Това е въпросът - как да сваля стрелките на таблото на Голф 4. Отварянето на таблото е лесно, но след това ми трябва да махна циферблатите, а за тази цел трябва да махна стрелките. Как става това? Просто ги дърпам нагоре или има и друга техника?
И най-важното - после как да ги сложа обратно, така че да са в правилната позиция и да показват точно?
Как се свалят стрелките на таблото - Голф 4
Re: Как се свалят стрелките на таблото - Голф 4
мисля че беше,въртиш на ляво и дърпаш.и те излизат направо сами.
- ZvEr4O_MaN
- Мнения: 270
- Регистриран на: Съб 05 апр 2008 19:39
- Автомобил: Vw Passat B6 CR 2009
- Двигател: CBAB
- Местоположение: Русе
Re: Как се свалят стрелките на таблото - Голф 4
Стрелките се въртят обратно на часовниковата страна и се дърпат нагоре.Позиционирането им после става като се следи началната линия на циферблата на дадената стойност.Преди да разглобиш и да направиш каквото и да е било снимай си предварително таблото във всички възможни ъгли да може после да гледаш кое на къде и как е било.
От мен успех.
От мен успех.
- hooligan_sk
- Модератор
- Мнения: 7858
- Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
- Автомобил: GLC X254 + Golf MKV GTI
- Двигател: EA113
- Местоположение: София
Re: Как се свалят стрелките на таблото - Голф 4
Заповядай темата на колегата над мен:
http://seat-bg.com/viewtopic.php?t=19974
http://seat-bg.com/viewtopic.php?t=19974
- icefire
- Мнения: 1777
- Регистриран на: Сря 04 юли 2007 9:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Мünchen/София
Re: Как се свалят стрелките на таблото - Голф 4
За свалянето схванах. Относно слагането на стрелките обратно, как точно да ги настроя в първоначалната им позиция? Слагам ги в някакво случайно положение ио после внимателно ги завъртам по часовника, така че стрелката да превърти в оста си докато заеме правилната позиция?
- ZvEr4O_MaN
- Мнения: 270
- Регистриран на: Съб 05 апр 2008 19:39
- Автомобил: Vw Passat B6 CR 2009
- Двигател: CBAB
- Местоположение: Русе
Re: Как се свалят стрелките на таблото - Голф 4
Погледни ми мнението горе как съм го описъл.
Хващаш стрелката и поставяш на остта.После насочваш стрелката към най-ниската индикация на измервателните линии и натискаш докато си влезне,ако не ти харесва наместваш докато я напаснеш.
П.п Преди сваляне виж как са позиционирани и така си ги направи.
Хващаш стрелката и поставяш на остта.После насочваш стрелката към най-ниската индикация на измервателните линии и натискаш докато си влезне,ако не ти харесва наместваш докато я напаснеш.
П.п Преди сваляне виж как са позиционирани и така си ги направи.
- Tipsy
- Мнения: 1087
- Регистриран на: Сря 13 окт 2010 21:03
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: НЕ СЪМ ОТ СОФИЯ
Re: Как се свалят стрелките на таблото - Голф 4
Стрелките както казаха се махах като се върти обратно на часовниковата стрелка и се издърпва леко нагоре. Не бързай да дърпаш, прави се внимателно тази процедура.
Поставянето е по същия начин, но вместо да дърпаш трябва да натискаш. Пак въртене обратно на часовника и лек натиск надолу.
Не се върти по часовниковата стрелка понеже може да се развалят моторчетата.
Както казаха правиш снимка преди разглобяването и после се стараеш да ги нагласиш както са на снимката. След това с ваг ком се прави калибриране. Последното е най-гаднара процедура от цялата работа/ако искаш да ти показва вярно де/
Успех
Поставянето е по същия начин, но вместо да дърпаш трябва да натискаш. Пак въртене обратно на часовника и лек натиск надолу.
Не се върти по часовниковата стрелка понеже може да се развалят моторчетата.
Както казаха правиш снимка преди разглобяването и после се стараеш да ги нагласиш както са на снимката. След това с ваг ком се прави калибриране. Последното е най-гаднара процедура от цялата работа/ако искаш да ти показва вярно де/
Успех
- icefire
- Мнения: 1777
- Регистриран на: Сря 04 юли 2007 9:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Мünchen/София
Re: Как се свалят стрелките на таблото - Голф 4
Благодаея за съветите:)
А какво е това калибриране с вагком и как се прави?
А какво е това калибриране с вагком и как се прави?
- ZvEr4O_MaN
- Мнения: 270
- Регистриран на: Съб 05 апр 2008 19:39
- Автомобил: Vw Passat B6 CR 2009
- Двигател: CBAB
- Местоположение: Русе
Re: Как се свалят стрелките на таблото - Голф 4
Аз лично несъм правил калибриране,но си ги заковах както си бяха и понеже на леона мога да подкарам ел.Км през климатроника всичко си ми показва вярно,както оборотомер така и КМ.Но щом колегата е упоменал за Ваг ком и калибриране,нека обясни подробно ако е възможно.
- kgdim
- Мнения: 401
- Регистриран на: Сря 10 дек 2008 21:29
- Автомобил: MK4 Black ...
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Re: Как се свалят стрелките на таблото - Голф 4
Незнам дали с VagCom се калибрират но като се вкарват стреклите трябва да се даде контакт тогава стрелките застават точно на 0 

- Tipsy
- Мнения: 1087
- Регистриран на: Сря 13 окт 2010 21:03
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: НЕ СЪМ ОТ СОФИЯ
Re: Как се свалят стрелките на таблото - Голф 4
Ако знаех как става щях да го пиша. Мен ми го правиха, аз само гледах.
Бях забравил, но както казаха като се даде контакт стрелките леко се разместват.
Самия тест чрез ваг кома представлява, че развърта стрелките от край до край и след това застават на някакви показания - примерно 3000оборота, 100км/ч, 90 градуса, 1/2 гориво и сравняваш дали това което показва таблото е точно така или има разминаване.
Бях забравил, но както казаха като се даде контакт стрелките леко се разместват.
Самия тест чрез ваг кома представлява, че развърта стрелките от край до край и след това застават на някакви показания - примерно 3000оборота, 100км/ч, 90 градуса, 1/2 гориво и сравняваш дали това което показва таблото е точно така или има разминаване.
- ZvEr4O_MaN
- Мнения: 270
- Регистриран на: Съб 05 апр 2008 19:39
- Автомобил: Vw Passat B6 CR 2009
- Двигател: CBAB
- Местоположение: Русе
Re: Как се свалят стрелките на таблото - Голф 4
ZvEr4O_MaN написа:Аз лично несъм правил калибриране,но си ги заковах както си бяха и понеже на леона мога да подкарам ел.Км през климатроника всичко си ми показва вярно,както оборотомер така и КМ.Но щом колегата е упоменал за Ваг ком и калибриране,нека обясни подробно ако е възможно.
Както съм споменал в цитата,несъм калибрирал,но пък показанията ми са верни и няма отклонения по ел.отчитане и по механичен.
- icefire
- Мнения: 1777
- Регистриран на: Сря 04 юли 2007 9:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Мünchen/София
Re: Как се свалят стрелките на таблото - Голф 4
Tipsy написа:Ако знаех как става щях да го пиша. Мен ми го правиха, аз само гледах.
Бях забравил, но както казаха като се даде контакт стрелките леко се разместват.
Самия тест чрез ваг кома представлява, че развърта стрелките от край до край и след това застават на някакви показания - примерно 3000оборота, 100км/ч, 90 градуса, 1/2 гориво и сравняваш дали това което показва таблото е точно така или има разминаване.
Това, което си описал, представлява output tests на таблото.
Току-що приключих с операцията, всичко мина както трябва. Боднах стрелките на старите им позиции и всичко си работи перфектно


Пп. Освен че наснимах таблото под всички ъгли, също така си направих клипче на output test-овете преди демонтажа и после си ги сравнявах.
- ZvEr4O_MaN
- Мнения: 270
- Регистриран на: Съб 05 апр 2008 19:39
- Автомобил: Vw Passat B6 CR 2009
- Двигател: CBAB
- Местоположение: Русе
Re: Как се свалят стрелките на таблото - Голф 4
Сподели,че си взех кабелче и искам да видя дали всичко ми е наред и да си ги калибрирам макар и да мисля,че ми показва вярно.
- icefire
- Мнения: 1777
- Регистриран на: Сря 04 юли 2007 9:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Мünchen/София
Re: Как се свалят стрелките на таблото - Голф 4
Пускаш output test-овете и сравняваш дали началната и крайната точка съвпадат. То прави следното: завъртя стрелката от началната до крайната точка и след това я оставя на някаква стойност. Примерно, при мен завърта оборотомера от 0 до края на червената зона и след това го заковава на 3000. Съответно, ти следиш дали крайните положения на стрелката ти съвпадат с циферблата и след това сравняваш дали като ти сложи стрелката на 3000 наистина е толкова или е малко по-нагоре или по-надолу от показанието. И това го правиш с всичките стрелки 

Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 45 госта