audi A4 B7 Avant
Двигател: 2.0TDI 8v 140 BPW
Местоположение: Балчик

Re: въпрос за центровка Б5 1.9 тди афн 110к.с

Мнениеот IvailoOo » Нед 16 сеп 2012 18:53


Няма ядове.Карай си по графика


Потребителски аватар
deversant
Мнения: 1229
Регистриран на: Пон 06 ное 2006 23:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Re: въпрос за центровка Б5 1.9 тди афн 110к.с

Мнениеот deversant » Нед 16 сеп 2012 19:05


Милиграмите трябва да са ти 4 а не 2,8!
От завода излиза на 4.0 сега помпата ти пуска повече гориво и колата ти върви повече!
Мойте милиграми бяха на 6,2 и бутнах помпата на 3,4... започна да върви много само че във високите!
Направо беше лудница,върнах я на 4.0 и колата започна да върви и в ниските (във високите си върви вече нормално)
Счупих скоротна кутия,сега имам и съединител да сменям! mhihi
Та предпочитам да си върви нормално,някой да не ти е пипал помпата?
(щом е с чип незнам как точно са показанията за милиграми,явно не са сток и защо оборотите са 861 а не 903?)


Потребителски аватар
IvailoOo
Мнения: 2086
Регистриран на: Пет 26 мар 2010 22:29
Автомобил: Audi A4 B7 Avant
Двигател: 2.0TDI 8v 140 BPW
Местоположение: Балчик

Re: въпрос за центровка Б5 1.9 тди афн 110к.с

Мнениеот IvailoOo » Нед 16 сеп 2012 19:17


На надлъжен мотор са 861,а на напречен - 903 об/мин.


Потребителски аватар
deversant
Мнения: 1229
Регистриран на: Пон 06 ное 2006 23:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Re: въпрос за центровка Б5 1.9 тди афн 110к.с

Мнениеот deversant » Нед 16 сеп 2012 19:36


Ясно,аз от моят тъп голф изходих,явно има защо на голфа да ги направят 903 :D


Потребителски аватар
svere
Мнения: 572
Регистриран на: Сря 25 май 2005 15:13
Автомобил: Passat B5 110++
Двигател: AFN
Местоположение: София / Монтана
Контакти:

Re: въпрос за центровка Б5 1.9 тди афн 110к.с

Мнениеот svere » Нед 16 сеп 2012 20:05


@deversant при мен мисля, че милиграмите оригинално трябва да са 3.0. Единствено аз си пипам по колата... 2.8 са защото сменях преди време гарнитури на главата на помпата и доста си поиграх да ги докарам до тези стойности, заковах ги на 3.0, но при позгрял двигател падат на 2.8.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: videlin85 и 49 госта