Атмосферен тунинг на 16V двигателите на VW

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
FreeSoul
Мнения: 2751
Регистриран на: Съб 15 яну 2005 15:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Re: Атмосферен тунинг на 16V двигателите на VW

Мнениеот FreeSoul » Съб 15 сеп 2012 22:31


pe6kata написа:Много от 10 секундните коли в бг са си ежедневни коли!

Нещо почнахте много да се филмирате с тия вървящи атмосферки, алооо

Турбо конете излизат многократно по-евтино!

И точно турбо колата има нормално ежедневно приложение и достатъчен ресурс, нормално гориво , точно и нормален разход и т.н.
Кефи ме как пълни атмосферката, но кефа като усетиш бруталния ритник, влизайки в буст...
Имам наблюдения върху въптосните хонди, за атмосферка и за тази кубатура са ок, но. до там!



Пеше, много от 10сек. коли, които казваш, че са ежедневни са ТУРБО! Тук говорим за атмосферки и по-точно затова как VW са още далеч от истината. И хич не се филмираме, просто гледаме резултатите от клипа, които са си чисти факти, а не филми.
И както Боби, каза " 9,хх е невъзможно за ФВ в атмосферен вариант" и "ако един ФВ мотор стигне момента с 11,хх сек ще е постижение!!!!" мисля, че темата се изчерпва.




Потребителски аватар
Iago
Мнения: 463
Регистриран на: Нед 23 яну 2005 16:10
Автомобил: Volvo XC90 V8 Sport
Двигател: B8444S
Местоположение: София

Re: Атмосферен тунинг на 16V двигателите на VW

Мнениеот Iago » Нед 16 сеп 2012 1:11


фрий соул.. всичко хубаво ама тоя к20 ол мотор струва колкото половин България.. все пак с това е известен.. с многото вървеж.. ама срещу многото пари. Врото, според мен тоя автомобил на наша писта ще даде сигурно някаква 11ка.. айде да кажем висока 10ка. И трето.. защо тая кола се комбинира с думата ежедневна в едно изречение? Кое му е ежедневното? Тва е с трицифрена степен на сгъстяване сигурно :Mr Green Fun


Потребителски аватар
rusiq_24
Мнения: 1660
Регистриран на: Чет 30 мар 2006 14:49
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Re: Атмосферен тунинг на 16V двигателите на VW

Мнениеот rusiq_24 » Нед 16 сеп 2012 9:28


Колега колата се води ежедневка защото е с пълен интериор (както се и вижда) табло,кори,седалки и тн.както и със стъкла а не плексигласи и найлони. Не е орязана на листо както драгаджийка и хората показаха че тежи точно 972кг.Затова се води street.За въпросния мотор възможностите му са огромни и на друг клип на друга кола и пак същите майсторчета се вижда как от к24 (2400куб.см)се вадят 353кс. на колета което на вала е над 400кс. в атмосверен вариант а тази е по бърза и със сигурност е повече.Това се опитват да кажат колегите по горе че от VW двигател да извадиш около 160-170кс на литър атмосверен е абсолютно невъзможно :да:
п.п Не е никак скъпа колата и максималния бюджет надали надхвърля 25-30к лв. което за 9 сек кола е смешно.Ако не вярваш мога да ти направя ориентировъчен списък за да те убедя.Само купето със стоков мотор 200кс. за основа излиза около 5500-6000лв. :да:


Bobby_
Мнения: 2260
Регистриран на: Пон 20 юни 2005 2:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Атмосферен тунинг на 16V двигателите на VW

Мнениеот Bobby_ » Нед 16 сеп 2012 16:48


Пичовеееее пак изродихме темата.... оставете ги тези хонди и ХЕта всички знаем за какво става въпрос... особено тези които сме имали поне 2 пъти допир до атмосферен тунинг....

нека някой по осведомен от мен даде тема за размисъл как без пари да изкараме максимума от 16В мотор.. било 1,4 1,6 1,8 2,0 .....

аз за 100лв знам как става да се вдигнат около 3-5кс на колела като за тях давам гаранция! пробвано е!! и на дино е измерено

Според моето инфо на диното в Хеед, най-хубавия мотор 1,8 16В е дал 107кс на колела като говориме че това е в НЕПИПАН вариант с фабрични настройки на железата и т.н.

аз лично съм вадил 118кс на колела от КР с Валове мога да приложа и дино графика на по късен етап.. Това беше мощността на лилавия голф 2 с който спечелих няколко състезания.


Потребителски аватар
vankoGTI
Мнения: 156
Регистриран на: Вто 13 апр 2010 18:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: pazardjik

Re: Атмосферен тунинг на 16V двигателите на VW

Мнениеот vankoGTI » Нед 16 сеп 2012 18:25


Аз съм за 2.0 16v,все пак е с най голяма кубатура!


Bobby_
Мнения: 2260
Регистриран на: Пон 20 юни 2005 2:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Атмосферен тунинг на 16V двигателите на VW

Мнениеот Bobby_ » Нед 16 сеп 2012 18:30


АБФ на дино вади 118кс на колела.... и таква графика имам....


Потребителски аватар
vankoGTI
Мнения: 156
Регистриран на: Вто 13 апр 2010 18:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: pazardjik

Re: Атмосферен тунинг на 16V двигателите на VW

Мнениеот vankoGTI » Нед 16 сеп 2012 18:43


Да обаче стоков АБФ ли вади 118 коня на колелата или след някаква интервенция?


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Атмосферен тунинг на 16V двигателите на VW

Мнениеот Vizor » Нед 16 сеп 2012 18:55


Стоков :)
Тишко ПОЧТИ без нищо с неговия КР с два изпускателни вала софт и филтър изкара 126 на колелата


Потребителски аватар
vankoGTI
Мнения: 156
Регистриран на: Вто 13 апр 2010 18:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: pazardjik

Re: Атмосферен тунинг на 16V двигателите на VW

Мнениеот vankoGTI » Нед 16 сеп 2012 19:00


То и аз сам с 2 изпускателни от кр само че на 2.0 16v с карбове но не сам го мерил на дино,ама си върви доста прилично.


Bobby_
Мнения: 2260
Регистриран на: Пон 20 юни 2005 2:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Атмосферен тунинг на 16V двигателите на VW

Мнениеот Bobby_ » Нед 16 сеп 2012 19:51


vankoGTI написа:Да обаче стоков АБФ ли вади 118 коня на колелата или след някаква интервенция?

Да това е стоков АБФ!!! в момента го вадя от гроба след като не е каран близо 2 години.

С тази бивша състезателна кола ще си дърпам бегачката по състезания. С тази кола 2009г спечелих 1 място на събора .... има снимки тук там... Вярно е че колата в момента е в 10000 пъти по добро състояние от това в което беше по снимките...


Потребителски аватар
negodnika
Мнения: 891
Регистриран на: Пон 14 юни 2004 10:13
Автомобил: Golf MK II GTI+GL
Двигател: PB+EZ
Местоположение: София
Контакти:

Re: Атмосферен тунинг на 16V двигателите на VW

Мнениеот negodnika » Нед 16 сеп 2012 21:25


В Хеед моя KR даде 111.2коня с неотварян мотор, само колектор и WURmod, с направена глава и валове трябва да изкара повечко. 8)

П.С: Bobby сподели за тези + 5коня на колелата.


Потребителски аватар
FreeSoul
Мнения: 2751
Регистриран на: Съб 15 яну 2005 15:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Re: Атмосферен тунинг на 16V двигателите на VW

Мнениеот FreeSoul » Нед 16 сеп 2012 21:58


Bobby_ написа:Пичовеееее пак изродихме темата.... оставете ги тези хонди и ХЕта всички знаем за какво става въпрос... особено тези които сме имали поне 2 пъти допир до атмосферен тунинг....



Боби, целта не беше да си ги мерим. Оставяме ги, няма проблем.
Просто е хубаво хората да са наясно, че наистина няма смисъл от наливане на пари в атмосферен тунинг при VW, иначе леките модове за съживяване са ясни на всички. И точно поради тази причина много хора си мислят, че след като при VW не става, значи изобщо не става и при другите марки и " 'айде ще правим турбо, щото много върви и атмосферка така не може да стане", а всъщност не е така.
VW са ми на сърце, харесвам си ги, но на черното-бяло няма как. Повече ме е яд, защо от VW не си оправят моторите поне веднъж, сигурен че отговора е заради пари, пазарна икономика и т.н.

Имал съм АБФ ( на Тишко сегашния) колегата rusiq беше направил почти всичко възможно според парите, за да засили това желязо, но то изначално е сбъркано, както много добре знаеш.


Потребителски аватар
Iago
Мнения: 463
Регистриран на: Нед 23 яну 2005 16:10
Автомобил: Volvo XC90 V8 Sport
Двигател: B8444S
Местоположение: София

Re: Атмосферен тунинг на 16V двигателите на VW

Мнениеот Iago » Нед 16 сеп 2012 22:23


FreeSoul.. съгласен съм с това което казваш.. колкото и да съм фен на АБФ, и на фауве като цяло.. е очевиден факт (изхождайки от четено в нета, не от опит разбира се) колко брутален мотор е К20.. и т.н.

Но ще попитам нещо последно. Всеки казва че си е правил фауве-то.. и то не е дало никакви особени резултати. А колко човека си пратиха главите в Англия примерно да се портнат истински.. комбинираха ги с 300+ градусови валове.. и купиха бутала за неприлично висока степен? В БГ е очевидно, че нямаме адски скъп и най-най проект на АБФ.. или КР или, или..

Не ме разбирайте погрешно, не се правя на някакъв, евала на хора като Боби, Пешката, Сиромаха и т.н... мога само да се надявам някой ден да стигна техните знания и проекти.. но разликата между ужасно много наляти пари в атмосферно фауве и бългаските такива я има :да:


Потребителски аватар
Special mk3
Мнения: 702
Регистриран на: Пон 08 авг 2011 22:36
Автомобил: Vw Golf Mk3
Двигател: TDI
Местоположение: Видин.
Контакти:

Re: Атмосферен тунинг на 16V двигателите на VW

Мнениеот Special mk3 » Нед 16 сеп 2012 22:30


но като гледам май целта е от колкото може по малък работен обем да се изстиска максимума.
Хонда си имат добри и лоши страни като всеки двигател.
но и Vw двигателите не са за подценяване.


Потребителски аватар
FreeSoul
Мнения: 2751
Регистриран на: Съб 15 яну 2005 15:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Re: Атмосферен тунинг на 16V двигателите на VW

Мнениеот FreeSoul » Нед 16 сеп 2012 22:38


Iago - не знам колко хора са го правили, но искам да ти кажа, че не е нужно главата да ходи в Англия, смятам че и тук ще се справят ако знаеш какво искаш и имаш лев.

За да се постигнат резултати е необходимо набиването на лев. Иначе ако атмосферния "тунинг" го смятаме като " генерация, чип, филтър), а при "по-сериозните" портване и шлайфане ( за степен) и т.н, няма как да стане нещо истинско.
Българина иска (заради доходите) да върви,да не харчи, да е здраво и да не струва много, което няма как да стане.

Аз също много искам да видя атмосферен проект с едни 6-7к. лева при VW и постигнатите резултати, но уви няма и не знам защо. А като гледам няма и да има, защото занапред всички ще карат 1.8Т по 250-350к.с



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 33 госта