проблем докато полото е студено

Техническа и сервизна информация за Polo, Lupo, Up и Fox
Потребителски аватар
cerwin_vega
Мнения: 54
Регистриран на: Съб 17 юни 2006 20:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

проблем докато полото е студено

Мнениеот cerwin_vega » Пет 03 ное 2006 11:04


Значи имам поло 92година с двигател1043mi сутрин като запала и е студена се едно се дави отзаде през през гърнето пуши черно като и подам газ се задавя напълно и гасне.Проблема изчезва след като индикатора на температурата покаже 70градуса,колата заработва се едно вобще не е имала проблеми.
А да трябва да седи 15мин докато дигне 70 градуса




Потребителски аватар
wili98
Щраусолог
Мнения: 7566
Регистриран на: Вто 07 дек 2004 12:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот wili98 » Пет 03 ное 2006 11:26


газ има ли..ако има това е от ресета на компира..
ако няма.. пробвай сам да го ресетнеш за да видиш дали ще има промяна.

според мен тези мотори са бъгави.. на студено или не ще да се форсират нормално /давят се/ или направо си се давят откровенно..

Смени синият датчик за компира.. ако пак продължава.. не нам...

все още не съм хванал защо аджиба се получава..

Според Ваското1 взима много въздух щото е студен... ама... знам ли го...


Потребителски аватар
cerwin_vega
Мнения: 54
Регистриран на: Съб 17 юни 2006 20:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот cerwin_vega » Пет 03 ное 2006 17:33


Добре а компа как се рестартира
А този синия датчик там дето седи при водните съединения ли за него ли става на въпрос??


Потребителски аватар
wili98
Щраусолог
Мнения: 7566
Регистриран на: Вто 07 дек 2004 12:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот wili98 » Пет 03 ное 2006 17:37


разкачваш акумулатора за 5-10 мин
да той е.


Потребителски аватар
cerwin_vega
Мнения: 54
Регистриран на: Съб 17 юни 2006 20:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот cerwin_vega » Пет 03 ное 2006 17:45


мерси много утре ще пробвам


Потребителски аватар
Andro_098
Мнения: 138
Регистриран на: Вто 11 юли 2006 11:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Andro_098 » Пет 03 ное 2006 19:07


wili98 написа:разкачваш акумулатора за 5-10 мин
да той е.


или вадиш плюсовата клема и направо я допираш на минусовата за 3,4, секунди. Според мен това е по добрия начин

п.п целта е направо да се допрът и двете клеми ама за да не разкачваш и двете клеми тва е начина!


Потребителски аватар
Sara_Bold
Мнения: 1698
Регистриран на: Нед 29 яну 2006 18:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Sara_Bold » Съб 04 ное 2006 10:10


cerwin_vega,моля те сподели какво е станало в крайна сметка!
Аз имам същия проблем!Един колега от форума ми предложи тва с ресетването да направя/за чийто съвет съм ти много благодарна :wink: !Той си знае!/,но нямаше ефект! :(


Потребителски аватар
cerwin_vega
Мнения: 54
Регистриран на: Съб 17 юни 2006 20:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот cerwin_vega » Нед 05 ное 2006 10:35


благодаря на wili98 за съвета дето ми даде смених синия дат4ик дето седи на пласмасата на термостата и сега колата си е бомба датчика струваше 15 лева



Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 61 госта