Проблем с Голфче 1.9 TDI

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
MaRtiNsKi
Мнения: 2542
Регистриран на: Пон 09 апр 2007 21:00
Автомобил: GOLF V
Двигател: TDI
Местоположение: Радомир

Проблем с Голфче 1.9 TDI

Мнениеот MaRtiNsKi » Пон 17 сеп 2012 18:56


Колеги изникна един проблем с едно голфче 1.9TDI 1Z ;(

Проблема е следния:

До преди 2 дни колата си палеше от раз.Проблеми никакви.От онзи ден сутринта,колата едва запали.Акумулатора беше тотално скапан.Запалихме я,покарах я около 2 часа след което я изгасих.После след няколко часа запали от раз,но след това от снощи неще грам.

Акумулатора е заминал 100%! Ще се взима нов,но ме интересува как стоят нещата с токовете :?
Има ли вариант да има утечка някъде?

Има ел.шибидах,централно и плафон :063: Друго ел. няма. Шибидаха го изолирах.Централното няма проблеми,плафона го изключих от буксите.

Въпроса ми е как да премеря дали има утечка накъде по инсталацията? Кое се мери? 2-ма приятели я замерваха,единия казва,че има консумация,другия казва че няма.

Последния като я замери на мултицета показа 0.05 ама незнам какво :drinking:
Другия пък тръгна да мери съпротивлението на инсталацията и каза че има утечка и то голяма :shock А другия му се изсмя,че тръгнал да мери съпротивлението на километри жици :063:

Сега незнам какво да правя :( Помагайте. Ако меже някой да ми каже как да си измеря аз нещата,има мултицет и най-вече как да меря? Клемата на - на акумулатора, а + откачен от акумулатора и с мултицета едната жица на + на акумулатора,а другата на + на клемата нали така ? Че този последния изкара по този начин 0.05 heavy metal zork

В е*аси филма се вкарах :|




mladeja
Мнения: 395
Регистриран на: Пет 11 авг 2006 21:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: Проблем с Голфче 1.9 TDI

Мнениеот mladeja » Пон 17 сеп 2012 19:10


Първото което се мери при заминала батерия е зарядното напрежение.Второ утечките.
Е и опънатост на ремъка дето задвижва алтернатора да не е станал на кашкавал.
Обикновенно ако има възможност се мери гъстотата на електролита , след да речем предполагаем заряд дали всички клетки се променят и показват заредена батерия.
Двата часа докато си карал не могат да заредят батерията.
Относно 0,05 най вероятно е в ампери, което си е нормално според мен и една здрава батария не може да се гътне от този разряд.
Пробвай се да си заредиш батерията с нормално зарядно - по добре автоматично.


Потребителски аватар
my heart iS iCe
Мнения: 5418
Регистриран на: Сря 11 мар 2009 20:29
Автомобил:
Двигател:

Re: Проблем с Голфче 1.9 TDI

Мнениеот my heart iS iCe » Пон 17 сеп 2012 19:22


Колега, вчера и аз имах същия проблем, с акумулатора! Колата започна да върти за стотни от секундата при паленето по-бавно и после запали и нямаше проблем! Обаче вечерта реших да не пускам алармата, да заключа колата без аларма и на другия ден нанайси феродо! Няма ток в акумулатора, неможе да завърти даже, на скорост запали, така 2 дни и реших че 3 години работа на батерията, само при мен са добре, а преди мен колко е карана не се знае (акумулатора е Монбат) сега сложих нов акумулатор 63 ампер часа, и се надявам да няма проблем! Та мисълта ми е, че проблема може да не ти е в заряда на акумулатора, а самият той да е на годинки??! Защото преди да сложа акумулатор, карах колата цял ден , и когато я загасих и я пробвах след 40 мин, пак не искаше да запали, което ме наведе на мисълта че акумулатора, дори и да е зареден, неможе да държи, явно някоя клетка е избила! Пробвай да го заредиш както каза колегата над-мен, и ако пак падне, значи проблема си е в него!

п.п И нека не забравяме, че сега паднаха температурите, с поне 10 градуса и това е причина акумулатора ако не е читав да си замине, именно зимата си личи акумулатора ако е читав, и на -20 пали както при 30градуса!


Потребителски аватар
MaRtiNsKi
Мнения: 2542
Регистриран на: Пон 09 апр 2007 21:00
Автомобил: GOLF V
Двигател: TDI
Местоположение: Радомир

Re: Проблем с Голфче 1.9 TDI

Мнениеот MaRtiNsKi » Пон 17 сеп 2012 19:54


Акумулатора ми е заминал.Няма спор.Има една клетка на минус :Mr Green Fun

Зареждане имам.Премерихме,няма проблеми :) Ремъка е ОК.

Интересуват ме утечки преди да закупя нов акумулатор.Аз също четох че консумация около 0.05 е в нормите.
Но най-вече искам да разбере как се замерва,консумация,утечка.Искам да съм сигурен,че тоя чук няма да ми прее*е новия акумулатор.

Поздрави


mladeja
Мнения: 395
Регистриран на: Пет 11 авг 2006 21:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: Проблем с Голфче 1.9 TDI

Мнениеот mladeja » Пон 17 сеп 2012 20:38


разкачаш една от клемите на бадерията - дали е + или - няма значение.Мултицета на ампери постоянен ток превключвателя му се поставя и с двете пипала свързваш веригата на откачената клема тоест едното пипало на батерията другото на откачената клема и квото покаже.Но тава е филм и не се вързвай на него.


Ivelin
Мнения: 189
Регистриран на: Пет 31 авг 2007 12:40
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Проблем с Голфче 1.9 TDI

Мнениеот Ivelin » Вто 18 сеп 2012 6:53


mladeja написа:разкачаш една от клемите на бадерията - дали е + или - няма значение.Мултицета на ампери постоянен ток превключвателя му се поставя и с двете пипала свързваш веригата на откачената клема тоест едното пипало на батерията другото на откачената клема и квото покаже.Но тава е филм и не се вързвай на него.

Колега не е толкова голям филм за 5 мин се прави. Иначе си прав така се мери, само имам няколко съвета:
Вадиш ключа, затваряш вратите и след като се закачиш мултимер-а изчакай известно време. Би трябвало консумацията отначало да е малко по висока, а после да падне. 0,05 което ти е казал са били Ампери, което си е 50 мили Ампера което пък е горе долу нормално. Ако е над това най-вероятно имаш проблем.
Още един съвет: Първото измерване го направи в обхват на мултимера 10 Ампера за да не издумкаш бушона на малкия обхват. След това ако видиш че имаш достатъчно малка консумация и ти се занимава можеш да направиш едно измерване и на малкия обхват да видиш колко точно ти е консумацията(не че има кой знае какво значение разликата която ще даде но пък си е занимавка ако ти е скучно :)). И АКО ВИДИШ НА ПЪРВОТО ИЗМЕРВАНИЯ КОНСУМАЦИЯ НАД 0.5 АМПЕРА В НЯКОЙ МОМЕНТ НЕДЕЙ ДА ПРАВИШ ИЗМЕРВАНЕ НА МАЛКИЯ ОБХВАТ.


Потребителски аватар
MaRtiNsKi
Мнения: 2542
Регистриран на: Пон 09 апр 2007 21:00
Автомобил: GOLF V
Двигател: TDI
Местоположение: Радомир

Re: Проблем с Голфче 1.9 TDI

Мнениеот MaRtiNsKi » Вто 18 сеп 2012 19:13


Всичко по инсталацията се оказа добре :) Проблема е само в акумулатора :да:

Благодаря колеги за инфото :bowdown


Ivelin
Мнения: 189
Регистриран на: Пет 31 авг 2007 12:40
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Проблем с Голфче 1.9 TDI

Мнениеот Ivelin » Вто 18 сеп 2012 19:17


Ей тия фарове ще ни изядат акумулаторите :-). И моя сдаде богу дух в движение при това, а беше още в гаранция :-)


Потребителски аватар
MaRtiNsKi
Мнения: 2542
Регистриран на: Пон 09 апр 2007 21:00
Автомобил: GOLF V
Двигател: TDI
Местоположение: Радомир

Re: Проблем с Голфче 1.9 TDI

Мнениеот MaRtiNsKi » Вто 18 сеп 2012 19:19


Моя се оказа със скапана клетка :063: На какво се дължи незнам,но със сигурност не е от фаровете :?



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: licho58, madmen и 34 госта